Cześć! Hi! Ciao! Hola! Kon'nichiwa! Nǐ hǎo! Ahoj! Hallo! Salut! (tak przechwalam się tym że umiem powiedzieć cześć w wielu językach)
Witaj, wędrowcze, w tym opowiadaniu.
Jeśli to czytasz, prawdopodobnie lubisz ship Bagginshield (albo nudzi ci się w cholerę).
Dobrze trafiłeś/łaś, i to bez gubienia się po drodze dwa razy!
Medale się skończyły, ale jako nagrodę możesz przeczytać ten ff.
I hope you enjoy
Wiedza, która może się przydać podczas czytania:
a) Bilbo podczas wyprawy nauczył się od krasnoludów walki i wyrobił sobie formę - już nie jest grubaskiem, tylko ma całkiem ładnie zarysowane mięśnie itd.
b) Smoki mogą przybierać tu ludzką formę (pomysł zapożyczyłam z m.in. serii "Smocza Straż" bo uznałam to za ciekawą ideę), i mają bardziej wyczulone zmysły. Widzą w ciemności i znają podstawy magii - proste zaklęcia i uroki. Im starszy jest smok, tym bardziej zaawansowane zna czary. Najbardziej znają się na urokach rozpraszających i odprężających, które pomagają zmienić wolę danej osoby, a nawet sprawić, że ta zapomni o niektórych kwestiach. Takie zaklęcia pomagają np. podburzać ludzi i wprowadzać wśród nich zamęt, który od zawsze był dla smoków rozrywką (odpowiednia kumulacja zaklęć działa też jak pigułki gwałtu, ale nie ode mnie to wiecie).
c) Nie mam pojęcia, jak wyglądają naprawdę niektóre pomieszczenia (np. wnętrze Ereboru) lub miejsca (np. Skała w kształcie podziurawionego rondla), które zostały tu dodane, więc opisałam je wg. mojej wyobraźni.
d) Mam zerowe doświadczenie w pisaniu scen +18, więc pewnie będą najgorzej napisanymi scenami w tym FF, więc przy ogólnej ocenie nie bierzcie ich pod uwagę.
e) We fragmentach +18 prawdopodobnie będę umieszczać ważne informacje, więc na dole rozdziału będzie wyjaśnienie co się działo, żeby nikt nie miał w głowie luk fabularnych.
f) Jestem początkującą pisarką, więc zależy mi na wszelkiej opinii i krytyce - chętnie przeczytam, co sądzisz o tej czy innej scenie, i czy ci się podobała, więc zachęcam do zostawiania komentarzy. Jeśli podoba ci się moja twórczość zostaw proszę gwiazdki pod rozdziałami, co pomoże mi w rozwoju. Im więcej gwiazdek, tym częściej wpadnie nowy rozdział.
Amen.
~Reaggie
PS. Ty macie linka do super playlisty na spotify, którą zawsze słucham do czytania Bagginshield:
https://open.spotify.com/playlist/1GF4Hhl0OHafaULtYJwGyJ?si=746a1dc467794188
Jeśli macie premium, polecam słuchać bez losowej kolejności odtwarzania :)
A tu jest druga playlista (też Bagginshield vibes), którą zrobiłam sama:
https://open.spotify.com/playlist/4F8rfL3eF1Ccsx7rAeDXML
PPS. przyzywam hobbiciego demona, może poczyta sobie trochę:
CZYTASZ
Thief and Liar - Złodziej i Kłamca - ★ Baggishield / Thilbo FanFiction
FanfictionSmoki, wbrew temu, co przypuszczają ludzie, nie są cały czas wielkimi, ziejącymi ogniem gadami. Potrafią przybrać postać ludzi, sprytnych, podstępnych ludzi, by wtopić się w tłum. Robią to nadzwyczaj umiejętnie, a zwłaszcza jeden, zamieszkujący obec...