𝟑𝟔: «Γδύσου»

65 7 6
                                    

Κεφάλαιο Τριακοστό Έκτο
«Γδύσου»

TRIGGER WARNING: Σεξουαλικό περιεχόμενο

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

TRIGGER WARNING: Σεξουαλικό περιεχόμενο. Συνεχίστε στο επόμενο κεφάλαιο αν δεν θέλετε να το διαβάσετε.

«Ζοζεφίνα…» ψιθύρισε ο Ισαάκ όταν εκείνη τον κοίταξε στα μάτια. Τελευταία, η Έλσα του είναι πολύ εκδηλωτική μαζί του και ο Ισαάκ τρελαίνεται κάθε φορά που παίρνει την πρωτοβουλία να τον αγγίξει. «Γαμώτο σου, Έλσα. Με τρελαίνεις» είπε ξανά όταν εκείνη πέρασε την γλώσσα της ξανά από το ίδιο σημείο. Ήταν τόσο σκληρός στο στόμα της, που δυσκολευόταν λίγο, αλλά δεν θα τα παρατούσε. Της άρεσε τόσο πολύ όταν τα έχανε εξαιτίας της. Ήθελε να τον κάνει δικό της συνέχεια, και δεν ήξερε πως να συγκρατήσει τον εαυτό της τις περισσότερες φορές. Δεν ήταν άνθρωπος που θα έκανε σκηνές αν κάποιο κοπέλα τον κοιτούσε, ή φλέρταρε μαζί του. Αντιθέτως, εκείνη χαιρόταν που είχε κάτι που κάποια άλλη δεν θα το έχει, μα ο Ισαάκ είναι πολλά παραπάνω από ιδιοκτησία κάποιας κοπέλας. Ο Ισαάκ της είναι πολύτιμος για εκείνη.

«Έλσα…» είπε όταν εκείνη πήγε πιο βαθιά, δεν μπορούσε να σταματήσει. Την τρέλαινε η γεύση του, την τρέλαινε το άρωμά του. Εκείνος την κοίταξε λαγνά, δεν μπορούσε να συγκρατήσει τον εαυτό του όταν την έβλεπε τόσο αφοσιωμένη σε εκείνον. Ήθελε να την πιάσει και να την κάνει δική του ξανά και ξανά. Αλλά τώρα δεν μπορούσε, ήταν στην παραλία, εκείνος είχε αγκιγμένη την πλάτη του στην πόρτα του αυτοκινήτου και δεν μπορούσε να σκεφτεί λογικά. Εκείνη πέρασε ξανά την γλώσσα της από το σημείο που ήξερε ότι τρελαίνεται, και ο Ισαάκ την κοίταξε απειλητικά. Εκείνη τον προκαλούσε πάλι. Της άρεσε αυτό το παιχνίδι, όπως άρεσε και εκείνον, το ποιος θα κάνει τον άλλον να χάσει τον έλεγχο πρώτος.

Έβαλε το χέρι του στο πίσω μέρος του λαιμού της, και απαλά το έφερε στα μαλλιά της, εκείνη αναστέναξε γύρω του, και ο Ισαάκ την έσφιξε πάνω του. Εκείνη τον κοίταξε λαγνά, κάνοντάς τον ακόμη πιο επιθετικό. «Παίζεις μαζί μου πάλι, Ζοζεφίνα;» την ρώτησε και εκείνη του χαμογέλασε και τον άφησε από τα κόκκινα χείλη της. «Εσύ τι λες, Γκρέι;» τον ρώτησε καθώς ανακάθησε στα γόνατά της μπροστά του. Εκείνος την κοίταξε ξανά, πέρασε τον αντίχειρά του από τα χείλη της και εκείνη τον δάγκωσε ελαφρά, προκλητικά. «Νομίζεις ότι δεν τολμάω να σε πάρω εδώ, στο αυτοκίνητο; Ή μήπως θέλεις στην άμμο, μήπως στην θάλασσα;» την ρώτησε και την κοίταξε με ένα βλέμμα που την έκανε να καίγεται ολόκληρη.

✔Αθέμιτη Λύτρωση[ΒΙΒΛΊΟ 1]Illicit Redemption[#SSBC24]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin