Part 16

129 5 0
                                    

Ik kruip dichter tegen hem aan, het lijkt alsof het steeds kouder wordt. Meer geluiden van beesten komen vrij, zachte en harde angstaanjagende geluiden. "Liam.. ik ben bang" floept eruit, straks vind hij me nog een watje.. "Ik ook" zegt hij met een angstig lachje.

Ik zucht opgelucht en pak zijn handen vast, ze zijn ijskoud. "Hoelang loop je hier al rond?" Vraag ik en ik verwarm zijn handen. "Hmhm net toen jij weg was denk ik". "Wat ging je doen?". "Ik maakte me zorgen om je, ik snap niet dat de jongens je alleen naar buiten hebben laten gaan" zegt hij en hij knijpt in mijn hand. Ik voel een tinteling van binnen en glimlach.
Hij lacht zenuwachtig en zegt dan: "we kunnen maar beter gaan slapen, dan gaan we morgen de weg zoeken". Ik stem in en zak een beetje onderuit. Hij doet hetzelfde en ik leg mijn hoofd op zijn borst. We komen allebei volkomen tot rust en staren naar de sterren.

Het gesnurk van Loki gaat gelijk met het gesnurk van Liam. Ik probeer me niet te concentreren op de geluiden om ons heen, maar op zijn hartslag. Het ritme laat me aan een van hun liedjes denken, ik giechel en verklaar mezelf voor gek.

"Kun je niet slapen" hoor ik hem opeens zeggen. "Je liet me schrikken joh!" Lach ik zacht. "Ow sorry hahaha" zegt zijn zware avond stem. "En nee.. ik kan niet slapen" zucht ik. "Kom hier" zegt hij zwoel. Ik kijk vragend zijn richting op en dan wordt ik opeens door hem opgetild.

Hij legt me op zich en slaat zijn armen om me heen. Ik pak zijn hoofd vast en zoen hem. Het voelt zo vertrouwd. Hij legt zijn handen op mijn billen en zoent terug. Ik zak een beetje naar beneden zodat mijn hoofd weer op zijn borst ligt en probeer te slapen.

"Jaim?" Hoor ik hem zeggen. Ik word wakker en mompel iets. "Vallende sterren" zegt hij zacht. Hij draait me op mijn rug en ik zie de vallende sterren ook. "Make a wish babe" fluistert hij in mijn oor. Ik sluit mijn ogen en doe een wens, het is zo'n struggle om er eentje uit te kiezen.

Ik bibber en hij slaat zijn armen weer om mijn middel. "I do love you" fluistert hij. Ik voel weer van alles in mijn buik en er staat een mega grote glimlach op mijn gezicht. "I love you too" antwoord ik zacht. Hij lacht lief en we vallen in slaap.

Lost ft. Liam PayneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu