Part 12

167 11 1
                                    

Wanneer ik in bed lig, besef ik me dat dit niet het juiste is. Ik kan niet verliefd worden op een jongen uit een super bekende boy band.

Ik mag niet gelukkig zijn, ik kan mijn ouders en zusje niet achterlaten terwijl ik lol maak..

Zachtjes stap ik het bed uit en loop naar de badkamer. Ik klik het licht aan en maak de deur dicht. In de spiegel zie ik een dood moe meisje, niet moe van slaap.. maar moe van het leven. Ik wrijf in mijn ogen en ga op de grond zitten.. Daar val ik in slaap..

"Wat doe je hier" hoor ik iemand langs me zeggen. Ik schrik en kijk op. Niall kijkt me lachend aan. "Kom" en hij tilt me op. "Ik kan wel zelf lopen" mompel ik. Hij schud zijn hoofd en zegt: "slaap maar, ik zorg wel voor je". Niall houd me stevig vast, en ik val al meteen in slaap.

Pov Liam

Ik zie Niall met Jaimy in zijn armen de kamer binnen lopen. ''Wat ben je aan het doen?'' vraag ik moe. Niall lijkt te schrikken en kijkt dan mijn kant op. ''Ze lag te slapen op de badkamer'' antwoord Niall. Ik kijk hem vragend aan, hij haalt zijn schouders op en lacht. ''Kan ze bij jou liggen?'' vraagt hij. ''Nou..hmmhm..'' mompel ik.

Niall gaat met haar op het bankje zitten, tegenover de bank waar ik op lig. ''Wat heb je toch met haar, het ene moment lijkt het alsof jullie een relatie hebben en het andere moment durf je haar niet eens aan te kijken'' zegt Niall doordringend. ''Leg haar eerst in mijn bed, dan zeg ik het je..'' zucht ik, omdat ik toch weet dat ik hier niet meer onderuit kan komen. Niall knikt en we lopen met Jaimy naar mijn kamer.

Hij legt haar op mijn bed en wrijft nog even over haar voorhoofd.

Dan lopen we terug naar Niall's kamer en hij gaat langs me op zijn bed zitten.. ''Wil je het echt weten?'' vraag ik. ''Jaa!'' zegt hij enthousiast. ''Rustig'' lach ik. Hij wordt rood en knikt. Ik verzamel al mijn moed en zeg het..

Pov Jaimy

Ik word gewekt door een heerlijke geur van wafels die mijn neus binnen dringt. Ik strek me uit en duw per ongeluk Loki aan de kant. Het beestje gromt zacht, maar begint dan te kwispelen en blaft lief. Ik begin te lachen en aai hem. ''Sorry Loki''

Ik trek snel wat makkelijks aan en loop naar beneden. Iedereen kijkt me vrolijk aan. "Goeiemorgen" glimlach ik. Ze begroeten me allemaal terug en beginnen te eten. Ik kijk de tafel rond en merk dat er een stoel weg is. Ik kuch een beetje ongemakkelijk en kijk om me heen. "Wat is er?" Zegt Niall grijnzend maar dan krijgt hij een boze blik toegewezen van Liam. "Ik heb geen stoel" antwoord ik neutraal. "Owh.." en hij mompelt wat. Ik weet al wat er nu gaat komen. Niall trekt zijn mond open en voordat hij maar iets kan zeggen, zeg ik vlug met een Niall stemmetje: "je kan ook bij Liam op schoot"

Niall kijkt me met open mond aan, Liam schud zijn hoofd zachtjes en kijkt de andere kant op. Ik voel mijn gezicht rood worden, mijn wangen beginnen te gloeien en mijn ogen worden wazig. "Ik wilde zeggen dat er in de woonkamer een staat.." zegt Niall.

AARGG IK VOEL ME ZO'N LOSER. WAT MOET LIAM WEL NIET VAN ME DENKEN.

Ik probeer mijn schaamte te verbergen en zeg: "ik hoef niets, bedankt." "Jaims, kom op. Je hoeft je niet te schamen" zegt Louis lief. Ik schud mijn hoofd en loop zo snel mogelijk naar Liam's kamer.

Ik laat me op het bed vallen en zie de gitaar staan. Zachtjes pak ik hem uit het standaard en neem hem mee naar het bed. Ik speel een paar akkoorden en voel me weer helemaal tot rust komen, dit is het gevoel dat Liam heeft. Elke morgen wanneer hij wakker wordt.

Doordat ik helemaal in het muziekspel wordt gesleept, begin ik zachtjes mee te neuriën. Wat later uitloopt op zingen. De woorden stromen vloeiend uit mijn mond. De tranen uit mijn ogen.

Lost ft. Liam PayneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu