Part 20

143 7 2
                                    

Liam en Mila zijn nog steeds boven en ik heb me weer terug verplaatst naar de woonkamer.

De Lads komen binnen gewandeld en kloppen hun schoenen uit. "Hey Jaim" glimlacht Niall en hij perst mijn wangen tussen zijn ijskoude handen. "Niall!" schreeuw ik lachend. Hij lacht terug en steekt ze dan in de zakken van zijn sweater. "Waar is Liam?" Vraagt Harry. "Boven, we hebben een nieuwe gast" probeer ik zo vrolijk mogelijk te zeggen. De jongens kijken me vragend aan en gaan zitten. "Ze heet Mila en is onder aan de berg gedumpt door haar vriendje" vat ik kort samen.

Ze kijken me verbaasd aan maar gaan dan weer gewoon verder met het opwarmen van hun lichaamsdelen.

Even later horen we ze van de trap komen. Eerst komt Liam door de opening van de deur en dan Mila. "Hallo" zegt ze vriendelijk en ze zwaait naar de jongens. Ze zwaaien terug en kijken met grote ogen. Ik geef toe, ze is knap. "Ik heb haar de slaapkamer laten zien" zegt Liam en hij neemt plaats op de grond. Mila volgt zijn voorbeeld en gaat naast hem zitten. "Welke kamer?" Vraagt Louis. "Ze kan de mijne nemen" antwoord hij nonchalant. "Oh" zeg ik kortaf.

Harry schud zijn hoofd en zegt: "ik dacht dat Jaimy daar sliep?". Thank you Harry. "Ja uhmm" mompelt Liam. "Het is oké" antwoord ik droog. Hij glimlacht maar ik wendt mijn blik af. "Ze komt gezellig bij mij" roept Niall vrolijk. "Waar moet ik dan?" Vraagt Liam. "Tja dat had je van te voren maar moeten verzinnen" lacht Niall en hij komt langs me zitten.

"Slaap feestjee" joelt hij. Ik joel mee en lach, Liam lijkt het niet leuk te vinden. "Vind je het een probleem als ik bij jou op de kamer kom en dan gewoon op de grond?" Vraagt Liam aan Mila. Ze schud haar hoofd en bloost. Hij glimlacht en geeft haar een knuffel.

Louis ziet dat het me raakt en komt aan de andere kant van me zitten. "Hi" fluistert hij. "Hi Lou" fluister ik lachend terug. "How are you, my dear?" "I'm fine" zeg ik met een erg neppe lach.

"Kom we gaan naar boven" zegt Zayn. We knikken allemaal en staan op. Één voor één lopen we de trap op en splitsen op over de kamers. Ik loop met Niall zijn slaapkamer in en brengen dan Liam's luchtbed naar zijn kamer.

Hij pakt het aan en wenst ons welterusten. "Welterusten" zeg ik en ik draai me weer om naar Niall. Hij glimlacht en we lopen zijn kamer terug in. "We hebben maar één luchtbed" zucht hij. "Ik neem het bankje wel" zeg ik. "Nee nee ga maar in mijn bed" zegt hij vast besloten. "Dat hoe-" en voordat ik mijn zin af kan maken rent hij naar het bankje en gaat liggen.

Ik loop naar hem toe en probeer hem van de bank af te krijgen, maar hij is te sterk. "Ik heb nooit geweten dat je zo sterk bent" zeg ik werkelijk verbaasd. "Ow nee? Nooit mijn spiermassa opgezocht op internet?" Ik begin te lachen en geef hem een stompje tegen zijn schouder. "Kan je tegen kietelen?" Zeg ik met mijn duivelse gezichtje. Hij kijkt me met grote ogen aan en deinst achteruit. Ik steek mijn armen uit en kietel zijn buik. Hij begint te lachen en trekt me op zich.

Dan begint hij mij te kietelen. "Niall hahahaha" de tranen stromen over mijn wangen. Hij stopt en trekt me tegen zich aan. Ik lig recht op hem.. net op dat moment komt Liam binnen. Hij kijkt verbaasd, pakt een kussen van de vloer en loopt dan meteen de kamer weer uit. "Oei" zegt Niall. Ik lach en por hem in zijn zei. Hij begint ook te lachen en zet me dan weer neer op de vloer. "Jij, bed, nu" zegt hij te serieus. "Okeoke" zeg ik zuchtend en ik ga in het bed ertegenover liggen.

Hij maakt het zich gemakkelijk op het bankje en zwaait naar me. Ik zwaai terug en fluister: "welterusten." Hij beweegt zijn mond maar er komt geen geluid uit. Ik glimlach en klik dan de schakelaar van het licht uit. Ik hoor hem ademhalen en word er rustig van. Na even te hebben gestaard in het donker, zakken mijn oogleden naar beneden en val ook ik in slaap.

Lost ft. Liam PayneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu