Aynanın Köşesindeki Küçük Fotoğraf Karesi

6 2 0
                                    

"Ne yaptım? Alper'e karşı geldim... Ama belki de yanlış yaptım. O, varislerin en büyüğü, herkes ona saygı gösteriyor. Benim sözlerim onu daha da öfkelendirdi. Ya beni daha çok küçümserse? Belki de bu, daha büyük bir sorunun başlangıcıdır."

Hayatım boyunca ailemin liderliği için diğer varislerle rekabet etmek zorunda kaldım. Her adımımda bana bakış atan gözler, her sözümü dinleyen kulaklar... Bir yanda ailemin mirasını korumak ve ileriye taşımak için bu yükü sırtlamışken diğer yandan da korkuyorum

Aynada gördüğüm suratın kim olduğumu hatırlatırken , ailemi temsil etmenin sorumluluğuyla boğuşuyorum ve açıkçası bu durum benim az da olsa cesaretimi kırıyor.

Aynanın köşesindeki küçük fotoğraf karesinde kardeşimle kendimi  gördüm

"Hayır! Kendime güvenmeliyim. Korkmamam gerektiğini biliyorum. Bana karşı yapılan saldırılar  karşısında durmalı ve atağa geçmeliyim . Ama ya yalnız kalırsam? Diğerleri benim yanımda durmazsa, ne olacak? Kendimi savunmak istiyorum ama bunun bedelini ödemek zorunda kalacağım. Yalnız hissetmek istemiyorum..."

"Yine de, o anki cesaretim beni etkiledi. Kendi sesimi buldum. Alper'in beni küçümsemesine izin veremem. Ben de bir varisim; bu sarayın geleceği için savaşmalıyım. Ama bu savaş beni yıpratacak mı? Kendi içimdeki bu çatışmayı nasıl çözebilirim?"

"Belki de bu, yeni bir başlangıçtır. Korkularımla yüzleşmek zorundayım. Kendimi bulmak için mücadele etmeliyim. Ama bu, beni daha güçlü mü yapar, yoksa daha savunmasız mı? Bilmiyorum... Ama denemek zorundayım. Kendim için, geleceğim için ,ailem için..."

Acımasız TaçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin