26. Bölüm, SEZON FINALI

68 5 6
                                    

Açıklama yaparsam çok mu linç yerim?

Çok oldu biliyorum o yüzden yeni bölümün hakkını vereceğime emin olabilirsiniz.

Hepinizi seviyorum.

Kitabımın büyümesini isteyenler #doktorculuk etiketiyle paylaşım yapabilirler

Hatırlatmak amacıyla;
kitapta geçen; kişiler, yer, olay ve zaman tamamen kurgudan ibarettir. Her şey bir hayal ürünü olup, gerçekliği yansıtmamaktadır.

Takip etmek isteyene;
tiktok:gozlerinderyadeniz

❤️‍🩹🌒

........

DOĞA DENİZLİ

Karşımdaki kar maskeli adam üzerime doğru yürüdü. İlk defa..diye fısıldadı tanıdık bir ses.

İlk defa korkuyorsun.

Nefesim düzenlesizleşiyordu. Sarp yanımda yoktu. Gelemezdi. Biliyordum. Tam çenemin altına namluyu bastırdığında gözlerimi yumdum.

Korkudan titriyorsun. dedi yine aynı ses.

Neden böylesin? Hani korkmazdın hiçbir şeyden? Her zaman güçlüydün hani? Ne oldu şimdi? Ölüm yakın olunca titreme mi geldi Doğa? dedi.

Çenemin altına daha da bastırdı silahı. "Söyle," diye mırıldandı. Sesi görünüşünün aksine nazik çıktı. "ölmemen için bir sebep söyle." dedi. Göğsüm hızla kalkıp inerken, silahı daha fazla bastırdı. Ölecektim belki de..

"Sen kimsin?" diye sordum kekeleyerek. Sessiz bir kahakaha patlattı. Kahkahasının durmasını bekledim o kahkahası bile o kadar korkutucuydu ki titrediğime yemin edebilirdim. Kahkahası durduğunda kar maskesinin altındaki keskin, çekik ve yeşil gözleri tam kahve gözlerimin içine baktı.

"Sorduğum soruya soruyla cevap verme!" dedi. Tepkisiz kalmaya çalıştım. "Tekrardan soruyorum, bana ölmemen için bir sebep söyle!" diye ekledi.

"Ölmem için bir sebep söyle." dedim ona doğru. Ağzımdan çıkan kelimeleri kontrol edemeyecek derecede korkuyordum. İlk defa ölümle burun burunaydım.

Hayatımı seviyordum. Ölmek istemiyordum.

"Neden ölmemi istiyorsun?" diye sordum. "Ben kimim ki?" diye ekledim.

Aklıma Sarp ile tanışmadan önceki hayatım geldi. Ölmeden önce beyninin tüm hayatını gözlerinin önüne sermesi bu demekti sanırım. Ne kadar olaysızdı. Tüm hayatım annem, babam ve hastaneydi. Hayatım tamamen kariyerimdi. Ailemi bile zor görürdüm.

Benim felsefem kendimden önce, başkaların hayatlarını düşünmek ve acil müdaleyi yapmaktı.

Her şey çok değişmişti. O kadar değişmişti ki, eski Doğa'ya sorsam şuan olduğum konum onun için imkansız gibiydi. Silahla, mafyayla ne işi olurdu Doğa'nın.

Sevdiğin adam tehlikeli. dedi yine içimdeki ses. Ama o senin sevdiğin adam. diye ekledi.

"Sen kim misin?" diye sordu adam alayla. "Sen, elimdeki öyle bir kozsun ki, sana işkence çektirebilirim, tecavüz edebilirim ama yapmıyorum. Sadece aramızda bu silah bozuntusu var işte." dedi daha çok bastırarak silahı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DOKTORCULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin