LUNAPARK

0 0 0
                                    

O sırada Ege'yle göz göze geldiğimde 'Ne oldu?' dercesine kaşlarını çattı. Bense sessiz bir şekilde "Cemre." dedim. Sonra Alp'e dönüp, "Kimin kardeşi be." dedim. Kuzey'e baktığımda da göz göze geldik. "Üstünüzü değiştin. Lunaparka gidiyoruz. Tabii o sırada Kaplan, kardeşimden bir şeyler öğrense iyi olur. Çünkü Cemre'ye çıkma teklifi edecek! Ben sizi arayınca aşağı inin." dedim ve ne dediklerini duymamak için koşar adımlarla oradan uzaklaştım.
~

Odaya çıkar çıkmaz giyim takıntılısı Cansu'ya ve makyaj takıntılısı Nehir'e, Ege'nin Cemre'ye çıkma teklifi edeceğini anlatmıştım.

Onlara Cemre'ye belli etmemeleri gerektiğinide söylemiştim ama hiç anlamışa benzemiyorlar. Çünkü Cansu elinde bir abiyeyle geldi. Kaşımla ne kadar durması gerektiğini anlatmaya çalışsamda tabiki anlamadı.

"Al Cemre. Sana çok yakışır." dedi Cansu, elindeki mor abiyeyi Cemre'ye uzatırken.

Cemre sinirden olsa gerek çok büyük bir kahkaha patlattı. Sonra da, "Bu ne Cansu!? Alt tarafı lunaparka gideceğiz." dedi.

Cansu benimle göz göze gelince hemen, "Şakaydı zaten." dedi.
"Birkaç günlük gelmiştik. Yanında abiye mi getirdin Cansu?" diye sordu Nehir. Cevabı Cansu'nun sinirli bakışları olduğunda hemen sustu.

"Ben kendi kıyafetimi seçerim. Teşekkürler Cansu." dedi Cemre.
"Hayır ya! Seni ben giydireceğim. Cemre lütfen." dedi ve Cemre'nin bir cevap vermesini beklemeden "Teşekkürler." diye de ekleyip Cemre'nin dolabına yöneldi.

Cemre bana 'Neler oluyor?' diye bir bakış attığında "Cansu zaten lunaparkları sever ya, o yüzden abarttı. Birde senin kıyafetini kendi seçmesinin nedeni: sen yoktun ya uzun bir süre. O yüzden seni giydirmek istemiştir. Normal. Çünkü genelde banada böyle yapıyor." deyi verdim.

Tövbe haşa ama sen yaratılırken yalan söyleme özelliğini fullemiş olabilirler mi?

***

Sonunda kızları, erkeklerin bizi beklediğine ikna ettiğimde hemen aşağı indik.

Cemre, kumral olduğu için Cansu ona sarının yakışacağını düşünmüş olmalı ki sapsarı vücudunu saran bir crop ve altına siyah giydirtmişti. Ve ne kadar makyaj yapmak istemesede Nehir zorla pembe bir rujla allık sürüp gözüne eyliner çekip zaten düz olan saçını dahada düzleştirmişti.

Cansu siyah saç ve gözleri için olsa gerek kapalı mor bir crop altınada beyaz içi taytli etek giydi. Makyaj olarak sadece ruj ve allık sürdü.

Nehir açık kahverengi saçlarıyla açık yeşil bir crop ve siyah şort kombinledi. Saçını bağladı ve 'Normalde bu kadar makyaj yapmam zaten.' deyip çok ağır bir göz makyajı yapıp ruj sürdü.

Bense mavi bir tişört ve altına siyah şort tayt giydim. Saçımı dalgalı yapıp dudak kalemiyle dudağımın kenarından geçtim. Gözüme eyliner çekip sol göz kapağıma küçük bir mavi kar tanesi çizdim.

Erkeklerden Alp, siyah bir eşofman gri tişört. Kuzey, gri bir eşofman üstüne beyaz ve Adidas logolu tişört. Ege'yse geniş siyah bir kot ve üstüne simsiyah bir tişört giymişti.

Erkekler Ege'nin arabasına bindiğinde bizde Kuzey'in arabasını aldık ve şoför koltuğuna ben oturdum.

***

Lunaparka geldiğimizde onlar bilet alırken ben Çağrı'ya mesaj attım.

Ben: Ne yapıyorsunn??

Mavi gözlü sevgilim: Abimin yanına geçeceğim şimdi. Siyah adamlardan bir haber var mı diye.

Sen ne yapıyorsun?

Ben: Lunaparka geldik. Sende gelir misin?

Mavi gözlü sevgilim: Bugün gelemem güzelim.

Ben: Lütfenn. İşin bitince gelirsin.

Hem çok güzel oldum şuan.

Bunu görmen gerekiyor.

Mavi gözlü sevgilim: Sen her zaman güzelsin zaten.

Ben: Çağrı ya! Tamam gelme. Başka kızların yanına git.

Hatta göz rengini onlara söyle tamam mı!?

Gelme sakın.

İstemiyorum.

Sarışın sevgilinin yanına git sen.

Mavi gözlü sevgilim: Sarışın olduğunu nereden çıkarttın?

Ben: Var yani?

Mavi gözlü sevgilim: Bebeğim, tabiki de o anlamda demedim. Sensin ya benim sevgilim.

Ben: Tamam. Anladım ben seni.

Yürü git.

Ama çakma sarışındır o zaten.

Göz renginide söyledin değil mi?

Tamam git sen.

Yazdım ve konuşmadan çıktım. Çağrı sürekli mesaj attığı için telefonuda sessize alma gereği duydum.

O diğer sevgilisinin yanına gitsindi.

Diğerleri yanıma geldiğinde Cansu'yu yanında siyah saçlı, ela gözlü biriyle gördüm. Yanımıza gelip, "Emre. Sevgilim." dedi. Biz şokla ona bakarken Kuzey öne atılıp Cansu ve Emre'nin ortasına geçti ve bir kolunu Emre'nin omzuna attı.

"Naber kardeş?" dediğinde Nehir, Alp ve ben kendimizi tutamayıp gülmeye başladık.
"İyidir. Senden naber?" diye cevap verdi Emre.
"Bendende iyidir." dedi Kuzey ve başıyla Cansu'yu gösterip, "Geçmiş olsun." dedi. Cansu'ysa eliyle Kuzey'in sırtına vurduğunda Kuzey hızlıca benim yanıma geldi.

"Asla uslu durmayacaksın değil mi?"
"Asla."

Hepimiz Emre'ye kendimizi tanıttıktan sonra,

"İlk önce neye bineceğiz ki?" diye sordu Nehir.

"Tabiki gondola."
"Tabiki gondola."
"Tabiki gondola."

Kuzey, Cansu ve ben aynı anda söylediğimiz şeye doğru yürüdük.
Ege'nin itiraz dolu cümleleri için durmadıkta.

Kuzey, Cansu, Emre ve ben gondolun en ucuna oturduğumuzda. Cemre, Ege, Nehir ve Alp bizim bir önümüze oturdu. Ege ve Cemre yan yana oturuyor!

Gondol ilk başta yavaş yavaş sallandığında iyiydi ama neredeyse 180 derece olacağında Cemre çığlık atmaya başladı. Ne kadar farkında olmasada Ege'ye sokuldu. Alp arkasına döndüğünde onunla göz göze geldim. Kaş göz hareketiyle Ege ve Cemre'yi gösterdiğimde başını salladı.

"Annenizden emdiğiniz sütü sikiyim ben." diye bağırdı Ege.

Hepimiz gülmeye başladığımızda gondol 180 dereceyi geçti ve Cansu bağırmaya başladı. "Durdurun! Lütfen!" Emre'de gülmemeye çalışarak Cansu'yu teselli etmeye başladı.

Nehir'de bağırarak ona eşlik ettiğinde sadece Kuzey, Alp ve ben gülmeye devam ettik.

One doğru gidip Nehir'in kafasını salladığımda, "Gökçe! Gebertirim seni!" diye bağırdı.

Onu umursamadan hemen yanındaki Ege'nin yüzüne dokandığımda, "Gök! Sırası mı şimdi!?" diye bağırdı. Ama ben zorla bir gözünü açmayı becerdiğimde, "Ananı avradını. Bu ne oğlum!?" diye bağırdı.

O sırada Cemre'de kapalı gözünü açmış olacak ki çok yüksek bir çığlık attıp Ege'ye sarıldı.

Cansu'ya baktım ama o gözü kapalı bir şekilde Emre'ye yapıştığı için Alp'e ve Kuzey'e bir şeyler söyledim. Sonra aynı anda, "Oo Cemre. İstersen içine gir çocuğun." diye bağırdık. Aynı anda o bize bakarken hepimizi şoke edecek bir şey oldu.

Ege, "Ben sana çok aşığım Cemre!" diye bağırdı.

BÖLÜM SONU~

Selamm:)))

Bölüm nasıldı??

Oy vermeyi unutmayınn

KİLİTLİ KAPI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin