𝟑𝟕: Το πείσμα θα σε σκοτώσει

62 6 6
                                    

Κεφάλαιο Τριακοστό Έβδομο
Το πείσμα θα σε σκοτώσει

«Τί σκατά θέλεις πάλι ρε Ρίζο;» τον ρώτησε με όση υπομονή είχε η Ζοζεφίνα

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

«Τί σκατά θέλεις πάλι ρε Ρίζο;» τον ρώτησε με όση υπομονή είχε η Ζοζεφίνα. Μόλις είχε βγει από την πολυκατοικία παρατήρησε το αμάξι του. Εκείνος την πλησίασε και της είπε πως θέλει να μιλήσουν. Η Ζοζεφίνα δεν είχε σκοπό να πάει πουθενά μαζί του. Ο Ισαάκ έλεγε πως με το να πράττει επιπόλαια έμπλεκε σε κακές καταστάσεις, και εκείνη πλέον δεν ήθελε να το κάνει αυτό. Δεν ήθελε να τον ανησυχεί, δεν ήθελε να τον τρομάζει.

«Να μιλήσουμε θέλω, αυτό μόνο» της είπε και της χαμογέλασε. Όμως εκείνη δεν πίστευε τίποτα από ότι έκανε ή έλεγε. Δεν ήθελε να έχει καμία σχέση μαζί του. «Αν δεν θέλεις να πάμε κάπου, τουλάχιστον μπορούμε να τα πούμε εδώ, ναι;» της χαμογέλασε ξανά, και εκείνη ξεφύσησε εκνευρισμένη και έκανε ένα βήμα πίσω όταν την πλησίασε. Σταυρωσε τα χέρια της και τον κοίταξε. «Μίλα τότε» του είπε και εκείνος της χαμογέλασε ξανά.

Ο Ισαάκ βγήκε λίγα λεπτά νωρίτερα από την πολυκατοικία, και όταν είδε τον μαλάκα τον Ρίζο να την πλησιάζει, ήθελε να τρέξει δίπλα στην Ζοζεφίνα και να του ρίξει μία μπουνιά στα μούτρα. Όμως, για κάποιο λόγο, δεν μπορούσε να κάνει τα πόδια του να κινηθούν. Καθόταν εκεί και τους κοίταζε που μιλούσαν. Εκείνος μιλούσε δηλαδή, η Ζοζεφίνα τον κοιτούσε μόνο. Η απάθεια που έδειχνε δεν άρεσε στον Ισαάκ, ήταν λες και κάθε φορά που της μιλούσε κάποιος που δεν ήξερε, κλεινόταν στον εαυτό της. Όμως με τον Ρίζο ήταν καλύτερα έτσι.

Η Ζοζεφίνα είχε μείνει στυλωμένη στην θέση της, δεν ήξερε τι να πει, δεν ήξερε τι να κάνει. Η μάνα της πέθανε, ήταν νεκρή. «Η κηδεία θα γίνει σε τρεις μήνες από τώρα» η Ζοζεφίνα δεν ρώτησε γιατί, δεν την ένοιαζε. Το μόνο που την ένοιαζε εκείνη την στιγμή ήταν να φύγει από την παρουσία του Ρίζο, δεν ήθελε να τον βλέπει, της θύμιζε την μάνα του, και δεν ήθελε να την θυμάται.

Η Ζοζεφίνα ήταν χλωμή, ο Ισαάκ μπορούσε να το δει από εκεί που στεκόταν. Ήταν έτοιμη να λιποθυμήσει, το ήξερε, το ένιωθε ο Ισαάκ. Αυτό που δεν περίμενε εκείνος ήταν τον Ρίζο να κάνει ένα βήμα μπροστά, και να της δίνει ένα φιλί στο μάγουλο προτού της πει κάτι που δεν μπορούσε να ακούσει εκείνος. Εκείνη δεν έκανε καμία κίνηση, συνέχισε να στέκεται εκεί και μετά που έφυγε ο μαλάκας. Ο Ισαάκ δεν ήξερε γιατί, αλλά ήθελε να τον ακολουθήσει τον μαλάκα. Όμως δεν το έκανε, συνέχισε να στέκεται εκεί και να κοιτά την Ζοζεφίνα να καταρρέει. Ξαφνικά έκανε ένα βήμα πίσω, και αν δεν υπήρχε το παγκάκι εκεί, εκείνη θα είχε πέσει κάτω. Δεν ήξερε τι να κάνει, το μόνο που ήξερε ο Ισαάκ, ήταν πως δεν θα την άφηνε να πέσει, ποτέ ξανά.

✔Αθέμιτη Λύτρωση[ΒΙΒΛΊΟ 1]Illicit Redemption[#SSBC24]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora