Beklenmedik Gözlemci

3 1 0
                                    

(Resimdeki Ayla ve Alper)

Gürkan içindeki dürtüye dayanamayarak, Ayzıt'ın yanına doğru hızlı adımlarla ilerleyen Gürkan, içinde bir kıskançlık duygusu taşıyordu. Ayzıt, sarayın kapısında uzun boylu, kahverengi saçlı bir genç adamla sohbet ediyordu. Gürkan, bu durumu izlerken kalbinin hızla çarptığını hissetti. "Kim bu adam?" diye düşündü. "Ayzıt neden onunla bu kadar yakın?"

Gürkan, içindeki kıskançlık duygusuna daha fazla dayanamadı. Ayzıt'a doğru ilerleyerek, "Ayzıt, yanındaki genç beyefendi kimdi? Onunla tanışabilir miyim?" diye sordu, sesi titriyordu.

Ayzıt, Gürkan'ın gözlerindeki kıskançlığı hemen fark etti. "O, kuzenim Mehmet. Yeni geldi. Tanışmak ister misin?" dedi, gülümseyerek. Gürkan, bu gülümsemeyi görünce bir an irkildi ama merakını yenemedi.

"Evet, tanışmak isterim," dedi, içindeki kıskançlık duygusunu bastırmaya çalışarak. Ayzıt, Mehmet'i odasına doğru çağırdı.

Mehmet odaya girdiğinde, Gürkan'ın gözleri adeta parladı. Uzun boyu, düzgün hatları ve muhteşem gülüşüyle dikkat çekiyordu. Gürkan, bu gülüşün etkisi altında kalmaktan kaçınmaya çalıştı ama başaramadı. Mehmet, neşeli bir ses tonuyla selam verdi. "Merhaba, ben Mehmet. Ayzıt'ın kuzeniyim."

Gürkan, içindeki su serpilmiş gibi bir rahatlama hissetti ama yine de kıskançlık duygusu peşini bırakmadı. "Merhaba," dedi, sesi titrek bir şekilde. O an, Mehmet'in karizmasının etkisi altında kalmamak için kendini zorladı.

Ayzıt, Mehmet'i odasına yerleştirirken, Gürkan'ın içindeki kıskançlık daha da arttı. "Bu adamın Ayzıt'la bu kadar samimi olmasına nasıl izin verebilirim?" diye düşündü. Mehmet'in gülümsemesi, onu daha da çekici kılıyordu. Gürkan, bu genç adamın Ayzıt'ın dikkatini çekmesinden korkuyordu.

Ayzıt, Gürkan'a alaycı bir bakış attı. "Kıskanıyor musun, Gürkan?" diye sordu, gülümseyerek. Gürkan, bu soruyla bir an afalladı.

"Hayır, hayır! Ben sadece merak ettim," dedi ama kelimeleri ağzından kaçmıştı. Hemen durumu düzeltmek için telaşla devam etti. "Yani, tanışmak istedim. Sadece arkadaşça bir merak."

Ayzıt, Gürkan'ın telaşını görünce daha da eğlendi. "Tamam, tamam. Ama dikkat et, Mehmet'in gülüşü herkesin kalbini çalabilir," diyerek gülümsemeye devam etti.

Gürkan, bu alaycı tavra karşılık vermek istemedi ama içinde bir şeyler kırılmaya başladı. "Benim için sorun değil," dedi, gergin bir şekilde. "Benim yerimde olsan bile böyle düşünmezsin."

Gürkan, Ayzıt'ın yanında daha fazla kalmak istemediğini hissederek, oradan ayrılmaya karar verdi. "Benim...gitmem gerek " diyerek odadan çıktı. Hızla koridorda ilerlerken, içindeki kıskançlık duygusu onu yiyip bitiriyordu. "Bu Mehmet, Ayzıt'ın dikkatini çekerse ne olacak? Ah , hayır bir şeyler yapmam gerek" diye düşündü.

Gökhan, odanın kapısının kapanmasını izlerken sinirlenmeye başladı. "Bu ne saçmalık! Gürkan, Ayzıt'ın bu adamla olan ilişkisinden etkilenmemeli," diye düşündü. İçinde bir huzursuzluk vardı; ikizinin kıskançlık duygusunun onu nasıl etkilediğini görmek istemiyordu.

O sırada, koridorun köşesinde gizlice izleyen bir kişi vardı: Alper'in kız kardeşi Ayla. Ayla, olayları dikkatle izliyordu ve içindeki sinsi bir gülümseme belirmişti. Gürkan'ın kıskançlığı ve Ayzıt ile olan ilişkisi onu oldukça eğlendiriyordu. "Bu durumu nasıl kullanabilirim?" diye düşündü.

Ayla, Gökhan'ın sinirli tavırlarını ve Gürkan'ın telaşını görünce, bu durumu abisine anlatmak için odasına gitmeye karar verdi. "Canım abime, bu olayları anlatmalıyım. İkizler arasındaki bu çatışma, saraydaki dengeleri değiştirebilir," diye düşündü.

Odaya girdiğinde, Alper'in dikkatini çekmek için seslendi. "Canım abim! Gel, sana önemli bir şey anlatmam lazım!"

Alper, kız kardeşinin sesini duyunca hemen yanına geldi. "Ne oldu, Ayla?"

Ayla, gülümseyerek başını eğdi. "Gürkan ve Ayzıt arasında bir şeyler oluyor. Yeni gelen bir genç var, adı Mehmet. Bu durum çok ilginç. Onları izledim ve bir şeyler planlayabiliriz."

Alper, merakla dinledi. "Gerçekten mi? Bu durumu kullanabiliriz. Saraydaki dengeleri alt üst etmek için harika bir fırsat."

Ayla, sinsi bir gülümsemeyle başını salladı. "Evet, bu durumu iyi değerlendirmeliyiz. Gürkan'ın kıskançlığı ve Ayzıt'ın durumu, bizim için büyük bir avantaj olabilir. Değerli abim, bu fırsatı kaçırmamalıyız!"

Alper, gözlerini parlatan bir ifadeyle "Kesinlikle! Eğer bu durumu iyi kullanırsak, ikizlerin arasındaki çatışmayı büyütebiliriz. Böylece saraydaki güç dengelerini değiştirme şansımız olur," dedi.

Ayla, Alper'in bu sözleri üzerine daha da heyecanlandı. "Değerli abim, Gürkan'ın kıskançlığı ve Mehmet'in gelişi, onların arasındaki çatışmayı körükleyecek. Bu durumu kullanarak, hem Ayzıt'ı hem de Gürkan'ı etkilemek için bir plan yapmalıyız."

Alper, Ayla'nın gözlerindeki parıltıyı görünce, "Tamam, hemen bir plan yapalım. Gürkan'ın kıskançlığını daha da derinleştirmek için bir şeyler düşünmeliyiz," dedi. İkizlerin arasındaki bu karmaşa, saraydaki güç dengelerini değiştirmeye hazır bir fırtına gibiydi. Ayla ve Alper, bu durumu kendi lehlerine çevirmek için hazırlık yapmaya karar verdiler. Her şey, Mehmet'in saraydaki etkisi ve Gürkan ile Ayzıt arasındaki çatışmaya bağlıydı...

Acımasız TaçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin