Κεφάλαιο Τεσσαρακοστό
«Τελειώσαμε»«Δεν τα βρήκατε δηλαδή;» ρώτησε η Μέριλιν και η Ζοζεφίνα ξεφύσησε στενάχωρα. Περπατούσαν στην άμμο εδώ και πολλές ώρες. Η Μέριλιν μπορούσε να δει πως η Ζοζεφίνα δεν ήταν καλά. Η Ζοζεφίνα πλέον δεν ήξερε τι να κάνει. Ο Ισαάκ δεν της μιλούσε, και εκείνη δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί. Την απέφευγε, το ήξερε, το έβλεπε, το ένιωθε.
Ήταν ερωτευμένη μαζί του. Το ήξερε, το έβλεπε, το ένιωθε. Όταν όμως το συνειδητοποίησε, εκείνος δεν ήταν εκεί να του το πει. Είχε εξαφανιστεί, δεν της μιλούσε. Δεν ήθελε να την δει. Εκείνη κατέρρεε κάθε μέρα και περισσότερο. Την πονούσε πολύ το γεγονός ότι τελείωσε. Δεν ήθελε να τελειώσει έτσι, δεν ήθελε να τελειώσει καθόλου, αλλά δεν ήταν στο χέρι της πλέον. Εκείνη έκανε ότι μπορούσε για να τον πλησιάσει, όμως δεν πήρε καμία ανταπόκριση. Φαίνεται πως και εκείνος, όπως όλοι οι άνθρωποι που την γνωρίζουν, κατάλαβε ότι δεν υπήρχε σωτηρία με εκείνη. Δεν θα άλλαζε, δεν θα γινόταν καλύτερη… Μα εκείνη ένιωθε πως τα κατάφερε, σιγα σιγα, αλλά έκανε μεγάλη προσπάθεια, για εκείνον, μα για την ίδια πάνω από όλα.
«Είμαι τόσο ερωτευμένη μαζί του, και εκείνος με γράφει, ούτε να με βλέπει δεν θέλει πια» είπε ψιθυριστά η Ζοζεφίνα και η Μέριλιν την κοίταξε με μάτια διάπλατα. «Μα… Μα εσύ είπες πως τον μισείς…» συνέχισε η Μέριλιν και η Ζοζεφίνα κούνησε το κεφάλι της. «Ψέματα…» ξεφύσησε και η Μέριλιν, αναστατωμένη, ο αδερφός της είναι ένας βλάκας, είναι ξεκάθαρο ότι η γαλανομάτα είναι ερωτευμένη μαζί του, τι σκεφτόταν όταν αποφάσισε να την αφήσει ήσυχη;
«Δεν θέλω να τον ανακατεύω με το παρελθόν μου, Μέριλιν. Το ξέρω πως γι αυτό δεν μου μιλάει, επειδή δεν του είπα τον λόγο που με κυνηγάει ο μαλάκας ο Ρίζο» κούνησε το κεφάλι της ξανά η Ζοζεφίνα, προσπαθώντας να μην βάλει τα κλάματα πάλι. Πότε έγινε τόσο συναισθηματική; Πότε κατάφερε εκείνος να της κλέψει την καρδιά της; Πως το κατάφερε; «Δεν μπορώ ρε Μέριλιν» είπε πάλι όταν η μικρότερη κοπέλα της έδωσε μία σφιχτή αγκαλιά.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Αθέμιτη Λύτρωση[ΒΙΒΛΊΟ 1]Illicit Redemption[#SSBC24]
Genç Kurgu𝑱𝒐𝒔𝒆𝒑𝒉𝒊𝒏𝒆 𝑳𝒐𝒓𝒆𝒏𝒔 & 𝑰𝒔𝒂𝒂𝒄 𝑮𝒓𝒂𝒚 Βιβλίο 1ο Εκείνος αλαζόνας, οξύθυμος και ο κίνδυνος ενσαρκωμένος, με ένα παρελθόν που τον κυνηγάει όπου και να πάει. Εκείνη μοναχική, ήσυχη και απότομη, μόνη της πορεύεται σε μία νέα πόλη, την πό...