3

1.7K 110 33
                                    

Dünkü Barış'la geçen konuşmamız neticesinde mekandan çıktığım gibi numarasını ve Instagram'daki hesabını engellemiştim yine de benim açımdan büyük bir sorun vardı ki o da beni tanımak istediğini söylemesiydi. Dünden beri aklım bu sözler üzerine mesai yapıyordu öyle ki düşünmekten delirme eşiğine gelmiştim.

Bu isteğinde samimi olup olmadığını kestiremiyordum. Konuşulmayı sevdiği için menfaati uğruna benimle görüşmek istemesi ruhumun derinliklerine anlamlandıramadığım türden bir acı bıraktı. Ödül gecesinden sonraki haftalarda onu tanımazken sadece röportajlarını izlediğim kişi olarak karakterinde herhangi bir kusur görememiştim fakat yemek gecesi ve dünkü konuşmalarından sonra kişiliği hakkında istemsizce bir hayal kırıklığı yaşattığı inkar edilemezdi.

Düşünceler zihnimi istila altına alırken hesabına bakma isteğiyle yanıp tutuştum. Son birkaç gündür her gün hesabına bakmak rutinim haline gelmişti. Uygulamaya girdiğim gibi kendimi her zaman ilk olarak onun hesabında buluyordum. Engeli kaldırıp son postuna baktığımda yeni bir şey paylaşmamıştı. Paylaştığı hikayeye tıkladığımda ise yanında arkadaşıyla çektiği bir fotoğraf vardı.

Tekrar engellemek için atakta bulunacağım sırada ondan gelen mesajla yanlış bir şey yaptığımı zannederek panik olurken ellerimden kayan telefon yüzüme düşmüştü. Dudaklarımdan firar eden inlemeyle telefonu yüzümden çekip alnımı ovdum. "Acıdı" diyerek dudak büzüp ekrana bakışlarımı çevirdiğimde mesajına tıkladım.

@barisalperyilmaz: Ne bu sözler kızım anana mı sövdük de böyle bir muamele gördük

Geçenki hikayesine yönelik attığım pek iç açıcı olmayan mesajlarımı yeni görmüştü anlaşılan. Tepkisi beni güldürmeye yeterken parmaklarım ekranda gezindi.

@ilkinaydn: Çok daha kötülerini hak ediyorsun

@barisalperyilmaz: Takımlarda bugün varız yarın yokuz İlkin. En büyük şöhret geride bıraktığın dillere destan bir aşk hikayesidir. Galatasaray camiasına adımızı altın harflerle kazıyacağız

Bu sözlerine kendisinin bile inanmadığına o kadar eminim ki...

@ilkinaydn: Aşkı da göstermelik yaşarsın sen

@barisalperyilmaz: Seninle yaşayacaksam fikrim değişir belki

Bedenime yabancı olan heyecan duygusu beni ele geçirirken kalbim yerinde tepinir gibi hızla çarpmaya başladı. Bu kadar çabuk tesiri altına almasına karşın bir yanımın canı sıkılırken saçma düşüncelere kapılmamak adına kendime ikazda bulundum ve hiçbir şekilde gerçeği yansıtmayan o cümleyi kurdum.

@ilkinaydn: Tipim değilsin canım

@barisalperyilmaz: Ve o sırada İlkin'in bedenine zuhur eden inme

@ilkinaydn: Gerçekler acıtır Barış Alper

@barisalperyilmaz: Tanışma teklifim hâlâ geçerli

@ilkinaydn: Reddedildi

@barisalperyilmaz: Nazlı şey

@barisalperyilmaz: Bildiğini okumaya devam et

@barisalperyilmaz: Bu hikayenin sonunu ikimiz de biliyoruz

Ne diyeceğimi bilemediğim için görüldü bırakırken aradan geçen 2 dakikadan sonra tekrar yazmaya başlamıştı.

@barisalperyilmaz: Dünkü sözler için de kusura bakma

@barisalperyilmaz: Bencilce söylemlerdi

Gizli Saklı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin