Part 21

1K 109 113
                                    

හවස් වෙනකන්ම අසූර් එක්ක ඉන්න උනේ අභීට වතුරෙ සෙල්ලන් කරන්න ඕනි උන නිසා බේර ගන්න බැරිම තැන අසූර් කොල්ලත් එක්ක මුහුදට පැනලා සෙල්ලන් කරන්න ගත්තා..පොඩි එකාගෙ ඒ හිනාව දකිනවා තරම් තවත් සතුටක් කොහෙන්ද මට..ඒ දෙන්නට සෙල්ලන් කරන්න දීලා මාත් පැත්තකට වෙලා බලන් හිටියෙ ආසාවෙන්..ඒත් අන්තිමට පොඩි එකා එක්කම මං ස්ටේශන් එකට ආවෙ අසූර් එක්ක රණ්ඩු වෙලා..සමහරවිට එයාගෙ නෙවෙයි වැරැද්ද මගේ වෙන්න ඇති..මට එයාගෙ සීමාව කලින්ම එයාට පෙන්නලා දෙන්න තිබ්බා..

" වාව් රන්දීශ්..මේ යුනිෆෝම් එකට මාර හැන්ඩ්සම් නේ ඔයා.."

හිතේ තිබ්බ සතුට නැති වෙලා යන්න වැඩි වෙලාවක් ගියෙ නෑ..පොඩි එකාව වඩාගෙනම ස්ටේශන් එකට එද්දි කුමාරයි අනිත් බලු පැටව් ටිකයි එළියට වෙලා සද්දයක් නැතුව ඉද්දි මට ඒත් සැක හිතුනා..මං හිතුව දේ හරි කැබින් එකට යද්දි මගෙ චෙයා එකේ රාජ් ඉදන් හිටියා වගේම ඊට ඉස්සරහින් රූපසිංහ ඇමතිතුමා ඉදන් හිටියා..

මගෙ යට ඉදන් උඩට පොන්න බැල්මක් දාන ගමන් නාකි ඇමතියා කියද්දි මගෙ කට කොනක් ඉස්සුනා..

" තෑන්ක්ස් ඇමතිතුමා..ඇයි දන් නෑ ඔබතුමා මෙහෙ.."

බලාපොරොත්තු උනා..ඒත් තිරිසන්නු දෙන්නම එකට මේ තරම් ඉක්මනට මං ලගට එයි කියලනම් හිතුවෙ නෑ..

" අලුත් ASP මහත්තයා බලලා යන්න ආවේ..මං ඔයාගෙ බිග් ෆෑන්කෙනෙන් ඉස්සර ඉදන්..සිනමාවෙන් ඈත් වෙලා මේ වගේ දෙයක් තෝර ගත්ත එකනම් හරිම අපරාදයක් හැබැයි..චහ් ඒකට කමන් නෑ..මං ඔයාට ස්ක්‍රිප්ට් එකක් දෙන්නම්..ඒකට අනුව අපි ඉස්සරහට රගපාමු නේද.."

" චූටි පැටියෝ.."

පුටුවෙන් නැගිටලා මං ලගට ආව රූපසිංහ මගෙ කොල්ලාව හුරතල් කරන්න ලං වෙද්දි අභීව මං එහාට කර ගත්තා..

" තාත්තා වගේම ලස්සනයි පොඩි එකත්..නැද්ද කලරාජ්.."

ඇමතියා රාජ් දිහා බලලා කියද්දි එයා කරේ කට කොනෙන් හිනා උන එක..

මගෙ පන දිහානම් උබෙ ඔය නපුරු ඇස් දෙකෙන් බලන්න එපා රාජ්..

" ඇමතිතුමා හිතුවනම් මාත් වෙන උන් වගේ ඔබතුමාගෙ ස්ක්‍රිප්ට් එකට වැඩ කරයි කියලා ඒක ලොකු වැරදි වැටහීමක්.."

කලරාජ් BLWhere stories live. Discover now