Part 6

221 11 1
                                    

''Gvd, nu zijn we dubbel verdwaald'' bromt Louis. Ik zwijg en staar naar mijn met sneeuw beklede laarzen. ''Jongens, hebben we ooit een probleem gehad waar we niet uit zijn gekomen?'' zegt Niall glimlachend vol vertrouwen. ''Uhm..uhm.. WE ZIJN VERDWAALD IN EEN DIK BELEGEN SNEEUW GEBIED EN NU ZIJN WE WEER VERDWAALD VAN HET VERDWAALDE.'' brult Zayn geïrriteerd. Niall kijkt vernederd en loopt weg. ''Niall, blijf bij ons. Anders zijn we jou dadelijk ook nog kwijt'' zegt Liam kalm. ''Ik ga de weg voor jullie zoeken'' schreeuwt Niall terwijl hij gewoon doorloopt. ''Ik ga mee'' antwoord ik en ik ren naar Niall toe. Niall glimlacht en dan lopen we verder.

''Jongens wacht!'' roept Harry. ''Ik ga ook mee met jullie''. En een paar minuten later zijn we allemaal weer aan het lopen richting de berg.

"Ik geef het op" mompel ik. "Je kan niet opgeven" zegt Liam. "Ik ben dood moe, en mijn uggs zijn helemaal doorweekt." Liam gaat voor me staan en bukt. "Spring maar op mijn rug" zegt hij. "Ik ben wel zwaar hoor.." zeg ik verlegen. "Je kan nooit zo erg zijn als Louis die op je rug springt" lacht Liam. Ik kijk naar Louis en zie hem quasi boos kijken. "Ik ben zo licht als een veertje. Verrader" snauwt Louis met een lach. We beginnen allemaal te lachen en ik spring bij Liam achter op zijn rug.

"Moet ik van je af?" Vraag ik wanneer we bijna bij de top zijn. "Nee het gaat wel, we zijn er toch bijna" glimlacht hij. Ik glimlach even terug en probeer zover mogelijk te kijken.

"J..j..jongens, zien jullie dat ook?" Stottert Niall en hij wijst naar een zwartig gedaante. "Wat is dat?" Zegt Zayn. We zetten allemaal nog een paar stappen naar voren. Liam en ik vallen achterover wanneer er opeens luid gegrom vandaan komt. "HET IS EEN BEER" gilt Louis. "REN!" Schreeuwt Harry. Liam en ik staan snel op en rennen de berg weer naar beneden.

Zodra we beneden zijn stoppen we even om op adem te komen. "My god.. " zegt Harry. "We komen hier nooit meer weg" zegt Liam..

Lost ft. Liam PayneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu