Ik word wakker door luid gelach, het irriteert me mateloos. Ik ben al niet zo'n ochtend mens.. maar deze stemmen maken me helemaal gek! Ik draai me om en zie dat Niall langs me ligt. Ik druk me tegen hem aan en dek met mijn handen mijn oren af. Niall kan er schijnbaar ook niet tegen en zucht hard. "Jaim?" Vraagt hij voorzichtig met zijn sexy ochtend stem "Ja?" Brom ik. "Laat het alsjeblieft ophouden" jammert hij. Ik grinnik zacht en rek me dan uit. "Eigenlijk zou jij dat voor mij moeten doen" zeg ik hoofdschuddend. Hij lacht en trekt me in een knuffel. "Poeh je bent heet" floept eruit wanneer zijn bloten bovenlichaam me aanraakt. "Maar dat wisten we toch al lang?" Grinnikt hij. Ik geef hem een zacht duwtje en nestel me weer in het lekker warme bed. Hij slaat zijn armen om me heen en legt zijn hoofd tegen de mijne aan. Ik glimlach en bedek zijn oren, omdat het nog steeds niet gestopt is.
Na nog minstens een uur zo gelegen te hebben, is het gelach/geschreeuw EINDELIJK opgehouden. "Ja jeetje, nu ben ik toch al wakker" moppert Niall.
Ik lach zachtjes en wrijf over de blonde plukjes die alle kanten op staan. Zijn perfect blauwe ogen staren me aan en lijken mijn gedachten te kunnen lezen. Hij legt zijn hand op mijn wang en zoent me op mijn wang. Ik glimlach verlegen en kijk weg. "Don't worry" fluistert hij en dan staat hij op. Ik knik ongemakkelijk en raap wat kleren bij elkaar. Hij glimlacht even en loopt dan de kamer uit. "Wat..." fluister ik tegen mezelf.Ik kleed me zo snel mogelijk aan en veeg de uitgelopen makeup weg. Kam mijn haren en doe een beetje nieuwe mascara op. Ik glimlach naar mezelf en zie mijn zusje voor me, haar lach was altijd precies hetzelfde als die van mij. Een traan ontsnapt en valt op de vloer. Ik veeg het uit met mijn sok, maar daarna volgen er nog veel meer. Ik let op mijn ademhaling en ga even rustig op het bed zitten.
"JAIMSS, KOM JE ETEN?" schreeuwt Louis van beneden. "JA IK KOM" roep ik terug. Ik trippel met mijn vingers onder mijn ogen en probeer er zo normaal mogelijk uit te zien, trek mijn shirt recht en huppel dan naar beneden.
Iedereen zit al, inclusief Liam en Mila. Ik knik en wens iedereen een goeie morgen. Iedereen reageert en begint te eten. Niall kijkt me aan alsof er niets is gebeurt en duwt zijn broodje naar binnen. "Mobiel" fluistert Liam. Ik kijk hem niet begrijpend aan maar voel dan mijn mobiel in mijn zak trillen. Stiekem kijk ik onder de tafel. 'Waarom heb je gehuild? xLi' Hoe ziet hij dat..? 'Waarom denk je dat' Stuur ik nonchalant terug. Hij lijkt me lachend aan en schud zijn hoofd. Ik haal mijn schouders op en blijf naar mijn bord kijken. 'Ik ben je in deze korte tijd wel beter leren kennen hoor, kom dadelijk met Loki wandelen en leg het me dan alsjeblieft uit x' Ik zucht en ik knik naar hem.
"Wat doen jullie?" Vraagt Harry die met zijn wenkbrauwen wiebelt. "Niks?" Probeer ik zo koel mogelijk te zeggen. "Jaja" grinnikt hij. Niall kijkt naar mijn laatste hapje. Ik begin te lachen en sla mijn ogen neer. "Wil je nou serieus ook nog het laatste stukje van mijn brood?" Lach ik. "Ik heb je in mijn bed laten slapen, en je warm gehouden. Dus ik vind dat ik wel weer eens wat extra's verdien!" Antwoord hij alsof hij bij de rechter zit.
♡
JE LEEST
Lost ft. Liam Payne
FanfictionIk ben Jaimy Johnson en 18 jaar. Dit jaar ben ik afgestudeerd van de middelbare. En als soort viering gaan we op ski vakantie. Tenminste.. dat was de bedoeling. Ik zit in het vliegtuig naast Anna, mijn zusje van 13. We kijken uit het raampje en zie...