"Shit man." Zei Calum geschrokken.
Luke zei geen woord. Hij was waarschijnlijk ook geschrokken.Ook Michael was bezorgd. Én Ashton.
Laat ik maar gewoon iedereen zeggen.
Iedereen was bezorgd."Wat nu?" Riep Michael uit.
"Hoe weet je dit?" Vroeg Ashton.
Ik vergrendelde mijn mobiel en liet het openstaande berichtje zien.
Ashton sloeg zijn hand voor zijn mond.
"Geheim houden , prima idee jongens." Zei Michael die opstond en het hotelkamertje uit liep.
Ik keek hem geschrokken na.
"Niks van aan trekken , Whit. Hij is gewoon berzorgd." Zei Calum snel.Luke trok me in een knuffel.
"Het komt goed baby." Zei hij en liet zijn hoofd op mijn hoofd rusten."Maar hoe?" Zei ik en toch liet ik de tranen gaan.
"App het meisje terug." Zei Ashton.
"Olivia?" Vroeg ik verbaasd.
"Ik weet haar naam niet."
"Wat moet ik zeggen dan?" Vroeg ik terwijl ik na drie keer mijn code fout heb ingetoetst eindelijk mijn telefoon vergrendel.
"Zeg zoiets als." Begon Ashton en dacht even na.
"Zeg tegen de mensen daar dat ik oke ben. Ik wil nog niet gevonden worden."
Zei Ashton als voorbeeld.Ik begon te typen.
Hey, zeg tegen de mensen daar dat je mij hebt gesproken op whatsapp en dat ik zeg dat ik oke ben. Zeg ook dat ze me niet moeten zoeken x
Ik check even wat ik geschreven heb.
Daarna schrijf ik nog iets er achter aan.Bel me wanneer er iets is met JOU , die familie boeit me niks.
Zeg ik en verzend het snel.
"We hebben een beter plan nodig." Zeg Calum.
"Niks geen plannen. Negeer iedereen. Behalve die Olivia , ze kan ons vertellen wat er aan de hand is." Zegt Luke en pakt mijn hand.
Calum en Ashton knikken.
"Je hebt gelijk."-
Ik lag te trillen in bed.
Luke merkte het kwam tegen me aan liggen en sloeg zijn armen om me heen.Ik ging dichter tegen hem aan liggen. Ik voelde zijn adem in mijn nek.
Zijn handen om mijn buik.Ik voelde me Zo veilig bij hem.
-
We Zijn net terug van een concert in Denemarken. het is al best laat maar de macdonalds was open , dus daar gingen we heen.
Ik ben er nog niet aan gewend dat ik met 5sos door europa tour. Een paar weken geleden droomde ik hier over , om gewoon een knuffel te geven. Te vertellen hoe veel ik van hem hou. Nou kan ik dat doen.Ik ben ook super blij dat er geen nieuwe foto's zijn gekomen van mij en Luke.
Maar ik heb nog niks van Olivia gehoord. Dat is het enige waar ik me nu nog zorgen om maak.
"Waar denk je aan?" Vraagt Luke die tegenover me aan een tafeltje zit.
We zitten bij de Mac , de andere jongens zijn er ook maar die zijn eten aan het bestellen."Nergens." Zeg ik en leg mijn hoofd op mijn hand neer.
"Je bent zo mooi." Zegt Luke en buigt over het tafeltje heen maar net wanneer hij me probeert te kussen. Kletst er ineens een dienblad op het tafeltje.
JE LEEST
Groupie // ❀ Dutch fanfiction l.r.h
FanfictionWhitney is helemaal geschrokken als ze roddels leest over 5seconds of summer , haar lievelings band. Alexia verteld haar dat er geen bewijs is dus weten ze ook niet of het waar is. Maar daar komt Whitney gauw genoeg achter als Whitney en Alex Chica...