Alexia en ik lopen richting Britt's huis.
"Ready?" Zegt Alexia als we bij Britt's deur staan. Ik stop mijn telefoon in mijn tasje die ik bij mij had.
Alexia belt aan en ik zie Olivia aan komen en komt ook naast ons staan. Ik glimlach naar haar. Alleen ze glimlacht niet terug. Ik keek weer naar de deur die hardhandig open word gegooid. "Welkom." Zegt Britt met een grijns en laat ons binnen. Ook Olivia loopt langzaam achter ons aan.
Als iedereen er is word er muziek aangedaan. Britt haar moeder komt met hapjes. "Britt .." Zeg ik als ik eindelijk de moed heb om haar naam te noemen. "Ik heb een cadeautje voor je."
"Aw dankjewel. Dat is super lief van je." Zegt ze en neemt mijn envelop met geld erin aan en loopt weg.
De muziek staat nog zachtjes en er is nog geen feest sfeer. Ik zit alleen op een stoel , Alexia zei dat ze wat drinken ging halen. Nou dat is al tien minuten geleden.
Ineens werd de woonkamer deur opengemaakt en komt Jade binnen.
Het vreselijkste meisje dat jou ooit zou onmoeten."Ik ben er. Nu kan het feest aan de gang." Zei ze en draaide de volume knop van de radio wat harder.
"Jade!" Zegt Britt en loopt naar haar toe en omhelsd haar. Ik rol even met mijn ogen. Britt doet zo haar best om er bij te horen. Ze hoort er ook bij ,
Maar ze zit telkens net op het randje van niet er bij horen en weer wel.De muziek werd harder gezet en iedereen begon te dansen. Ook zag ik alexia wild tussen alle mensen heen dansen. Ik durfde niet , ik bleef gewoon zitten waar ik zat. Oliva kwam een stoel naast me zitten. Nu glimlachte ze naar mij. Ik glimlachte terug en keek weer naar de drukte.
Alexia liep weer met Britt de keuken in.
Wat doen ze daar toch telkens.Jade zat op een bank met een jongen te zoenen. Brandon ,
En elk meisje wilt hem hebben.
Nou mij niet gezien , gewoon zijn kop al.Jade ging weer dansen en Alexia kwam weer terug met een glas drinken in haar hand samen met Britt.
Ik kon niet meer lang aan zien dat Alexia mij gewoon volkomen negeerde.
Ik pakte mijn tasje en zocht de wc.
Niemand merkte dat ik weg liep , behalve Olivia.Ik had de wc gevonden ik pakte mijn mobiel en ging op de wc zitten.
Ik had een melding.We gaan bijna Landen in Portugal ,
Daar start de tour. Wat ben jij aan het doen?? XIk glimlach even naar mijn mobiel.
Ik denk even na voor wat ik ga zeggen.Portugal!! Maak er wat van Hemmings.
Ga je morgen spelen?
En deze bad girl is op een feestje (:Ik verstuur het en loop weer uit de wc. Ik fix mijn haar even in de spiegel en loop terug naar het 'feestje'.
"Whitney." Hoor ik Alexia zeggen.
Ze is helemaal in de slappe lach met Britt. Ook wankelt ze een beetje.Ik negeer haar en ga weer naast Olivia zitten om te kijken hoe mensen feesten.
Geweldig.Jade zet de muziek wat zachter en gaat op een tafel staan.
"Britt , is je moeder al weg?" Zegt Jade die op een tafel is geklommen.
Britt knikt zachtjes en lacht daarna weer verder met Alexia."Wie is er klaar voor een potje
Truth or dare." Schreeuwt Jade.Iedereen juicht. Ik kijk even naar Olivia die me vermoeid aan kijkt en zucht.
"Kom allemaal in een kring zitten." Zegt Jade en stapt van tafel af.
Ik sta vermoeiend op en gebaar dat Olivia mee moet komen.
Ze staat zuchtend op en gaat naast mij in een kring zitten."Zo. Wie begint?" Zegt Jade en klapt in haar handen.
Alexia steekt haar hand omhoog.
Ze lacht. "Ik begin.""Umm , Olivia. Truth or Dare?" Zegt Alexia en grijnst.
Olivia bijt op haar lip.
"Dare."Iedereen begint te joelen.
"Kus Brandon." Zegt Alexia en valt tegen Britt aan van het lachen.Olivia's gezicht betrekt.
"Mond." Zegt Alexia er snel achteraan.
Ik geef een veel zeggende blik naar Alexia. Alleen ze is er niet helemaal bij.Brandon zucht. Hij gaat met zijn hand door zijn licht bruine haar heen.
Olivia staat op en loopt naar Brandon.
"Je hoeft het niet te doen." Fluistert Brandon."Ik wil niet iets nóg erger doen."
Fluistert ze terug. En dan , dan kust ze hem. Ik sta versteld van haar lef.
Iedereen giert het uitNet wanneer Olivia wat wilt vragen pakt Jade haar mobiel en begint te schreeuwen.
"Oh my god. Heel Twitter staat vol met die jongen van die kut band."
Iedereen begint te lachen.
"Welke band?" Vraagt Olivia.
Ik kijk haar verbaasd aan. Die meid heeft meer lef dan ik."5seconds of summer." Zegt Jade en stopt wat chips in haar mond.
"Is dat niet die band waar Whitney en Alexia fan van zijn?" Zegt Zoë.
Een andere enorme trut. Het is net een barbie."Die Luke hemmings , heeft een vriendin." Lacht Jade.
"Ew , ik ben geen fan van hun." Zegt Alexia en begint hard te lachen.
Ik keek haar aan en trek een wenkbrauw op.
"Nu heb je geen kans meer bij je droomman." Zegt Brandon.
Droomman , hoe weten ze dat?
"Had ze sowieso al niet. Dat kind blijft altijd maagd , weet je nog." Zegt Zoë lachend. Iedereen lacht met haar mee ,
Zelfs Alexia.Ik stond op uit de kring alleen Jade liep achter me aan en hield de deur tegen.
"Jij gaat nergens heen.""Eigenlijk wel." Zeg ik en probeer de deur open te maken en Jade aan de kant te duwen.
"Raak haar niet aan." Roept Alexia tegen me. "Alexia , wat is je probleem?"
Roep ik terug."Ik weet wat haar probleem is. Ze was jou vriendin maar ze probeert je nu duidelijk te maken dat ze dat niét meer wilt zijn." Zegt Britt die tegen Alexia een leunt.
"Ik weet heel goed wat Alexia haar probleem is. Ze heeft veel te veel gedronken." Zeg ik bot en probeer weer Jade aan de kant te duwen.
Haar zwarte nagels krabben mijn kin.
"Blijf van me af." Schreeuw ik en duw haar om. Ze ligt nu eindelijk op de grond. Ik twijfel tussen wegrennen of haar slaan.Het tweede dus. Ik probeer snel voor dat ze weer opstaat , op haar te zitten.
Ze pakt mijn handen vast en probeert om te draaien. Ik wurm mijn handen los en geef haar een klap op haar wang.Alexia duwt me van haar af.
"Wat denk je wel niet." Zegt ze terwijl te heen en weer wankelt."Ik denk dat jij een vol gezopen trut bent." Schreeuw ik.
Waar die zelfvertrouwen boost in eens vandaan komt is een raadsel.
Britt begint te lachen.
"Ga lekker naar Luke hemmings toe.
O wacht. Die heeft zojuist een ander meisje gekozeb. Dat zou jou nooit zou gebeuren schatje." Zegt Britt en pakt haar mobiel. Ze opent Twitter en laat me een foto zien.Luke en ik bij het hotelkamertje , dat moment wanneer ik op het punt stond weg te gaan. Maar zo nodig een kus moest geven met de deur open.
Nu weet ik ook wie die foto heeft gemaakt. Het meisje in de gang , met die arrogante blik.
Ik kijk naar de foto. Jade staat op van de vloer , wat ze zo te zien nog niet gedaan had. Ze komt ook naar de foto kijken.
"Was jij dat maar hé." Zegt ze en begint te lachen.
JE LEEST
Groupie // ❀ Dutch fanfiction l.r.h
FanfictionWhitney is helemaal geschrokken als ze roddels leest over 5seconds of summer , haar lievelings band. Alexia verteld haar dat er geen bewijs is dus weten ze ook niet of het waar is. Maar daar komt Whitney gauw genoeg achter als Whitney en Alex Chica...