Κεφάλαιο Πέμπτο
«Τι έχω εγώ και δεν με θες;»Μία φορά, ένας άγνωστος στον δρόμο, μεθυσμένος πρέπει να ήταν, την είχε πιάσει από το χέρι και της είχε πει: «Σταμάτα να κρατάς τον εαυτό σου πίσω! Δεν καταλαβαίνεις πως το να λες ότι δεν σε νοιάζει είναι σαν να διαγράφεις όλη την προσπάθεια που έκανες για να αποκτήσεις αυτό που θέλεις;» η Ζοζεφίνα τον κοίταξε περίεργα και, αφού τον έδιωξε, συνέχισε να περπατάει ανενόχλητη.
Σήμερα, καθώς περπατούσε προς το μόνο άδειο θρανίο δίπλα από το παράθυρο, θυμήθηκε αυτά τα λόγια του ξένου. Στην αρχή αναρωτήθηκε γιατί διάλεξε εκείνη να πει κάτι τέτοιο, όμως μετά θυμήθηκε ότι ήταν μεθυσμένος. Αυτό που όμως συνειδητοποίησε ήταν πως εκείνος ο άγνωστος είχε δίκιο. Αναρωτιέται γιατί θυμήθηκε αυτά τα λόγια σήμερα, και γιατί έχουν κολλήσει στο κεφάλι της.
Δεν πρόλαβε όμως να συνεχίσει την σκέψη της, και άκουσε κάποιον να σέρνει την καρέκλα και να κάθεται δίπλα της. «Εσύ μας έλειπες» μουρμούρισε στον εαυτό της αλλά ο Ισαάκ την άκουσε. «Γιατί, τι έχω εγώ και δεν με θες;» ρώτησε εκείνος παιχνιδιάρικα, όμως όταν τον κοίταξε η Ζοζεφίνα, η έκφραση στο πρόσωπό του άλλαξε. Ήταν σαν να θυμήθηκε ότι δεν την συμπαθούσε, μάλλον ότι την απεχθανόταν, και γύρισε το κεφάλι του προς τον πίνακα.
Η Ζοζεφίνα δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί έπρεπε να βρίσκεται συνέχεια μπροστά της. Δεν τον άντεχε άλλο. Ήθελε την ησυχία της, ήθελε χρόνο με τον εαυτό της. Όμως εκείνος δεν το σεβόταν αυτό, δεν σεβόταν εκείνη και αυτό που ήθελε, δεν σεβόταν τα όριά της, όπως κάθε άλλος άνθρωπος μέσα στην ζωή της, εκτός από την Μέριλιν και τον Τζέισον, δεν την σεβόταν καθόλου. Ήθελε να του φωνάξει να την αφήσει ήσυχη, ήθελε να του πει πως δεν θέλει να τον ξαναδεί μπροστά της, όμως, για κάποιο λόγο τα λόγια της αυτά είχαν κλειδωθεί βαθιά μέσα της και εκείνη δεν μπορούσε να βρει το κλειδί να τα αφήσει ελεύθερα.
ESTÁS LEYENDO
✔Αθέμιτη Λύτρωση[ΒΙΒΛΊΟ 1]Illicit Redemption[#SSBC24]
Novela Juvenil𝑱𝒐𝒔𝒆𝒑𝒉𝒊𝒏𝒆 𝑳𝒐𝒓𝒆𝒏𝒔 & 𝑰𝒔𝒂𝒂𝒄 𝑮𝒓𝒂𝒚 Βιβλίο 1ο Εκείνος αλαζόνας, οξύθυμος και ο κίνδυνος ενσαρκωμένος, με ένα παρελθόν που τον κυνηγάει όπου και να πάει. Εκείνη μοναχική, ήσυχη και απότομη, μόνη της πορεύεται σε μία νέα πόλη, την πό...