𝟐: «Πάρε το βρωμόχερό σου από πάνω μου, ηλίθιε»

144 23 19
                                    

Κεφάλαιο Δεύτερο
Πάρε το βρωμόχερό σου από πάνω μου, ηλίθιε.

Κάποιες φορές η Ζοζεφίνα αναρωτιέται γιατί μπλέκει σε καταστάσεις που θα μπορούσε να αποφύγει

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Κάποιες φορές η Ζοζεφίνα αναρωτιέται γιατί μπλέκει σε καταστάσεις που θα μπορούσε να αποφύγει. Ενώ γνωρίζει ξεκάθαρα την κατάληξη, εκείνη θα ακολουθήσει το ένστικτό της, το οποίο γνωρίζει πως δεν είναι αξιόπιστο, και θα βρεθεί να καταριέται τον εαυτό της που το ακολούθησε αρχικά. Αυτή την στιγμή, για παράδειγμα, βρίσκεται στο μπαρ που δουλεύει και μιλάει σε έναν από τους πελάτες. Ο οποίος πελάτης δεν έχει βάλει γλώσσα μέσα του από την στιγμή που πάτησε το πόδι του στον χώρο.

Η Ζοζεφίνα γενικά γίνεται αρκετά επιθετικός άνθρωπος όταν εκνευρίζεται και αυτό το ξέρει ο συνάδελφός της, Τζέισον Μέρφυ, ο οποίος την κοιτάζει να σκουπίζει ένα γυάλινο ποτήρι πίσω από το μπαρ, καθώς ακούει τις βλακείες που ξεστομίζει ένας μεθυσμένος πελάτης. Το προβλήμα δεν είναι η πράξη η ίδια, άλλωστε ως μπάρτεντερς αυτή είναι η δουλειά τους. Το πρόβλημα είναι το χαμόγελο της Ζοζεφίνας, το οποίο μοιάζει με εκείνα που ζωγραφίζουν τα πρόσωπα των κακών σε ταινίες θρίλερ. «Ζοζεφίνα, σε ζητάνε λίγο πιο κάτω» της είπε ο ξανθός άγγελος με τα γαλάζια μάτια, και εκείνη αφησε το ποτήρι με περισσότερη δύναμη από όσο χρειαζόταν πίσω από τον παγκο του μπαρ. Το ποτήρι έγινε θρύψαλα και ο Τζέισον πήρε μία βαθιά ανάσα καθώς συνέχισε την συζήτηση με τον πελάτη που άφησε πίσω η Ζοζεφίνα.

Ο χώρος ήταν πάρα πολύ μεγάλος, όμως ο Τζέισον ήταν ο αδερφός του ιδιοκτήτη και έτσι οι δυό τους δούλευαν στον κλειστο χώρο που μόνο συγκεκριμένοι πελάτες επιτρέπονταν. Γι'αυτό και η Ζοζεφίνα δεν έλεγε τίποτα όταν της έπιαναν τον κώλο, ή όταν της φώναζαν με μισογυνιστικά ονόματα. Ήταν δύσκολο για εκείνη να συγκρατήσει τον θυμό της, όμως δεν είχε άλλη επιλογή. Η δουλειά αυτή της παρείχε το μόνο εισόδημα που εισέπρατε και δεν είχε την επιλογή να την χάσει.

Λίγη ώρα αργότερα, ο Τζέισον την πλησιάζει με ένα αγορίστικο χαμόγελο που τον έκανε να μοιάζει με αυτούς τους ηθοποιούς που παίζουν σε γλυκανάλατα ρομάντζα. «Μην κατεβάζεις αυτό το όμορφο πρόσωπο» της λέει καθώς την κάνει μία αγκαλιά. «Θέλω να τους φτύσω στο πρόσωπο» λέει χωρίς να απολογείται η Ζοζεφίνα, και ο Τζέισον ξεσπάει στα γέλια. Εκείνος μετά από πεντε μήνες είχε πλέον μάθει τον χαρακτήρα της. «Πίστεψέ με, και εγώ το ίδιο, αλλά δεν θα χαλιέμαι για τον κάθε μαλάκα» είπε και εκείνη ξεφύσυσε βαριεστημένα. «Δεν έχεις άδικο» είπε η κοπέλα και ο νεαρός της χαμογέλασε ξανά. «Σε φωνάζουν στο τραπέζι 7» είπε ένας υπάλληλος στον Τζέισον, και εκείνος έδωσε ένα φιλί στο μάζουλο της Ζοζεφίνας και συνέχισε με την δουλειά του.

✔Αθέμιτη Λύτρωση[ΒΙΒΛΊΟ 1]Illicit Redemption[#SSBC24]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora