Part 5

251 9 0
                                    

Ik stap onder de douche uit en trek snel mijn dikke, fluffy, fel roze sweater aan. Met een zwarte joggingsbroek en mijn lekker warme uggs eronder. Snel kam ik mijn haar en föhn het een beetje op. Ik zet met de eyeliner-pen een streepje op mijn ooglid en smeer zorgvuldig een laagje mascara op mijn wimpers. Ik glimlach nog snel even naar mezelf via de grote spiegel en loop dan naar beneden toe. 

Zodra ik de kamer binnen loop ruik ik meteen een heerlijke geur van verse broodjes. Louis loopt de eetkamer in en houd een grote mand vast. Ik kijk hem nieuwschierig aan en ga op een van de stoelen zitten. Hij zet de mand op tafel en ik zie dat er ook verse chroissantjes in liggen. Ik begin te lachen en zeg: ''Moet ik de rest alvast roepen?''. Hij knikt en zet nog wat andere etenswaren op de tafel. 

Ik loop naar de trap toe en schreeuw naar boven dat het eten klaar is. Meteen staat Niall met een big smile naast me. ''EIN-DE-LIJK'' zegt hij met een opgeluchte zucht. Ik begin te lachen en loop dan met de rest achter me aan naar de eetkamer. We gaan zitten en pakken allemaal 2 broodjes. 

Na een broodje heb ik al geen zin meer dus leg ik hem op de rand van mijn bord. ''Zit je vol?'' vraagt Niall hoopvol. Ik knik en rijk mijn broodje aan hem. Hij kijkt me dankbaar aan en propt het dan meteen in zijn mond. Zayn begint hoofdschuddend te lachen en geniet van zijn laatste hap. ''Het is lang geleden dat we zo lekker gegeten hebben'' kreunt Harry van genot. Louis maakt een buiging en begint te lachen. 

Ik kijk naar Liam en zie dat zijn ogen opgezwollen zijn. ''Liam'' zegt Louis. ''LIAAM'' schreeuwt hij weer, wanneer hij geen reactie krijgt. Liam kijkt geschrokken op en vraagt wat er is. ''Gast, wat is er?'' vraagt Niall. ''Niks'' bromt hij en hij snijdt weer verder in zijn croissantje. Ik besluit om me er maar niet mee te gaan bemoeien en neem een slok van mijn juice d'orange. 

Wanneer iedereen alles op heeft springt Zayn blij op en zegt: ''Zullen we met z'n alle gaan sleeën?''. Iedereen knikt blij maar Liam laat geen reactie vrij. We staan op en ruimen snel op zodat we zo snel mogelijk kunnen gaan 'spelen'. 

''Ik ga niet alleen'' zeg ik een beetje bang wanneer ik naar de hoge berg kijk. ''Liam gaat wel met je mee'' grijnst Niall. Liam gaat er niet tegen in, dus hij zal wel mee gaan. We lopen de berg op en Liam en ik gaan op de slee zitten. ''Niet te hard'' zegt ik tegen Harry die ons aanduwd. ''nee,nee'' zegt hij lachend. Ik schuif nog een beetje naar voren, zodat Liam ook goed kan zitten en dan geeft Harry ons een (VEEL TE HARD) zetje. We vliegen de helling af, door de snelheid en de bobbels kan ik een gilletje niet meer onderdrukken. Ik hoor Liam achter me lachen en juichen.

''HELP'' schreeuw ik. Er lijkt maar geen einde aan dit ritje te komen. Wanneer ik er bijna afvlieg, slaat Liam zijn armen om mijn middel en we schuiven verder.

Na een rit die een half uur leek te duren zijn we tot stilstand gekomen.  Harry en Zayn komen als 2e aangescheurt en daarachter Louis en Niall. ''Wat kun jij schreeuwen zeg'' lacht Zayn. ''JA, maar Harry duwde ons veel te hard!'' zeg ik om mezelf een beetje te verdedigen. ''Maar goed dat papa Payne bij je was'' zegt Niall die met zijn wenkbrauwen wiebelt. Liam en ik slaken allebei een zucht en kijken om ons heen. 

''Waar zijn we eigenlijk?'' vraagt Louis. Iedereen haalt zijn schouders op. ''Fuck'' mompeld Liam. ''Hoe weten we de weg naar huis nu?''. 

Lost ft. Liam PayneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu