Part 18

153 6 7
                                    

Ik stap onder de douche en slaak een gilletje wanneer het ijskoude water over mijn rug glijdt. Snel zet ik het water uit en zoek een handdoek. Ik grijp er een uit de kast en sla die om me heen.

"Jaim? Wat is er?" Hoor ik Niall aan de andere kant van de deur zeggen. "Het warme water is op" antwoord ik met een zucht. "Owh.. dan heeft Liam alles gebruikt" en ik hoor hem weglopen.

Even later wordt er op de deur geklopt. "Ja?" Zeg ik terwijl ik snel mijn ondergoed aan doe. "Ben je aangekleed?" Hoor ik Liam Door de deur zeggen. "Ja ma-" en de deur wordt open gemaakt. Ik draai me snel met mijn rug naar hem toe en grijp mezelf vast. "Sorry" zegt hij beschaamd. "Het is maar goed dat je niet 1 minuut eerder binnen kwam" zeg ik lachend en blozend tegelijkertijd. Ik trek een lang hemd aan en draai me om. "Waarom sta je hier nog steeds?" Zeg ik met mijn wenkbrauwen opgetrokken. Hij lacht zenuwachtig en loopt dan de badkamer uit.

Ik trek mijn zwarte jeans aan en een witte wollen trui. Ik doe mijn dikke sokken aan en föhn even snel mijn haren. "Ben je nu Echt klaar?" Hoor ik Liam roepen. "JUP" roep ik terug en ik begin te lachen.

Hij komt de badkamer ingelopen en knuffelt me van achteren, "sorry" fluistert hij en hij geeft me snel een zoen op mijn wang. Ik glimlach en doe mijn makeup op.

Hij friemelt aan de kraan en zegt dan: "Jaimy...". Ik kijk hem afwachtend aan en loop naar hem toe. "De kraan stond gewoon nog op koud, je moet hem naar boven draaien voor een hogere temperatuur" en hij begint me uit te lachen. "Dit meen je toch niet" zeg ik hoofdschuddend en ik sla mezelf voor mijn hoofd.

Hij lacht nog even door terwijl ik me een sukkel voel en dan stopt hij plots. Zijn blik veranderd in iets angstigs. "Liam.. wat is er?" Zeg ik bang. Hij wijst voor zich naar de spiegel. Ik draai me om en kijk er ook naar. "Hi, my friend.." lezen we allebei hardop. Ik gil en grijp me aan Liam vast.

Hij klemt me stevig in zijn armen en we blijven ernaar staren. Dan horen we beneden opeens luid gelach. Liam vormt zijn ogen tot spleetjes en we rennen de trap af.
Zodra we de woonkamer inlopen, stoppen de lads met lachen. "Hebben jullie dit gedaan?" Zegt Liam boos. "Je had jullie eens moeten horen!" Lacht Louis. Ik begin toch een beetje te lachen en zeg dan: "dat was echt niet grappig". "Je lacht toch?" Zegt Harry met een grijns. "Je bent gemeen Harry" lach ik.

"Maar goed dat Payne niet bang was en je beschermt" knipoogt Zayn en Niall wiebelt met zijn wenkbrauwen. Ik schud mijn hoofd en draai me naar Liam toe. Hij kijkt me lachend aan en zegt: "ik zal je beschermen tegen deze kleine kinderen". Ik begin ook te lachen en geef hem een knuffel. "Aawh" joelen de lads. "Dit is nog niets" zegt Liam grijnzend. Ik kijk hem aan met de Moest dat nou - blik, en ga in de stoel zitten.

"Wat gaan we vandaag doen?" Zegt Lou enthousiast. "I don't know.." zucht de rest.

Hi Guys! Heeft iemand nog ideeën voor dit boek. Het zou me onwijs veel helpen! Lots of love for you, my friends.♡

Lost ft. Liam PayneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu