"Jaimy.. Jaimy..". Ik open mijn ogen, maar het enige dat ik zie is een zwarte leegt. "Hallo..?" Piep ik terwijl ik zachtjes de duisternis in ga. "Kom hier.." fluistert dezelfde stem weer in mijn oor. "Wie is dit, waar ben ik?" Ik begin lichtelijk in paniek te raken.. Ik strek mijn armen vooruit en dan opzij om te kunnen voelen of er ergens een einde is. Maar net op het moment dat ik me op de zijkanten naast me focus, loop ik volop ergens tegen aan.. zou dit het einde van de zwarte tunnel zijn? Ik maak vuisten van mijn handen en begin voor me te slaan. "Doe normaal!" Hoor ik opeens voor me. Ik voel iets aan me trekken. "LAAT ME LOS, DEMOON!" schreeuw ik vol angst. "Jaimy.. rustig ademen" en ik voel sterke vertrouwde armen om me heen. "Jaimy, wordt wakker en kijk me aan".
Ik knijp mijn ogen dicht en wanneer ik ze daarna weer open is de leegte opeens verdwenen. Niall, Louis, Harry en Zayn kijken me beangstigend aan. Van schrik begin ik te huilen en kom terecht in Niall's armen. "Het is oké.. stil maar" zegt Harry's kalme stem. "Waar ben ik.. wat gebeurde er met me.." mijn adem schokt en ik voel alles draaien. Zayn tilt me op en neemt me mee naar Niall's kamer. Ik klam me aan hem vast terwijl ik nog steeds geen benul heb van wat er is gebeurd. "Leg haar daar maar neer, ik zorg wel voor haar" zegt Niall liefjes en Zayn legt me op het bed. "Als er iets is of als jullie ons nodig hebben, dan roep maar." Zegt Louis en dan lopen ze alle 3 weg. Ik bibber en veeg mijn tranen weg.
Niall komt langs me zitten en slaat zijn arm om me heen. "Wat gebeurde er, lieverd?" Vraag hij en hij pakt mijn hand. "Ik hoorde een stem en zat in een zwarte leegte.. toen liep ik ergens tegen aan en hoorde ik geschreeuw" ik krijg rillingen over mijn hele armen. "Euhm, je liep tegen Liam's deur en toen hoorde je Liam die gek werd.." verklaart Niall. "Oh mijn god.. hij denkt vast dat ik het extra deed." Ik verstop mijn hoofd in mijn handen. "Maak je daar geen zorgen om, jij en ik weten allebei dat het gewoon een nachtmerrie was en je er niet saan kon doen" ik knik, maar weet wel degelijk dat er meer aan de hand is dan een nachtmerrie en ik heb zo mijn vermoedens dat Niall dat ook weet. "Hoelaat is het?" Vraag ik om het onderwerp te kunnen veranderen. "Half 4, probeer nog maar even te slapen moppie" hij glimlacht lief en geeft me een zoen op mijn wang. Ik knik en kruip weer onder de lekker warme dekens.
Na een half uur naar het plafond gestaard te hebben, fluistert Niall: "Mag ik je vast houden..?" Na een korte stilte zegt hij zenuwachtig: "Gewoon voor je veiligheid, zodat je niet weer kunt gaan slaapwandelen.." "Weetje Niall.." "nou..?" "JIJ mag mij altijd vasthouden" ik glimlach en leg mijn hoofd op zijn borst. Hij slaat zijn arm weer om me heen en wrijft rustig over mijn rug. Ik leg mijn hand op zijn buik en hij legt zijn hand op die van mij. "Dankjewel.." fluistert ik. "Waarvoor?" "Dat ik me zo beschermd bij jou kan voelen.." ik glimlach en schuif een beetje naar boven. Hij glimlacht terug, "Gekkie". Hij legt zijn hand in mijn nek en ik geef hem een zoen..
------------------------------------
DAMNN, ED SHEERAN'S NIEUWE ALBUM.. YASSS! ×_×
JE LEEST
Lost ft. Liam Payne
FanfictionIk ben Jaimy Johnson en 18 jaar. Dit jaar ben ik afgestudeerd van de middelbare. En als soort viering gaan we op ski vakantie. Tenminste.. dat was de bedoeling. Ik zit in het vliegtuig naast Anna, mijn zusje van 13. We kijken uit het raampje en zie...