Part 26

770 109 142
                                    

" රන්දීශ්.."

" ඇයි අයියා මේ.."

වැඩ ඉවර වෙලා ගෙදර ආව මං යුනිෆෝම් එකවත් ගලවන් නැතුව මිදුල අයිනෙ තිබ්බ බයික් එකේ ඉද ගත්තෙ සිගරට් එකක් තොල් අතරට ගන්න ගමන්..හිත නොසන්සුන් වෙන හැම වෙලාවෙම සිගරට් දුමින් පෙනහලු පුරව ගන්න එක මට දැන් පුරුද්දට ගිහින්..

" අර කෙල්ල ගැනද හිතන්නේ.."

" හ්ම්ම්ම්.."

" ඒක ඒ කෙල්ලගෙ දයිවෙ වෙන්න ඇති.."

" මං ඒකිව කලින් හොයා ගත්තානම් මෙහෙම දෙයක් වෙන් නෑ.."

" ඔයා මුලින්ම දැනන් හිටියෙ නෑ නෙ ඉතින්..දැන ගත්ත ගමන් පුලුවන් හැම විදිහකටම හොයලා බැලුවා නේ.."

වැල්ලට ගහන් ඇවිත් තිබ්බ ඒ කෙල්ලගෙ දූෂණය උන බොඩිය දැක්ක වෙලේ ඉදන් ඒක මට මැවි මැවී පේන්න අරන්..ඒකිගෙ අම්මාගෙ විලාපෙන් කන් දෙකම පිරිලා..අන්තිමට ඒකි ලිවුන් කෑල්ලක් ඉතුරු කරලා අර අසරණ අම්මාව තනි කරලා යන්නම ගිහින්..

" කෝ මගෙ පැටියා.."

" කිරි බීලා බීලා දැන් නිදි හොදට.."

" අද කලින්ම.."

" ම්ම්ම්..එයා අද අදවසම නිදි අයියා..ඔහේ හිටියා සෙල්ලන් කරෙත් නෑ.."

අහිංසාගෙ ඒ වචනවලට පුලුවන් උනා මගෙ හිතේ බර තවත් වැඩි කරන්න..

" ක්ලීනික් කවද්ද.."

" අනිද්දා..ඔයා එනවද යන්න.."

" එන්න ඕනි කමක් තිබ්බත් මට එන්න වෙන්නෙ නිවාඩුවක් දාන්න පුලුවන් උනොත් නේ.."

" හ්ම්ම්ම්..එතකොට කාත් එක්කද යන්නේ මං.."

" මං බලලා කියන්නම් ඒක.."

" අපෙ අභී හොදින්..බය වෙන්න එපා.."

අහිංසා මගෙ පපුවට ඇවිත් තුරුල් වෙද්දි මං එයාගෙ ඔලුව අත ගෑවෙ අනිත් අතින් සිගරට් එක උඩට අදින ගමන්..

" පුදුමයි තාමත් මගෙ කොල්ලා වෙනුවෙන් උබට කිරි එරෙනවා.."

" ඒ අපෙ දරුවා රන්දීශ්.."

" පැටියාගෙ මැලවිච්ච නිල්පාට ඇස් දෙක දකින වාරයක් ගානෙ මගෙ පපුව කකියනවා.."

කලරාජ් BLWhere stories live. Discover now