Κεφάλαιο Τριακοστό
«Θα μείνεις μαζί μου απόψε»«Κοίτα που πηγαίνεις μωρή!» της φώναξε ένας μόλις βγήκε από το ταξί και τον κουτούλησε από την βιασύνη της. «Συγνώμη!» φώναξε και συνέχισε να τρέχει. Δεν το πίστευε ότι είχε φτάσει στην ώρα της. Δεν ήθελε να χάσει τον πιο σημαντικό αγώνα του Ισαάκ για αυτή την χρονιά. Η Μέριλιν της είχε στείλει μήνυμα και της είπε ότι στις 28 Φεβρουαρίου θα ήταν ο αγώνας και η Ζοζεφίνα τα παράτησε όλα. Δεν την ένοιαζε πλέον αν πέθαινε η μάνα της. Δεν την ένοιαζε και δεν στεναχωριέται γιατί της άξιζε.
Ο Ισαάκ ήταν έτοιμος. Ένα τέταρτο έμεινε και θα έμπαινε στο αγωνιστικό και θα χανόταν στις ταχύτητες, θα ξεχνούσε για λίγο τα μπλε της μάτια, που τόσο πολύ ήθελε να δει. Ο ουρανός έχει ζωγραφιστεί με μία αιματοπορτοκαλί απόχρωση, και εκείνος κοίταξε μπροστά του. «Έλσα…» ψιθύρισε στον εαυτό του. Νόμιζε πως είχε παραισθήσεις τόσο πολύ που του έλειπε. Την έβλεπε που έτρεχε και που σταμάτησε απότομα όταν έφτασε λίγο πιο μακριά από την πίστα. Ο Ισαάκ συνειδητοποίησε πως ήταν πραγματικά εκεί, μπροστά του. Ξεκίνησε να περπατάει κοντά της και εκείνη, λες και ένιωσε την παρουσία του, γύρισε απότομα και τον κοίταξε.
«Γκρέι!» είπε απειλητικά και ξεκίνησε να περπατάει ξανά, μα ο τόνος της φωνής της έκανε τον Ισαάκ να σταματήσει. Εκείνη όταν τον έφτασε, τον κοίταξε θυμωμένα και τον έπιασε από το πίσω μέρος του λαιμού του, και ένωσε τα χείλη τους. Εκείνος την έπιασε από την μέση και την κόλλησε πάνω του. Για ένα λεπτό νόμιζε πως ήταν θυμωμένη μαζί του, αλλά με το φιλί της κατάλαβε πως ήταν με τον εαυτό της. «Γκρέι…» ψιθύρισε ξέπνοα αυτή τη φορά. Και ο Ισαάκ την κοίταξε και όρμηξε στα χείλη της άλλη μία φορά. «Θα τα πούμε μετά τον αγώνα εμείς…» την προειδοποίησε και την έσφιξε πάνω του. Εκείνη τον κοίταξε σοβαρά και έγνεψε καταφατικά.
ESTÁS LEYENDO
✔Αθέμιτη Λύτρωση[ΒΙΒΛΊΟ 1]Illicit Redemption[#SSBC24]
Novela Juvenil𝑱𝒐𝒔𝒆𝒑𝒉𝒊𝒏𝒆 𝑳𝒐𝒓𝒆𝒏𝒔 & 𝑰𝒔𝒂𝒂𝒄 𝑮𝒓𝒂𝒚 Βιβλίο 1ο Εκείνος αλαζόνας, οξύθυμος και ο κίνδυνος ενσαρκωμένος, με ένα παρελθόν που τον κυνηγάει όπου και να πάει. Εκείνη μοναχική, ήσυχη και απότομη, μόνη της πορεύεται σε μία νέα πόλη, την πό...