(You know, i know)
🌙
Jimin şimdi herkesin etrafında toplandığı büyük ateşe en uzak köşede kutlamaları, dans eden arkadaşlarını izlerken, haline acıyordu. Gerçekten, o kadar acınasıydı ki buraya gelmemeyi bile becerememişti.
Seokjin ve Hoseok'un AĞIR ısrarları sonucunda, işte şimdi diğer herkes gibi, eğitimden dönenler için hazırlanan büyük şenlikteydi. Her ne kadar şu anda olmak istediği en son yer burası olsa da.
Annesi bile gelmiş, köşede eski arkadaşlarından bir başka omega kadınla konuşuyordu (ki o kadını evinden çıkarmak imkansıza yakın bir şeydi). Kısacası, tüm sürünün katıldığı bir etkinlik olduğundan ve peşinde iki ısrarcı arkadaşı olduğundan kaçamamıştı gerçekten.
Yıllar olmuştu. Jungkook şimdi nasıl görünüyor bir fikri bile yoktu. En son on dört yaşında heyecanlı genç bir alfa adayıyken görmüştü onu. Altı senede çok şeyin değiştiğine emindi. Son altı sene Jimin'i de çok değiştirmişti kesinlikle.
Eskiden kısa olan saçlarını, diğer omegalar gibi uzatmıştı. Artık arkasında toplayacak kadar çok saçı olmuştu. Hala gençti ama yüzündeki çocukluğun getirdiği yağ gitmişti. Dudakları belirginleşmiş, teni yumuşamıştı. Artık gerçek bir omegaydı Jimin. Tüm yüz hatları yerine oturmuştu.
(Ai çok tsk ederim)
Elindeki közlenmiş mısırla bakışırlarken, hiç iştahı olmadığını biliyordu. Herkese dağıtıldığı için zorla almıştı zaten. Yemeyeceği belli olunca kenardaki çöp kutusuna attı, sonra tekrar arkadaşlarının onu dansa sürükleyemeyeceği kadar uzak yere oturdu. Gözleri tembelce ortadaki büyük ateşe kaydığındaysa kulakları şimdi büyük davul sesleriyle yankılanmaya başlamıştı. Bu tek bir şeye işaret edebilirdi.
Geliyorlardı.
Uzakta, oturduğu hafif yükseklikteki yerden kutlamaların ortasına doğru açılan yolun ilerisindeki kalabalığı görebiliyordu. Bir sürü at, atın üstünde de alfalar olduğunu tahmin ettiği genç adamlar büyük bir kafileyle beraber geliyorlardı. Müzik şimdi yok olmuş, yerini sadece yüksek sesli davullara bırakmıştı. Herkes oturduğu yerden kalkmış, dans edenler duraksamış, girişe bakıyorlardı. Jimin de tabii.
En baştaki devasa atın üzerinde, neredeyse at kadar büyüklükte, uzun siyah saçları yüzünün önüne düşmüş, göğsü sadece büyükçe bir tilki postuyla kaplı onun dışında üstsüz, dik duruşlu alfa, diğerlerinin önünden gidiyordu. Korkutucu görünüyordu bu genç adam. Göğsünün tilki postuyla kaplı olmayan kısmı dövmelerle donatılmıştı, omeganın hayatında görmediği bir aurası vardı. Sadece atın üstündeki duruşundan bile güçlü olduğu belli oluyordu. Diğer tüm atlılar da öndekini takip ederek büyük meydanın ortasına kadar girmişlerdi. Jimin de sonunda ayağa kalktı. Merakı, inadını yenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity | Jikook
Fanfictionİri kırmızı gözlü, inatçı ruhlu minik bir alfaydı Jungkook. Şirindi. O zaman ona yiyecekmiş gibi bakan bu sert gözler kimindi? omegaverse