"Maar ze zijn vandaag toch in Chicago?" Vroeg Alexia.
"Nee Alex Morgen." Zeg ik geïrriteerd.
"Gaan we ze dan zoeken?" Zei ze en keek me verwachtingsvol aan.
"Oke dan." Zeg ik zuchtend.
Alex springt op en omhelsd me.
"Dankje dankje dankje dankje." Zegt ze terwijl ze me nog steeds omhelsde."We maken geen schijn van kans." Zei ik terwijl ze nog om me nek hing.
Ze was weer bloed serieus."Zeg dat nou niet." Zei ze zuchtend.
"Sorry." Zei ik terwijl ik naar mijn voeten keek.
Die waren ineens heel interessant."Je blijft hier slapen dus? Dan kunnen we morgen vroeg al naar chigago.
Tien minuten met de bus en dan zijn we er." Zei ik ineens quasi vrolijk.Er verscheen een glimlach op alexia haar gezicht "Ik hou van je." Zei ze en begon me weer te knuffelen.
"Ik bel me ouders wel even." Zei ze en griste haar mobiel van de tafel.
"Hallo met Alex." Hoorde ik haar zeggen alleen mijn gedachtes dwaalde gauw af en ik hoorde niks meer van wat ze zei.
Hoe zou je je voelen? Als je zo'n groupie was. Misschien wel schuldig , of juist helemaal niet. Of gehaat. Ik zou die vraag nooit kunnen beantwoorden.
"Hallo? Ben je er nog?" Zei Alexia en haar handen zwaaide langs mijn ogen.
"Ja sorry." Zei ik zacht."Het mag." Zei ze.
"Ik moet dan zo me spullen halen.""Is goed. Ik blijf hier , is dat goed?"
Vroeg ik en liet mezelf op het bed zakken.Alexia knikte en trok haar schoenen aan. "Ben er zo weer." Zei ze en weg was ze.
Me maken geen schijn van kans om ze te ontmoeten. Chigago is groot , ik weet niet eens in welk hotel ze slapen.
-
"Whit." Hoorde ik iemand roepen.
"Whitney."Ik opende mijn ogen. Ik zag Alexia voor me staan met een tas.
"Gek je was in slaap gevallen terwijl ik weg was." Zei ze lachend.
"Hoe laat is het." Zei ik terwijl ik me uitrekte.
"Half 12." Zei Alexia.
"We moeten niet te laat slapen.
Anders komen we morgen niet gemakkelijk het bed uit." Zei Alexia terwijl ze in haar tas graaide.
"Ik doe mijn pyjama alvast aan."Ik knikte en ging recht op in bed zitten.
Ik besloot ook mijn pyjama te pakken en die aan te doen."Zullen we maar gaan slapen dan?"
Zei ik na een half uurtje praten."Ja is goed." Zei Alexia en draaide zich om. "Weltrusten." Fluisterde ze.
_________
Dit was het eerste hoofdstuk !
Na dit hoofdstuk worden de andere hoofdstukken langer.Lees , Vote en reageer alsjeblieft.
Tips zijn altijd welkom.X.
Mij.
JE LEEST
Groupie // ❀ Dutch fanfiction l.r.h
ФанфикWhitney is helemaal geschrokken als ze roddels leest over 5seconds of summer , haar lievelings band. Alexia verteld haar dat er geen bewijs is dus weten ze ook niet of het waar is. Maar daar komt Whitney gauw genoeg achter als Whitney en Alex Chica...