"Jaiimmm" jammert Niall. Ik kijk op en gaap diep. "Awhh liefje" zegt hij schattig en hij slaat zijn arm om me heen. Ik zet mijn grootste lach op en kijk hem aan. "Wat wil je van me?" Lacht hij. Ik pak zijn hand en leg het op mijn buik, net op dat moment begint mijn maag te knorren. "WAAAT WAS DAT" gilt hij als een klein meisje. "Nialleerr, ik heb honger" zucht ik.
"De vreetberen hebben weer eens honger" lachen Harry en Louis. "Wie wilt er nog meer voedsel?" Vraagt Niall heel sociaal. "Ik zou wel wat lusten.." zegt Mila heel zachtjes. "Okee.." mompelt Niall "maar jullie 2 krijgen niets, geniet maar van elkaar". "Ooo" joelen Zayn, Harry en Louis. "Niall.." en ik kijk hem fronsend aan. Hij begint te lachen en neemt me mee naar de keuken.
"Gek" lach ik. "Hij was goed, toch?" Zegt hij hoopvol. Ik knik uitbundig. Hij slaat zijn armen om mijn middel en drukt me tegen zich aan. "Ik vind je lief" zegt hij met een zacht stemmetje. "Ik vind jou ook lief Nii" lach ik zachtjes. Hij begint ook te lachen en geeft me een kusje op mijn voorhoofd, net op dat moment komt Mila binnen met twee glazen in haar handen. "Ow sorry" zegt ze ongemakkelijk. "Don't worry" probeer ik zo lief mogelijk te zeggen en ik hou Niall extra steviger vast. "Kom babe, ik heb nog wat snoep op mijn kamer liggen" en hij wiebelt met zijn wenkbrauwen. Hij pakt mijn hand en we lopen naar boven toe.
Jezus.. wat klinkt dat sexy.. 'babe'..
Ik ga op zijn bed zitten en trek de dekens tot mijn kin, doordat ik de dekens zo hoog heb opgetrokken is het te kort om mijn voeten ook nog te kunnen bedekken. "De struggle.." lacht hij en hij gooit een dekentje naar me toe. Ik vang het en leg het op mijn koude voeten. Hij gaat op de grond liggen en rijkt onder het bed. "Wat doe je?" Lach ik. "Ik loog niet" zegt hij kalm terug. "W..wat?" Mompel ik. Hij komt weer boven het bed uit met een enorme glimlach en.. een zak snoep in zijn hand.Hij holt naast me op bed en trekt de zak open. Ik pak snel een aardbeien snoepje, doe het in mijn mond en glimlach. "I know how to make a woman happy" lacht hij trots. "Yes you do, Mr Horan" we beginnen allebei te lachen en wurmen ons onder de dekens.
"Niall?" Zeg ik schuw, uiteraard wanneer de zak leeg is en ik echt verschrikkelijk misselijk ben. "Yes, hun?" Antwoord hij liefjes. "Wil je vanavond bij me slapen, ik voel me niet zo fijn.." Ik ben bang voor zijn reactie. "Tuurlijk! Als er iets is kun je dat gewoon tegen me zeggen hè" ik knik en ga tegen hem aan liggen.
"Vind je het erg als ik euh.. in mijn boxer slaap?" Vraagt hij opeens volledig verlegen. "Ben je gek?! Ik ben de gast hier en Ik zou me moeten aanpassen!" Lach ik. Ik sta op en loop naar de badkamer. "Schiet wel op!" Hoor ik hem nog op de achtergrond groepen.In de gang kom ik Liam tegen. "Hoi" zeg ik ongemakkelijk. "Hoi" en hij loopt zijn kamer in. 'Okee..' mompel ik tegen mezelf en ik stap de badkamer in. Schrobbend haal ik de overgebleven restjes makeup van mijn gezicht en smeer snel een lippenbalsem op mijn lippen. Ik doe mijn haar nog even in een knotje, wanneer er op de deur wordt geklopt. Snel trek ik het elastiekje goed en open dan de deur, maar zoals gewoonlijk staat er: niemand. "Uhm? Je kunt?" Schreeuw ik verward de gang in en loop dan terug naar de slaapkamer.
Net op dat moment trekt Niall zijn broek uit en zie ik hem alleen nog in zijn boxershort, ofc van CK, staan. Hij glimlacht en springt met een duik in bed. Ik lach en zoek mijn koffer. "Die staat nog bij Liam.." zegt Niall. "Fuck" Mompel ik. "Pak maar een shirt van mij, daar in de la" en hij wijst naar een houten kast. Ik open de la en pak gewoon het lange shirt dat bovenop ligt. Het is een simpel shirt van Tommy Hilfiger dat mijn billen net zou moeten bedekken.
"Waar kan ik.. euhm-.." vraag ik ongemakkelijk terwijl ik het bloed alweer naar mijn hoofd voel stromen. "Ik zal niet kijken" lacht Niall en hij trekt de deken over zijn hoofd.
Snel trek ik mijn dikke trui uit, waarna ik het shirt aantrek. Even controleer of hij nog onder de lakens ligt en dan trek ik ook mijn broek uit. "Ready?" "Ready". We lachen en ik stap naast hem in het bed. "Kom hier, schatje" zegt hij met een geforceerde pedo-lach. Ik steek mijn tong uit en ga tegen hem aan liggen. Hij slaat zijn arm om me heen en knuffelt me. "Dit gaat ons lukken" fluistert hij. Ik knik en sluit mijn ogen..
❤
JE LEEST
Lost ft. Liam Payne
FanfictionIk ben Jaimy Johnson en 18 jaar. Dit jaar ben ik afgestudeerd van de middelbare. En als soort viering gaan we op ski vakantie. Tenminste.. dat was de bedoeling. Ik zit in het vliegtuig naast Anna, mijn zusje van 13. We kijken uit het raampje en zie...