Κεφάλαιο Δέκατο Τέταρτο
«Τί σκέφτεσαι;»Ο Ισαάκ σε όλη του την ζωή ήταν υπεύθυνος για κάτι. Πρώτα έπρεπε να φροντίζει τον εαυτό του και την άχρηστη την μάνα του. Να φέρει φαγητό που θα αγόραζε με τα λίγα λεφτά που έπαιρνε η μάνα του από τον νεκρό πατέρα του. Καμιά φορά θα έκλεβε από το μικρό περίπτερο καραμέλες για να φάει, επειδή του άρεσαν πολύ. Η ιδιοκτήτρια τον είχε πάρει χαμπάρι από την πρώτη φορά που το έκανε, όμως όταν είδε πως της άφηνε περισσότερα χρήματα κάθε φορά που έφευγε τρέχοντας από εκεί, απλά θα του χαμογελούσε όταν αυτός θα γύριζε πίσω να την κοιτάξει. Ήταν ένα αδύνατο παιδί, με μακριά ακατάστατα μαλλιά και φαρδιά ρούχα που δεν του έκαναν.
Ύστερα όταν μεγάλωσε λίγο και έβλεπε άντρες να μπαίνουν και να βγαίνουν από το σπίτι τους, κατάλαβε πως ο πατέρας του δεν θα ερχόταν ποτέ πίσω. Δεν ήξερε τι έπαθε, και όταν ρωτούσε την μητέρα του αυτή θα τον κοίταζε με αυτό το κενό βλέμμα που θα τον σκότωνε ακόμη μία φορά. Μετά από λίγα χρόνια, γεννήθηκε το μόνο πλάσμα που ένιωθε πως τον αγαπούσε. Θα ορκιζόταν πως όταν την έπιασε στα μικροσκοπικά χέρια του ο κόσμος έγινε καλύτερος. Τα αστέρια όταν τα κοιτούσε πίσω από τα μακριά μαλλάκια του ήταν πιο λαμπρά.Στα 15 του, απόκτησε την μικρή αδερφή του. Έκανε ότι μπορούσε για να της δώσει τα πάντα. Δεν ήθελε να πηγαίνει στο σχολείο, όμως ήξερε πως αν έστελναν κάποιον στο σπίτι με την ναρκωμανή την μάνα του, θα του έπαιρναν την μικρή του αδερφή. Φοβόταν πολύ όταν την άφηνε μόνη της με την μητέρα του, έτσι παρακαλούσε καμιά φορά την ιδιοκτήτρια του μικρού περιπτέρου να την προσέχει. Εκείνη, θα του χαμογελούσε και θα του έγνεφε και θα της άφηνε το μωρό σε μία καρέκλα και ο μικρός Ισαάκ θα έτρεχε αρκετά μακριά, όμως μέχρι εκεί που θα μπορούσε να κοιτάξει για άλλη μία φορά την μικρή αδερφή του.
YOU ARE READING
✔Αθέμιτη Λύτρωση[ΒΙΒΛΊΟ 1]Illicit Redemption[#SSBC24]
Teen Fiction𝑱𝒐𝒔𝒆𝒑𝒉𝒊𝒏𝒆 𝑳𝒐𝒓𝒆𝒏𝒔 & 𝑰𝒔𝒂𝒂𝒄 𝑮𝒓𝒂𝒚 Βιβλίο 1ο Εκείνος αλαζόνας, οξύθυμος και ο κίνδυνος ενσαρκωμένος, με ένα παρελθόν που τον κυνηγάει όπου και να πάει. Εκείνη μοναχική, ήσυχη και απότομη, μόνη της πορεύεται σε μία νέα πόλη, την πό...