"اما " يه صدا ازبيرون اومد. سرمو برگردوندم و دنبال صاحب صدا گشتم كه نايلو با يه صورت عصبانى جلوم ديدم."نايل ..... اين اون طورى كه فك مى كنى نيست. " من گفتم و به خاطر صورت عصبانى نتيل خيلى نگران شده بودم.
"لازم نيست چيزى رو توضيح بدى، خودم الان همه چيو فهميدم. " با يه لحن سرد گفت، تك تك كلمه هايى مى گفت تو سينم فرو مى رفت. اون واقعا فك مى كنه من با دوست صميميش بهش خيانت مى كنم؟!
"هى رفيق اروم باش ، ما فقط داشتيم صحبت مى كرديم الانم من داشتم از اما تشكر مى كردم. "
"تو هميشه اين جورى تشكر نمى كنى هرى. "
"نايل هرى راست مى گه ، باور كن اين فقط يه بغل ساده بود. "
"هرى مى شه تنهامون بذارى؟ " نايل با يه لحن بى ادبانه گفت.
هرى سرشو تكون داد و از اتاق رفت بيرون.
"نايل تو نبايد اينجورى باهاش صحبت كنى. اون هيچ كارى نكرده منم همين طور، ما فقط باهم راجب يه موضوعى صحبت كرديم و من مى خواستم دربارش به هرى كمك كنم." صدامو پايين تر اوردم و اميدوارم اونم همين كارو كنه.
"اصلاراجب چه موضوعى باهم صحبت مى كردين؟ "
"نايل......."
"چيه ؟ خجالت مى كشى بگى راجب چى صحبت مى كردين؟ "
"نايل بس كن تو ديگه دارى زياده روى مى كنى، تو واقعا فكر مى كنى منى كه بعد از چهار سال انتظار بالاخره دوباره به دستت اوردم بهت خيانت مى كنم؟ "
از دستش ناراحت بودم ، خيلى خيلى ناراحت بودم. يعنى اون يه ذره هم به من اعتماد نداره؟ تمام اين مدت دستشو كنار بدنش مشت كرده بود و لباشو محكم روى هم فشار مى داد. پوست سفيد صورتش به خاطر عصبانيت قرمز شده بود. تصميم گرفتم از اتاق برم بيرون ، چون اون الان نياز داره تنها باشه و منم همين طور، بدنم به شدت به سيگار نياز پيدا كرده. ديروز كه با نايل بودم حتى يه دونه هم نكشيدم و نيازم داره منو از پا در مياره. رفتم سمت در و بازش كردم. ولى قبل از اينكه برم بيرون رومو برگردوندم و گفتم :
"راستى....... منو هرى داشتيم راجب رابطش با تيلور حرف مى زديم. " از اتاق اومدم بيرون و رفتم تو حال.
پسرا رو مبل نشسته بودن و با نگاهاشون داشتن ازم سوال مى پرسيدن كه همه چى خوبه يا نه.
"ما فقط يه بحث كوچيك داشتيم، خيلى مشكلى نيس. " يه لبخند زدم و به بهونه اين كه تشنمه رفتم اشپزخونه چون حوصله سوال پيچ كردنشونو نداشتم. همون طور كه داشتم دنبال سيگارم مى گشتم هرى اومد تو
"ببخشيد اما، الان براى تو و نايلم دردسر درست كردم. " با تاسف گفت.
"اولا كه من خودم خواستم بهاهت صحبت كنم، دوما كه اين نايله كه داره فكر غلطى مى كنه چون ما كارى نكرديم و اون ديوونس اگه فك كنه من بهش خيانت مى كنم. "
YOU ARE READING
Sepration (Niall Horan)
Fanfictionنايل و اما واقعا عاشق هم بودن...... اونا باهم يه زوج بى نقص بودن و بااينكه كلى مشكل داشتن ولى هيچى سرراهشون نيومد ولى نايل مى ره .و اما رو تنها مى ذاره ....... مى ره دنبال ارزوهاش و باعث يه حدايى بزرگ بين خودش و اما مى شه......