Gökhan, ikizi Gürkan'ı çaya davet ettiğinde aklında birçok düşünce vardı. Saraydaki son olaylar, onların planlarını ciddi şekilde etkileyebilirdi. İkiz kardeşler, her zaman birbirlerine destek olmuşlardı; bu sefer de birlikte hareket etmeleri gerekiyordu. Gökhan, çay demlenirken Gürkan'a olan biteni anlatmaya karar verdi.
Gökhan:
"Gürkan, dün gece Dilay ile olan durumdan haberin var mı? Saraydaki dedikodular iyice yayıldı. Sinan, kardeşini korumak için elinden geleni yapacak."
Gürkan, çay fincanını eline alarak dikkatle dinledi. "Evet, duydum ve bu çok eğlenceli olacak."
Gökhan, Gürkan'ın bu rahat tavrına karşılık vermek istedi. "Ama bu sadece bir dedikodu değil gibi eğer Alper, Dilay'ı kendi tarafına çekerse daha güçlü olur .''
Gürkan, Gökhan'ın söylediklerini düşünmeye başladı. "Peki, ama nasıl? Alper'in planlarını bozmak istiyorsak, daha iyi bir strateji geliştirmeliyiz."
O sırada, Ayzıt'ın aceleyle sarayın girişine doğru gittiğini gördüler. İkizler hemen dikkat kesilerek onu izlemeye başladılar. Ayzıt'ın yanında, uzun boylu, kahverengi saçlı bir genç beyefendiyi karşıladı. İkizler, bu durumu merakla izlemeye devam ettiler.
Gökhan:
"Kim bu adam? Ayzıt ile ne yapıyorlar?"
Gürkan, bu durumu izlerken içindeki kıskançlık duygusunu bastıramadı. "Bilmiyorum ama Ayzıt ve bu tanımadığımız adam çok yakın duruyorlar. Bu durum hoşuma gitmiyor."
Gökhan, ikizinin kaygısını anladı ama aynı zamanda bu durumu avantaja çevirmek gerektiğine inanıyordu. "Neden huzursuz oldun? Aşık olmak gibi bir planımız yok. Bu durumu kendi lehimize çevirebiliriz."
Gürkan, Ayzıt ile genç adamın arasındaki mesafenin giderek kısaldığını görünce daha da tedirgin oldu. "Ama bu, bizim planlarımızı etkileyebilir. Eğer Ayzıt, bu adamla bir ilişki kurarsa, saraydaki dengeler değişebilir."
Gökhan, Gürkan'ın kaygılarını göz ardı edemeyeceğini biliyordu ama yine de ikizinin bu aşırı kıskançlığının mantıksız olduğunu düşündü. "Eğer Ayzıt ve bu adam arasında bir şeyler olursa, bunu kullanabiliriz. Sinan'ın dikkatini dağıtmak için mükemmel bir fırsat."
Gürkan, Gökhan'ın bu yaklaşımına karşı çıkmakta kararlıydı. "Ama bunu istemiyorum. Hem bu herif Ayzıt'ın yanına yakışmıyor bile."
Gökhan, Gürkan'ın kıskanç tavırlarını görünce sinirlenmeye başladı. "Kardeşim, bu kadar kıskanmanın anlamı yok. Ayzıt'ın ne yaptığına karışmak zorunda değiliz. Eğer bu adam gerçekten bir tehdit olursa, onu kullanabiliriz."
Gürkan, Gökhan'a sert bir bakış fırlattı. "Senin bu rahat tavrın beni daha da tedirgin ediyor. Bu adam, Ayzıt'ın kalbini çalabilir. Eğer bu olursa...."
Gökhan, Gürkan'ın bu aşırı tepkisine karşı koymak zorundaydı. "Ama bizim planlarımız var! Aşık olmak gibi bir niyetimiz yok. Ayzıt'ın bu adamla olan ilişkisini araştırmalıyız. Eğer gerçekten bir şeyler oluyorsa, bunu krala karşı kullanabiliriz."
Gürkan, derin bir nefes aldı. "Hayır dedim Gökhan, ve sakın benden habersiz hareket etme ikizim yoksa pişman olursun!."
İkizler, Ayzıt ve genç adamın arasındaki etkileşimi izlemeye devam ettiler. Ayzıt, gençle samimi bir şekilde sohbet ediyor, gülümseyerek ona yaklaşıyordu. Gürkan, bu durumu izlerken içinde kıskançlık ve öfke karışımı bir duygu hissetti. "Gökhan, bu durumu izlemek istemiyorum. Ayzıt, bu adamla çok yakın. Bunu görmemek mümkün değil."
Gökhan, ikizinin kaygılarını anlamaya çalıştı. "Eğer bu ilişki derinleşirse, değerli hanımefendinin ilişkisinin olduğunu öğrenirse kral, tepkisini tahmin etmek de zor olmayacak."
Gökhan, ikizinin kaygılarını anladığını belirtti. "Eğer Ayzıt bu adamla bir ilişki kurarsa, bu bizim için bir avantaj olabilir. Kralı oyalamak için mükemmel bir fırsat."
Gürkan, sinirli bir şekilde yanıtladı. "Ama ben bu durumu istemiyorum! Ayzıt için fazlasıyla zor bir durum olur. Onu önemsiyorum Gökhan."
Gökhan, Gürkan'ın duygularını anladı ama aynı zamanda mantıklı düşünmesi gerektiğini biliyordu. "Kardeşim, bu kadar kıskanmanın bir anlamı yok. Eğer Ayzıt bu adamla bir ilişki kurarsa, bunu kendi lehimize çevirmeliyiz. Ama senin bu kıskanç tavrın bizi tehlikeye atabilir."
Gürkan, Gökhan'ın bu sözlerine karşılık vermekte zorlandı. İçindeki kıskançlık ve öfke, mantığını etkiliyordu. "Belki de sen haklısın ama Ayzıt'ı bu adamdan korumak istiyorum. Onun kalbini çalmasına izin veremem."
Gökhan, ikizinin bu kararlılığını görünce derin bir nefes aldı. "Tamam, ama dikkatli olmalıyız. Saraydaki dengeler çok karmaşık. Bu durumu kendi avantajımıza çevirmek için plan yapmalıyız."
İkizler, Ayzıt ve genç adamın arasındaki etkileşimi izlemeye devam ederken, içlerinde bir çatışma yaşanıyordu. Gürkan'ın kıskançlık duygusu, planlarını etkileyebilirken, Gökhan'ın mantıklı yaklaşımı onları bir arada tutmaya çalışıyordu. Bu olay, saraydaki güç dengelerini değiştirebilir ve ikizlerin ilişkilerini sınayabilirdi. Her şey, Ayzıt'ın bu genç adamla olan ilişkisine bağlıydı ve Gökhan, bu durumu kendi lehlerine çevirmek için hazırlık yapmaya karar verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acımasız Taç
RandomGüneşin altında uzanan geniş topraklarda, binlerce yıl boyunca hüküm süren ve her köşesinde sırlar saklı olan devasa bir krallık vardı.Genç varisler arasındaki taht kavgası, acımasızlıkla dolu bir mücadeleye dönüşmüştü. Ülkenin liderliği için varisl...