23. Bulutların Üzerinden Yere Doğru

55 8 6
                                    



Bölüm içerisinde +18 bir sahne bulunmaktadır. Okumak istemeyenler atlayabilir.

Zedia & Devian

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zedia & Devian

🦋

"Saher..."

Mors, gerçek hissiyatını belli etmediği ancak kalbinin derinliklerinde büyük bir özlemi harlayan adı söyleyerek öne doğru bir adım attı ve kadının güzel yüzüne baktı. Kadın, neredeyse yüzünü dahi unuttuğu adama bakarken sakindi.

"Mors?"

Mors kadının sesiyle tehlikeli bir şekilde gülümsedi. "Sonunda geldin."

"Gelmedim," dedi Saher çenesini yukarı kaldırıp şaşkın bakışlarının yerine gururunu yerleştirirken. "Beni zorla getirdin."

"Fark eder mi?"

Saher burnundan bir nefes verdi. Bağlı değildi ancak oturduğu yumuşak sandalyede hareket edemiyordu. Mors'un garip büyülerinden birinin esiri olduğunu farkındaydı. "Hiç değişmemişsin." diye konuştu dişlerinin arasından. "Bir şeye sahip olmak istediğinde bunun hangi yolla olduğu umrunda olmuyor."

Mors kendiyle gurur duyar gibi omuzlarını dikleştirdi. "Nihayetinde istediğimi elde ediyorsam nasıl olduğu kimin umurundaki?"

Saher iç çekti. "Kral beni idam edeceği için mi kurtardın yoksa çemberinin Kader Çeviren'i olmamı istediğin için mi?"

Mors zevkle kahkaha attı. "Zekana, lafları uzatmayışına ve netliğine hep hayran kalmışımdır. Cevabıma gelecek olursak her ikisi de diyorum. Ölürsen yazık olacaktı, çemberimde çok daha faydalı olursun."

Saher gülümsedi. Dişi ve tehlikeli bir gülüştü bu. Bronz teni parıldıyordu adeta. "Bugüne dek istemediğim neyi yaptığımı gördün?"

Mors, sahiden de kadına zorla bir şey yaptıramayacağını farkındaydı. Bu yüzden, inandığı şeye onun da inanıp arzulamasını istiyordu. "Gücü ve özgürlüğü her zaman çok sevdin Saher. Ben sana bunları vaat ediyorum ancak karar senin tabi."

Saher, gücü severdi ancak özgürlüğe tapardı. Şu an özgür değildi ve gücü de bir işe yaramıyordu. "Güçlü bir tutsak olacağıma özgür bir zavallı olurum." derken sesi son derece kendinden emindi. Mors'un içi titrerken tüm bedeni arzuyla kavrulmaya başlamıştı. Saher'i özlemişti. Tenini, baştan çıkaran kokusunu, şehvetli dokunuşlarını, ipleri elinden bırakmayışını, zekasını ve kendine olan güvenini... Kadına dair her şey uzak bir geçmişin gölgesi gibi zihnindeydi.

"Sana ikisini de vereceğim Saher. Özgür ve güçlü olacak, kaderin iplerini elinde tutacaksın." Duraksadı, kafasına takılan bir şey vardı. "Ama anlamadığım bir şey var. Senin gibi güçlü bir Kader Çeviren, kralın askerlerine nasıl yakalandı?"

Kelebeğin Kaderi Serisi I: "Kader Çalan"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin