Barış Alper'den
İlkin'in araçtan inmesiyle eve gidene kadar ardından bakarken kapının önünde durdu. Bir müddet öylece durmasıyla sorun olduğunu sandığımda başını kaldırıp ağır ağır bana döndü. Göz göze gelmemizle el salladığında kalbime kastı varmış gibi yüzünde beliren gülümsemesi dudaklarındaki yerini aldı.
Kimsenin şu ana dek başaramadığı etkiyi o bir gülüşüyle başarabiliyordu. Bu gülüşten hiçbir zaman mahrum kalmak istemiyordum. Elimi kaldırıp ben de onunla vedalaştığımda eve girmesini beklerken bana sırtını dönüp kapıyı anahtarla açtıktan sonra eve geçmişti.
Galatasaray ödül gecesinde karşılaşmamızla aramızda bir çekim hissederken kendimi her seferinde İlkin'e bakarken buluyordum. Bir iki kere onu da bana bakarken yakalamıştım ancak yayınlanan videonun büyük bir bölümünde benim baktığım gün gibi ortadaydı. O gece bunun üstünde durmayıp bana oldukça sıradan gibi gelmişti ancak sosyal medyada gündem olan yakıştırmalarla mevzunun sandığım kadar basit olmadığı aşikardı.
Zaman zaman en olmadık insanlarla önümüze çıkan videolardan farkı olmadığını düşünürken benim için hiçbir şey ifade etmeyen bakışlar, hayran kitlemiz için de pek de öyle değildi. Aradan geçen üç haftaya rağmen hâlâ bir şekilde olacağımızı ümit eden insanlarla başta gülüp geçsem de ismimin sürekli gündemde kalması da ayrıca gururumu okşamıştı.
Futbol dışında konuşulmak başta canımı sıksa da bu yakıştırmalar sayesinde ünüm artmıştı. Normal zamanda bir konuşuluyorsam, İlkin'le on konuşulmaya başlamıştım. Olumlu yönü olduğu kadar olumsuz yönü de vardı ki o da artık birlikte linçlenmeye başlamamızdı.
İnsanlar bizi o kadar benimsemişti ki artık olumsuz eleştirilerini ismimizi yan yana anıp beraber linçliyorlardı. Her ne kadar umrumda olmasa da İlkin tarafından işler nasıldı, bilemiyordum. İyi kötü konuşulmakla bu sayede sosyal mecralarda takipçi sayımda oldukça fazla artmıştı. İlkin de bu güzelliklerden yararlanırken benim aksime hiçbir zaman gözü bunlarda olmadı.
Önüme çıkan videolarımızla ara ara sadece İlkin'e yapılan videolar da önüme çıktığından hırsı ve başarısıyla işinde profesyonel olduğunu kanıtlıyordu. Yakıştırmalar sayesinde ilgimi bir şekilde çekmeye başlamasıyla antrenmanlardan sonra istisnasız her akşam uyumadan önce onun videolarını izleme raddesine kadar gelmiştim.
Yemek gecesi aramızda geçen diyaloglarla onu tanımak istediğime tam olarak emin olurken hem onunla tanışmak hem de o gece konuşulmak için onunla aynı mekanda olduğumuzu gösteren manzarayı paylaşmıştım. İşler tam istediğim gibi giderken İlkin bana ulaşarak bir adım atmıştı ve o gece tekrar gündeme girmiştik.
Ben onu her ne kadar tanımak istesem de İlkin onu huzursuz edecek davranışlarda bulunduğum için benimle aynı fikirde değildi ancak ne çıkarımdan vazgeçebilirdim ne de İlkin'den. Ben de yolu onu kendime aşık etmekte bulmuştum fakat hesap kitapta olmayan bir şey olmuştu ki o da onu aşık etmeye çalıştığım bu yolda ben ona aşık olmuştum.
Zaman zaman içinden çıkan dişi aslan tavırları, saf halleri, duru güzelliği, onunla geçirdiğim kıymetli vakitler beni ona günden güne bağlamıştı. Onunla uğraşmak bu hayatta alacağım en büyük zevkti. Şu kısacık zamanda hayatımda öyle bir yer edinmişti ki onsuz kalma düşüncesi bile ne kadar kabul etmesem de beni içten içe öldürüyordu.
Zihnime üşüşen can sıkıcı düşünceleri def edip evin üst katındaki İlkin'in odası olduğunu tahmin ettiğim ışığın yanmasıyla telefonu elime aldım.
B.A.Y: Pazar günü iade-i ziyaret yapmamda bir sakınca var mı
İlkin'im: Maalesef ki var