"Alex?" Zei ik en opende zachtjes mijn ogen. Ik lag op een zacht bed en het plafond was wit. Dat was het enige dat ik zag. "Alex!" Schreeuwde ik nu.
"Sst." Zei iemand en legde een vinger op mijn mond.
"Straks horen de andere je nog.""Welke ander-" begon ik maar ik stopte met praten. Ik herken die stem.
"Wacht." Zei ik en ging recht op zitten.
"Luke hemm-" Riep ik uit maar hij legde zijn hand op mijn mond."Straks horen de andere je nog."
Zei hij weer en haalde zijn hand van mijn mond. "De andere?" Vroeg ik verbaasd"Ashton , Calum en Michael." Zei Luke en haalde zijn schouders even op.
Ik knikte. Ik was helemaal in de war.
Geen tijd om te fangirlen."Wat doe ik hier?" Vroeg ik en keek om me heen.
"Je was flauwgevallen." Zei hij zacht.
"En dan neem je me zomaar even mee?" Vroeg ik botter dan ik wou.
"Ja." Zei hij en krabde zijn achterhoofd.
"Oh." Zei ik langzaam en keek hem aan.
Zijn ogen waren blauw , zelfs nog blauwer dan op al die foto's.Er was een akelige stilte , ik zocht woorden om de stilte te verbreken.
"Ik kan niet geloven dat ik hier nu met jou ben." Zei ik glimlachend en schoof dichter naar Luke toe."Ik kan niet geloven dat ik hier nu met jóu ben." Zei hij en keek me aan met zijn fel blauwe ogen. Er verscheen een grote lach op mijn gezicht.
"Met mij? Hoezo?" Stotterde ik.
"Ik ben een dood normale fan."Hij beet op zijn lip.
"Een hele mooie fan." Zei hij zacht.
Mijn wangen begonnen te gloeien."Ik ben niet mooi." Zei ik en sloeg mijn ogen neer.
"Waarom denk je dat?" Vroeg hij verbaasd.
"Dat is wat ik altijd te horen krijg."
Zei ik zacht."Ik ben het meisjes dat altijd maagd blijft." Zei ik grinnikend.
Ik lachte misschien wel , maar zo grappig is het niet eens.
"Altijd maagd?" Lachte hij.
"Jup. Dat is hoe ze me noemen." Zei ik knikkend."En je bent ook maagd?" Vroeg hij zacht.
Goed gedaan , hemmings.
Wat een vraag.
"Natuurlijk ben ik nog maagd." Antwoordde ik."Wil je het proberen?" Vroeg hij en beet op zijn lip.
"Wacht wat? Wat?!" Vroeg ik geschrokken.
"Nou , je zei dat je-" begon hij.
"Ja ja ik weet wat je bedoeld.
Maar wat? Waarom zou je dat willen?"
Vroeg ik en trok geschrokken een wenkbrauw op."Omdat je prachtig bent." Zei hij en pakte mijn arm en trok me dichter naar hem toe. Hij begon kleine kusjes in mijn nek te geven.
Ik had hem kunnen stoppen , maar waarom zou ik.
Hij gaf kusjes bij mijn kaaklijn en achter mijn oor. Telkens moest ik mezelf in houden om niet een lichte kreun uit mijn mond te laten glippen.
"En? Wil je dit doen?" Vroeg hij en stopte met al die kusjes.
"Waarom vraag je het?" Zei ik brutaal.Dit is wat ik elke avond droom , niet eens dit. Gewoon bij hem zijn was al op mijn bucketlist.
"Je lijkt me echt zo'n Good girl." Zei hij grinnikend.
"Nee. Dat ben ik niet.
Good girls are bad girls that haven't been caught , weet je wel.""Dat zal wel." Zei hij en begon weer met kusjes geven in mijn nek. Ik voelde zijn tong in mijn nek. En zijn zachte lippen langs mijn huid. Hij ging met zijn handen naar de rits van mijn vest , en in een soepele beweging deed hij mijn vest uit. En daarna mijn shirt.
Hij trok zijn shirt uit en zijn broek.
De kleren smeet hij naast het bed neer.Met zijn koude handen ging hij langs mijn lichaam heen naar mijn broek.
Langzaam maakte hij de knoop los.Mijn hart ging tekeer. En ik had geen flauw benul wat ik moest doen.
Langzaam trok hij mijn broek uit en smeet die naast het bed.Maar nu gebeurde het , zijn koude handen maakte de sluiting van mijn bh los. En ging over mijn buik naar mijn onderbroek. Langzaam ging die ook uit.
Hij kijk me met grote ogen aan.
"Wat?"
"Je bent beeldschoon."
Mijn wangen kleurde en ik glimlachte.
Ik gaf nú kleine kusjes in zijn nek.
Had ik nog nooit gedaan. Maar ik kreeg een zelfvertrouwen boost toen hij zei dat ik het goed deed.En voor alles moet de eerste keer zijn , toch?
En nu gebeurde het. Zijn lichaam kwam dichter naar me toe.
"Luke." Kreunde ik zacht. Ik wikkelde mijn armen om zijn nek en kneep mijn ogen dicht. Ik gaf een gil. "Luke."
"Gaat ie goed?" Vroeg hij zachtjes en aaide met zijn vinger over mijn wang.
"Prima." Zei ik en haalde diep adem.
"We doen het gewoon snel , zodat we er allebei van af zijn."
"Allebei?" Zei ik door de pijn heen.
"Jij van de pijn. En ik van het pijn dóen. Het is nooit Leuk om iemand's eerste keer te zijn. Zeker niet als die persoon zo schattig is."
Ik glimlachte even maar daarna begon
Alles te branden dus verdween die glimlach weer. "Luke." Siste ik.Alleen daarna voelde het fijn.
Een kreun ontsnapte uit mijn mond.-
Luke lag naast me. Hij ademde zwaar.
Hij lag aan de ene kant van het bed.
En ik aan de andere. Ik lag lachend naar het plafond te staren.Ondanks de pijn die ik eerst had , voelde ik mezelf nu echt goed.
Ik keek opzij naar Luke , hij keek naar het plafond alleen daarna naar mij.
"Je bent mooi." Zei hij uit het niets.
Ik bloosde en glimlachte."Jij ook Luke." Fluisterde ik glimlachend en sloot mijn ogen.
___________________
Hi.
Super bedankt voor de reacties en votes!Ik had gewoon zin daardoor op een nieuw hoofdstuk te schrijven.
En het spijt me voor die zwakke
'Seks scene'. Dat is niet echt mijn ding.
Daar ben ik niet goed in. Niet iets voor mij. Dus er komen waarschijnlijk meer van die flut stukjes.Dus dat mooie streepje "-" midden in het verhaal betekend dat ik gewoon slecht ben in seks scenes. Dus betekend dat even dat ze het gedaan hebben.
I'm sorry.Blijf lezen , reageren en voten !
Xx
Mij.
JE LEEST
Groupie // ❀ Dutch fanfiction l.r.h
FanficWhitney is helemaal geschrokken als ze roddels leest over 5seconds of summer , haar lievelings band. Alexia verteld haar dat er geen bewijs is dus weten ze ook niet of het waar is. Maar daar komt Whitney gauw genoeg achter als Whitney en Alex Chica...