• Nine •

54 4 0
                                    

Ik had zin om het uit te schreeuwen.

Ik ben dat fucking meisje.

Maar één , wie geloofd dat nou.
En twee , dat loopt uit de hand.
Mijn ouders komen het te weten , de fandom. Ik word waarschijnlijk uit huis gestuurd , omdat welke tieners gaan nou zomaar in een hotelkamer zitten.
Waarvan één beroemd is.

Om even te babbelen ? Dacht het niet.

En vooral niet als er roddels over die band waren verspreid dat ze groupies hadden.

En ik krijg heel veel haat waarschijnlijk. Ik zou mezelf ook haten.
Groupies zijn vreselijk , dat is wat ik ook eerst dacht.

"Jammer hé , ach ja. Hij had je sowieso niet gekozen." Zei Zoé die er bij kwam staan.

"Zoek je ruzie , Barbie pop?" Zeg ik en loop op haar af.

"We willen jou niet meer hier. Ga lekker huilen om het feit dat jij dat meisje niet bent." Zegt Alexia die me tegen houd.

Tranen vullen mijn ogen. Niet om het feit dat ik dat meisje niet ben.
Wánt ik ben het wel.

Maar om het feit dat Alexia dit tegen me zegt.

Ik open de deur en loop weg. De voordeur uit en begin te rennen.

Rennen waarvoor?

Ik ren totdat ik een grasveld zie en ga daar liggen. Ik ga liggen in het koude , natte gras. Er komen steeds meer sterren aan de hemel. Een traan verlaat mijn oog. Ik trek grassprietjes uit de aarde. Ik hoor dat ik een melding binnen heb. Ik negeer het en blijf naar de sterren kijken.

Ik kijk in mijn tasje en zie een kleine nagelvijl. Ik kijk naar mijn polsen en ga recht op zitten. Ik zet druk met het nagel schaartje op mijn pols en zet een snee. Een traan valt op mijn pols.
Ik trek mijn benen in en leg mijn hoofd in mijn knieën.

"Ik kan dit niet." Fluister ik in mezelf.
Ik pak de nagelveil en zet er nog een paar en doe mijn ogen dicht.

Ik was altijd 'clean' geweest.
Dat heb ik na deze avond verbroken.
Na deze avond , wat niks voorstelde.

Een traan rolt over mijn wang.
Ik pak mijn mobiel en kijk hoe laat het is 1 uur 's nachts. Ik kijk naar de melding. In mijn ooghoeken zie ik de licht bloedende polsen.
Ik open het whatsappje.

Ja morgen spelen we in Lissabon.
We zijn nu al in het hotel.
En zozo , gaat de goodgirl naar feestjes? Had ik niet verwacht

Een kleine glimlach verschijnt weer op mijn gezicht. Ik leg mijn telefoon weg en ga weer in het gras liggen.
Het koude natte gras.

Ik doe mijn ogen dicht en val in slaap , Onder de sterren.

-

Ik open mijn ogen. Tot mijn verbazing zie ik dat het licht word. Ik heb werkelijk waar in het natte gras geslapen. En het was super koud.

Ik ging recht op zitten. Mijn hoofd bonkte in eens en mijn neus lekte.

Ja Whitney , dat krijg je er van als je in nat en koud gras slaapt. Dat is ook niet heel normaal , of menselijk.

Ik heb zo'n geluk dat er vandaag geen school is , tenminste dat zei Alexia.

Alexia.

Ineens komen alle gedachtes van gisteren weer terug. Precies wat er was gebeurd speelde zich weer af in mijn hoofd. Ik zie nog steeds die dronken Alexia voor me , Die lachende britt , En die vreselijke Jade. Allemaal lachte ze me uit. Van Britt en Jade kan ik het hebben. Maar Alexia ..

Ik sta op en veeg mijn jurkje af.  Ik kijk naar mijn polsen. Ze lijken paars achtig met allemaal krassen erop. Ik heb nu al spijt van dat ik het gedaan heb , de avond van gisteren stelde niks voor.

Als ik op sta voel ik dat ik duizelig ben.
Ik ril helemaal en ik heb het gevoel alsof ik in een koud zwembad ben gesprongen. Ik heb geen jas aan , terwijl het hartstikke koud is.

Ik loop naar huis, ik moet wel eerlijk zijn. Denk ik.

-

"Whitney!" Hoor ik mijn moeder roepen als ik de voordeur open maak.
Ze rent naar me toe en omhelsd me.
Haal hand voelt mijn voorhoofd.

"Whitney. Je ziet helemaal wit." Zegt ze en kijkt me bezorgd aan.

"Ik was zo bezorgd." Zegt ze terwijl er tranen in haar ogen zitten.

"Waar is pap?" Vraag ik terwijl ik half omval.

"Die is jou aan het zoeken. Ga maar gauw douchen, trek warme kleren aan."

Ik knik en trek mijn vervelende hakken uit. Ik loop langzaam naar boven.
Ik leg mijn tasje op een stoel en begin met uitkleden.

Alleen ineens ging mijn telefoon af.
Ik zag Luke in beeld staan.

"Hallo Lukey." Zeg ik met een schorre stem.

"Alles oke? Je klinkt ziek." Zegt zijn bezorgde stem.

"Ik ben oke." Zeg ik snel.

"Wanneer begint het concert?" Vraag ik om van onderwerp te wisselen.

"We zijn nu bezig met de soundcheck." Zegt Luke.

Ik hoor Calum's stem op de achtergrond.

"Ik moet gaan princess." Hoor ik hem zeggen. Ik knikte , ook al kon hij dat niet zien.

En er werd opgehangen.

Ik zuchtte diep en ging verder met uitkleden. Ik liep met een handdoek om me heen naar de badkamer en deed de douche aan. Mijn polsen zagen er niet uit.

Ik stond net onder de douche toen er ineens op de deur geklopt werd.
"Whitney! Open die deur." Hoor ik terwijl er hard op de deur gebonkt werd.

Ik schrik en zet de douche uit.
"Wat is er?" Roep ik geschrokken.

"Open de deur. Nu." Hoor ik mijn vader roepen. Snel trek ik een badjas aan en open de deur. Ik hoefte niet zelf uit de badkamer te stappen. Mijn vader hielp me een beetje.

Ik werd hardhandig uit de badkamer getrokken en tegen de muur aan geduwd. "Waar was jij?" Schreeuwde mijn vader.

"Bij Alexia!" Schreeuwde ik terug.
Hij geeft me een klap tegen mijn gezicht en pakt daarna mijn kin vast.

"Ik kwam haar net tegen. Ze zegt dat jullie ruzie hebben. Dus stop met liegen Whitney! Je verzint steeds meer leugens, waarom hebben jullie ruzie?!"

Mijn hart begon sneller te bonken en de pijn in mijn gezicht voelde ik niet.
"Mam!" Schreeuwde ik.

"Mam! Kom hier heen!" Schreeuwde ik weer. Mijn vader legde zijn hand op mijn mond. Ik probeerde zijn hand van mijn mond af te halen.

Ineens kwam mijn moeder de trap op gestormd. "Wat is er aan de hand?!" Vraagt Mijn moeder trok me bij mijn vader weg en omhelsde me.

"Wat is dit?"Zei mijn moeder verwijtend naar mijn vader.

"Merk je niet dat ze leugen voor leugen ons in probeert te palmen. Open verdomme je ogen!" Zegt mijn vader tegen mijn moeder , hij geeft me een valse blik en loopt weg.

Mijn moeder heeft me nog steeds vast. Ik barstte in huilen uit. En legde mijn hand op mijn wang die nu wel pijn begon te doen.

___________

Ik heb al lang niet ge-update maar hier ben ik dan. Vergeet niet te voten en misschien een reactie achter te laten?

Xx
    Mij

Groupie // ❀ Dutch fanfiction l.r.hWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu