Sabah güneş sarayın pencerelerinden içeriye dolarken, ben de güne başlamak için hazırlıklara başladım. Her sabah olduğu gibi, zengin kumaşlarla bezeli yatak odamda uyandım. Zil sesleri ve hizmetkarların telaşı sarayın her köşesinde yankılanırken, ailemizin varisleriyle birlikte geçirdiğimiz gecenin izlerini silmeye çalıştım.
Kahvaltı salonunda diğer varislerle buluştuğumuzda, sahte gülücükler ve samimi olmayan selamlar arasında kayboldum. Her biri kendi çıkarları için savaş veren bu insanlarla aynı sofrada oturmak beni her zaman rahatsız etmiştir. Saraydaki herkesin ikiyüzlülüğünün farkındaydım; dostluklar sahte, ittifaklar geçiciydi.
Görkemli salonlarda dolaşırken gözümden hiçbir şeyden kaçmadı. Diğer varislerle olan ilişkilerimde daima tetikte olmalıydım; kimseye gerçek duygularımı göstermemeli ve ailemin liderliği için savaştığım gerçeğini unutmamalıydım.
Kraliyet danışmanlarıyla yapacağımız toplantının öncesinde kendimi bir süre odama kapatmaya karar verdim. Bu rekabet dolu ortamda en büyük silahımın keskin ve kurnaz zekam olduğunu biliyorum. Ailemin liderliği için mücadele etmek arasında gidip gelirken, asıl mirasın bu mücadeledeki yaşam arzusu ve taht olduğunu hissettim.
Öğleden sonraki kraliyet danışman toplantısına katıldım. Toplantıda, sarayın en görkemli salonlarında bulunan ihtişamlı masanın etrafında oturduk. Danışmalar arasında sadece erkeklerin olmasına karşı koyamadım ve tartışmaya girmeye karar verdim.
"Üzgünüm, ama bu durum gerçekten kabul edilemez. Sadece erkeklerin savaşabileceğini kim söylemiş? Gerekli eğitimle her şeyi kadınlar da yapabilir," dedim, gözlerimi diğer varisler ve danışmanlara dikerek. "Sarayın geleceği için alınacak her kararda benim de söz hakkım var. Ben de bir varisim ve sırf kadınım diye beni görmezlikten gelemezsiniz!"
Birkaç şaşkın bakış arasında, salonun sessizliğini böldüm ve devam ettim: "Kadınların da aklı fikri var ve bizim de burada söz sahibi olma hakkımız olmalı." Konuşmam sırasında kalbimin hızlı attığını hissediyordum ancak heyecandan değil, içimden gelen güçten dolaydı.
Bir anda salondaki tansiyon yükselecek gibi olsa da birkaç danışman başını sallayarak beni destekledi. Diğerleri ise şaşkındı ve küçümser bakışlar atılar ama kararlılığım sayesinde beni ciddiye almaları gerektiğini yavaş yavaş kavrıyorlardı. Akşam yemeğine hazırlanmak için odama döndüm ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acımasız Taç
RandomGüneşin altında uzanan geniş topraklarda, binlerce yıl boyunca hüküm süren ve her köşesinde sırlar saklı olan devasa bir krallık vardı.Genç varisler arasındaki taht kavgası, acımasızlıkla dolu bir mücadeleye dönüşmüştü. Ülkenin liderliği için varisl...