Part 24

40 2 0
                                    

Ik verschuil mijn arm en wacht op het moment dat er iemand komt binnen gelopen, maar gek genoeg komt er niemand.

"Kom maar binnen hoor" zucht ik. Maar nog steeds krijg ik geen gehoor. "Hou op en kom gewoon binnen" snauw ik. Nog steeds niets. Ik sta op en loop naar de gang. "Hallo?" Maar er is niemand te bekennen.

Ik doe er nog een verbandje omheen, trek de mouwen van mijn dikke shirt erover en loop daarna de trap af. "Wie was er boven?" Vraag ik wanneer ik iedereen beneden zie zitten."niemand? Hoezo?" Zegt Zayn. "De deur ging open?" Zeg ik vragend. "Zal de wind wel zijn geweest, don't worry Princess." Glimlacht Louis. Ik lach liefjes en kijk om me heen. Liam en Mila zijn er niet.

Ik ga naast tussen Louis en Niall inzitten en fluister: "waar zijn-" maar voordat ik mijn zin nog af kan maken roept Harry door het hele huis: "LIAAAMM, JAIMY MIST JE!"

Mijn wangen beginnen te branden en ik krijg het verschrikkelijk heet. "Hoe kun je dat nou zeggen.." piep ik. "Omg, i'm so sorry baby" Zegt Harry opeens bezorgd. "Nou.. Ja.. ik..-" en dan komen Liam en Mila al binnen gelopen. Ze lijken elkaar te negeren maar toch voel ik hun 'prachtige' band.

Ze gaan beide in de stoelen zitten en staren om zich heen. Ik voel Niall naar me kijken en draai me naar hem toe. Hij maakt rare bewegingen met zijn mond, wat moet ik daarmee? Wanneer hij eindelijk door heeft dat mijn lip-lees-vaardigheden niet zo goed zijn, gaat hij over op de 'musically-stand', iets waar ik een pro in ben.

Hij begint met korte bewegingen, een vinger naar mij en daarna die vinger naar hem. Dit betekende dus iets van 'Jij en ik of samen' ik knik als teken dat hij het volgende uit kan beelden. Daarna maakt hij een hartje met zijn handen, een veel voorkomend gebaar. Het 3e woordje vind hij toch wel moeilijk om uit te beelden. 'Of' fluistert hij. Ik knik weer en laat hem verder gaan. Dan doet hij het tekentje dat 'vrienden/leven/samen' betekent, de wijsvinger en de middelvinger gekruist. 'Jij en ik ♡ of vrienden?' Vorm ik met mijn mond. Hij knikt uitbundig en vreselijk enthousiast.

"Wat zijn jullie aan het doen?" Zegt Louis niet begrijpend. "Niks" zegt Niall. En de aandacht van alle lads is weer weg, ze kijken naar een soort van ski wedstrijd ofzo. 'Jaloers maken?' Fluistert Niall in mijn oor. "ooooohh" het komt veel te hard uit mijn mond en alle ogen worden op ons 2 gericht. Ik knik naar Niall en begin net zo aanstelliger te lachen als Mila. "Owhh, Nialler je bent zoooo grappig! Hou op!! Hihihi" ik haat mezelf nu al.

- - - - - - - - -

En een half jaar later heb ik voor jullie een nieuw hoofdstuk, dat ik rond mei al had geschreven ofzo WHY LINDA, WHY?!

Lost ft. Liam PayneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu