Ik gaap diep en wil naar bed gaan, maar ik moet alles weten. ''Hoe zijn jullie hier gekomen dan?'' vraag ik.
''We wilden even weg van alles. En we kozen om dus om een ski vakantie te organiseren voor ons 5e en de manager. Toen we onderweg waren zijn we uit het vliegtuig moeten springen. Ze dachten dat het ging neerstorten dus heeft de manager ons er als eerste uitgegooid met parachuut, alleen achteraf bleek dus dat het vliegtuig nog best stabiel was en het niet nodig was geweest. Alleen niemand heeft ons ooit nog gevonden. We zitten hier nu 2 maanden en het is echt verschikkelijk, na uren te hebben gelopen vonden we dit huisje. Het was mooi ingericht en erg knus. Maar er woonde niemand, we hadden bijna geen eten. Maar nu door alle bagages, hebben we weer genoeg spul om te overleven voor een tijdje.'' zegt Liam met een zucht. Ik knik en zeg: ''Ik vind het stom voor jullie, en alle fans natuurlijk'' ''We vinden het erger voor jou, wij zijn niemand verloren en jij je meest dierbaren.'' zegt Louis. Ik haal mijn schouders op en gaap nog een keer als teken dat iemand me naar de slaapkamer moet brengen. ''Zal ik je naar je kamer brengen?'' vraagt Harry. Ik knik en sta op van de warme knussebank.
We lopen de trap op en komen in een gang terecht. "We hebben 5 slaapkamers. De eerste hier aan de linkerkant is van mij, de tweede aan de linkerkant is van Louis. De eerste aan de rechterkant is van Niall, de tweede aan de rechterkant is van Zayn en die daar aan het einde is van Liam. Jij mag in die van Liam slapen. Hij slaapt wel bij Niall op de kamer." Legt hij uit. Ik knik en we lopen naar de kamer die eigenlijk van Liam is.
We lopen de kamer in en ik zie dat mijn koffers al op het bed ligt. De kamer is best groot en mooi behangen. ''Ik zie je morgen bij het ontbijt'' glimlacht Harry en hij loopt de kamer uit. Ik pak mijn pyjama en trek die aan. Ik bind mijn lange haren in een staart en ga in het bed liggen. Zodra ik het kussen raak met mijn hoofd, ruik ik meteen de heerlijke geur van Liam's aftershave. Ik trek de deken over me heen en ruik het alweer.
*Middernacht*
Ik ben bijna aan het slapen, wanneer ik iets op mijn benen voel. Ik wrijf onder mijn ogen en ga een beetje rechtop zitten. Licht gegrom vult de stilte in de kamer. Nu voel ik het op mijn buik. Ik begin te gillen en spring uit het bed.
De deur gaat open en de lamp gaat aan. Liam komt naar binnen gerend en kijkt me schuldig aan. Ik kijk naar het bed en begin te lachen. ''Ik was vergeten te zeggen dat ik een hond heb'' lacht hij. Ik loop naar het bed toe en aai de baby huski. ''Wat is zijn naam?'' vraag ik. ''Loki'' antwoord hij blozend. Ik glimlach en zeg: ''Leuke naam''. Hij glimlacht terug en vraagt dan als de hond bij mij mag blijven. ''Ja natuurlijk'' antwoord ik en ik neem Loki bij mij op schoot. Loki begint aan mijn hand te likken en gaat dan rustig liggen.
''Weltruste'' zegt Liam en dan loopt hij de kamer uit. ''Weltruste'' reageer ik en dan ga ik ook liggen.
*4 uur later*
Hoe hard ik ook probeer om in slaap te vallen, het lukt me gewoon niet. Bij Loki is dat een heel ander verhaal. Die ligt op zijn rug te snurken. Ik strek mijn armen uit en denk weer aan mijn ouders en zusje.. De tranen rollen over mijn wangen terwijl ik me een beetje stil probeer te houden. Ik duw mijn hoofd in het kussen en huil zo hard als ik kan.
Opeens voel ik een arm om me heen. ''Gaat het?'' zegt de stem van Niall. Ik knik en draai me naar hem toe. ''awh meid'' zucht hij en hij heeft me een knuffel. Ik duw mijn hoofd tegen zijn borst en huil verder. ''ssshht, je hebt ons altijd nog'' fluistert hij. Ik knik zacht en laat hem los. ''Zullen we even naar de woonkamer gaan?'' vraagt hij. Ik knik en stap uit het bed. Hij pakt mijn hand vast en we lopen naar beneden toe.
We gaan op de bank zitten en Niall schenkt me een glaasje water in. ''Bedankt Niall'' glimlach ik en ik neem een slokje. ''Dat is toch wel het minste dat ik voor je kan doen'' antwoord hij en hij pakt een deken. ''Zullen we tv kijken? Slapen lukt me toch niet meer'' lacht hij. Ik knik en hij legt de deken over ons heen. ''Het is echt raar dat we wel bereik hebben met de tv, en niet met onze mobieltjes'' zucht hij. ''Ja, dat is inderdaad raar'' antwoord ik. Hij zet er een film op en komt dicht tegen me aan hangen. ''Heb je het ook zo koud?'' vraagt hij. ik knik en kruip nog wat meer tegen hem aan. Hij begint te lachen en slaat zijn arm om me heen.
''Als je wil slapen mag je best naar boven gaan, of hier op de bank'' zegt hij op de helft van de film. Ik knik en gaap diep. ''Ik wil wakker blijven'' antwoord ik. ''Is ook goed'' lacht hij en hij legt nog een deken over ons heen. ''Niet normaal dat ze geen verwarming hebben gemaakt'' zegt hij lachend terwijl hij met zijn ogen rolt. ''Ja, hadden ze ons niet wat meer luxe kunnen bieden'' zeg ik afgekakt. We beginnen allebei hard te lachen en kijken dan de film af..
JE LEEST
Lost ft. Liam Payne
FanficIk ben Jaimy Johnson en 18 jaar. Dit jaar ben ik afgestudeerd van de middelbare. En als soort viering gaan we op ski vakantie. Tenminste.. dat was de bedoeling. Ik zit in het vliegtuig naast Anna, mijn zusje van 13. We kijken uit het raampje en zie...