Part 9

142 7 0
                                    

"Let jij op de pannekoeken, zodat ze niet aanbranden?" vraagt Liam en hij loopt naar de kleine bar. Ik knik en flip de pannekoeken om. Hij dekt de tafel en kijkt naar buiten.

Ik besef pas dat ik aan het staren ben als Liam opeens naar me toe komt en zegt: "Je pannekoek is zwart". Ik voel de schaamte opkomen en kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Hij begint te lachen en neemt de taak van me over. Ik glimlach voorzichtig en ga op de houte barkruk zitten, waar ik goed zicht heb op Liam.

Hij heeft een pet op gedaan en dat staat ongelofelijk sexy! Ik begin van binnen te lachen en schud mijn hoofd. Hoe kan ik dat nou denken.. "Wat ben je aan het doen?" lacht Payne, terwijl hij al 12 pannekoeken op een bord heeft liggen. Ik verschuil mijn hoofd in mijn handen en lach.

"Roep jij de rest?" zegt hij nog steeds grijnzend. Ik knik en loop terug naar de woonkamer. Ik kan nog net een gilletje onderdrukken, wanneer ik Louis, Zayn, Niall en Harry zonder shirt op de bank zie zitten.

"je mond staat open" lacht Harry.
ohnee toch..

Ik weet totaal niet wat ik moet zeggen en mompel maar dat het eten klaar is. "ETEN" gilt Niall en ze lopen door naar de keuken. Dit maal sla ik me ook echt voor mijn hoofd en loop dan achter ze aan.

We gaan allemaal zitten en zien dat Liam warme chocolade melk voor iedereen heeft gemaakt en deeld de pannekoeken uit aan de jongens. Wanneer hij achter mij loopt streelt hij zacht met zijn hand over mijn rug.. zou dit per ongeluk zijn? ik denk het wel.

Hij geeft mij een pannekoek en gaat dan op zijn plek zitten. "Smakelijk eten" glimlacht Zayn. Iedereen reageert en begint te eten. Ik pak de jam en smeer het erop in de vorm van een hartje, zo deed mijn moeder dat altijd voor Anna en mij.

Niall ziet het en glimlacht naar me. Voordat er reacties komen van de anderen, rol ik de pannekoek op. Ik neem een hap en geniet. Mijn maag begint te rommelen en wilt meeeer. Na een paar grote happen heb ik hem op. Niall die zijn 2e al bijna op heeft zit helemaal onder de stroop. "Smaakt het zo goed, Nialler?" lacht Zayn. Niall knikt smekkend en duwt de rest ook in zijn mond. We lachen en pakken dan ook onze 2e.

Ik maak weer het zelfde hartje, maar nu valt het bij de rest van de jongens op. "ooeeeh Jaimy is verliefd!" zegt Louis grijnzend. Ik zucht en rol hem dicht. "laat haar gewoon even met rust" zegt Liam. Heel graag zou ik hem nu willen bedanken, maar ik durf hem niet aan te kijken.

Ik ruim de tafel af en de jongens zeggen dat ze hout gaan zoeken. "Moet ik mee?" vraagt Liam. Ze schudden hun hoofd en zeggen dat hij al genoeg heeft gedaan met eten maken.

Het is zo mega fijn om alleen met hem te zijn, maar achteraf ook zo beschamend..

Lost ft. Liam PayneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu