𝟏: Πρώτη μέρα στο σχολείο: Ο καφές και τα τσιγάρα είναι η μόνη σωτηρία

167 23 15
                                    

Κεφάλαιο Πρώτο
Πρώτη μέρα στο σχολείο: Ο καφές και τα τσιγάρα είναι η μόνη σωτηρία

Κεφάλαιο ΠρώτοΠρώτη μέρα στο σχολείο: Ο καφές και τα τσιγάρα είναι η μόνη σωτηρία

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Στην Ζοζεφίνα αρέσει το σκοτάδι. Όταν περιτριγυρίζεται από αυτό νιώθει ασφαλής και προστατευμένη από τον προβολέα της ζωής. Προτιμάει να βρίσκεται στις σκιές και να κάνει παρέα μονάχα με το φεγγάρι που βγαίνει κάθε νύχτα. Για εκείνη, η σελήνη είναι ο μόνος φίλος της στο ταξίδι της ζωής. Έχει μάθει πως εκείνη είναι ένας ταξιδιώτης: ένας άνθρωπος που περνάει από πολλά μέρη αλλά δεν σταματάει πουθενά, ένας άνθρωπος χωρίς σπίτι.

Μετά από μία μικρή προσπάθεια, εκείνη άνοιξε τα μάτια της και αντίκρισε το σκοτάδι. Το δωμάτιό της δεν ήταν κρύο, όμως ένα ρίγος διαπέρασε το σώμα της. Κοίταξε προς την μεριά που έμπαινε το φως και συνειδητοποίησε πως είχε αφήσει ανοιχτό το παράθυρο της κρεβατοκάμαρας. Ήταν πέντε τα ξημερώματα και εκείνη είχε ξυπνήσει χωρίς όρεξη για ζωή, όμως ήξερε πως σήμερα θα έπρεπε να καταβάλει μία προσπάθεια αν θέλει να κατορθώσει το όνειρό της.

Οι τελευταίοι τέσσερις μήνες ήταν από τους πιο εξωθενωτικούς σωματικά που είχε περάσει ποτέ στην ζωή της. Η δουλειά το πρωί ήταν η πιο δύσκολη και όταν πήγαινε το βράδυ στο μπαρ, για την δεύτερη δουλειά της, δεν είχε την δύναμη να κάνει συζητήσεις με τους πελάτες. Όμως ως μπαρτέντερ, ήταν υποχρεωμένη να φορέσει το πιο φανταχτερό χαμόγελο και να φέρει μαζί της καλή διάθεση, έτσι ώστε να μπορέσει να ακούει τα προβλήματα των άλλων για οκτώ συνεχόμενες ώρες. Λες και δεν είχε αρκετά προβλήματα η ίδια. Ευτυχώς όμως, τώρα που άρχισε το σχολείο, θα σταματούσε να δουλεύει εκείνη την πρώτη δουλειά.

Σηκώθηκε από το κρεβάτι και έκανε την πρωινή ρουτίνα της. Όταν τελείωσε, πήγε στην κουζίνα και έφτιαξε καφέ, για την ίδια αλλά και για την 18χρονη συγκάτοικό της. Να μαγειρεύει δεν ήξερε, πρωινό δεν έτρωγε, έτσι το μόνο που μπορούσε να προσφέρει στην κοπέλα ήταν μία κούπα καφέ.

✔Αθέμιτη Λύτρωση[ΒΙΒΛΊΟ 1]Illicit Redemption[#SSBC24]Onde histórias criam vida. Descubra agora