𝟒𝟒: Άλλωστε, της χρωστάει ακόμη ένα συγνώμη.

49 6 4
                                    

Κεφάλαιο Τεσσαρακοστό Τέταρτο
Άλλωστε, της χρωστάει ακόμη ένα συγνώμη.

«Ισαάκ;» ρώτησε ο Άξελ όταν ο εικοσιδυάχρονος δεν του απάντησε στην ερώτηση που του έκανε

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

«Ισαάκ;» ρώτησε ο Άξελ όταν ο εικοσιδυάχρονος δεν του απάντησε στην ερώτηση που του έκανε. Ο Ισαάκ, ένα μήνα αργότερα είχε ησυχάσει υπερβολικά πολύ. Δεν του είχε μείνει ελπίδα. Πλέον την έβλεπε μόνο στα όνειρά του, την άγγιζε μόνο στην φαντασία του, και όταν εκείνος ξυπνούσε εκείνη εξαφανιζόταν σαν καπνός. Θυμόταν κάθε φορά που τον άγγιζε, κάθε φορά που του έλεγε ότι της αρέσει. Ήταν τόσο γαμημένα όμορφη όταν κοκκίνιζε. Ήταν ακόμη πιο όμορφη όταν έπαιρνε το πάνω χέρι.

«Ναι;» ρώτησε τον Άξελ όταν είδε πως του μίλησε. «Ρωτάω τι σκατά θα κάνεις τώρα;» ο Ισαάκ τον κοίταξε παραξενεμένος. Δεν καταλάβαινε τι εννοούσε ο Άξελ, ετσι κοίταξε τους υπόλοιπους. Ο Λίον τον κοιτούσε ανήσυχα και ο Τζέισον έμοιαζε λες και ήθελε να τον σκοτώσει. «Τι εννοείς;» ρώτησε ψύχραιμα ο Ισαάκ. Δεν τον ενδιέφερε τίποτα πλέον. Εκείνη είχε φύγει από την ζωή του και αυτός δεν μπορούσε να το πιστέψει, δεν ήθελε να το πιστέψει.

«Τι εννοεί ρε και εσύ!» φώναξε ο Τζέισον και έγειρε το κεφάλι του, δεν ήθελε να θυμώσει τον Ισαάκ, αλλά και ο μαλάκας ήταν τέρμα αναίσθητος. «Με την πρόσκληση γάμου που έστειλε η Ζοζεφίνα» ψιθύρισε ο Λίον όταν συνειδητοποίησε πως ο Ισαάκ δεν είχε καμία ιδέα για τι πράγμα μιλούσαν.

«Τι είπες;»

Ησυχία. Κανένας δεν απάντησε όταν κατάλαβαν ότι ο Ισαάκ δεν είχε ιδέα για τον γάμο. «Τι σκατά είπες Λίον;!» φώναξε μετά από λίγο, όταν δεν του απάντησε κανένας.Ο Ισαάκ έκλεισε τα μάτια του, προσπαθώντας να ηρεμήσει την καρδιά του, μα δεν τα κατάφερε. Ένιωθε πως θα πέσει στα γόνατα. Το μαχαίρι εισήλθε στην καρδιά του και του άνοιξε το στέρνο του. Την έκλεψε από το σώμα του εκείνη και τώρα του την έδινε πίσω, με τον χειρότερο τρόπο. Του την πετούσε στα πόδια του, ματωμένη μα πλέον δεν ήταν χρήσιμη, γιατί χωρίς εκείνη, δεν του ανήκε πια.

✔Αθέμιτη Λύτρωση[ΒΙΒΛΊΟ 1]Illicit Redemption[#SSBC24]Where stories live. Discover now