Kralın Haberi

4 2 0
                                    


(Görselde Alper ve Kız kardeşi Ayla vardır)

Herkes kahvaltı için salona çağrıldığında, ikizler yeni gelen iki varise şakayla karışık tehditlerde bulunmaya başladılar. Ancak masada aileler olunca, varisler susmak zorunda kaldı ve ailelerini dinlemeye koyuldular. Kral, ailelere yakın zamanda bir yarışmadan bahsetti.

Kralın İç Ses:

"Bu yarışma, varislerin ne kadar güçlü olduğunu gösterecek. Diğer krallıklar da bizim gücümüzü merak ediyor.''

Aileler, bu haberi olumlu karşıladı. Her biri varislere akıllar verdi.

Ayzıt, Eren'in mutsuz olduğunu fark etti ve onu bahçeye bir bankta oturtarak, "Sorunun nedir?" diye sordu. Eren, "Seni çok özledim. Eskisi gibi vakit geçiremiyoruz," diye yakınır.

"Küçük kardeşim, bu duruma üzülmemelisin. Ama ben de seni özlüyorum."

Ayzıt, Eren'i gıdıklamaya başladı.

"Abla, seninle vakit geçirmeyi ne kadar özlemişim."

Ayzıt, Eren'in onunla gelmek isteyip istemediğini sordu. Eren coşkuyla ablasının teklifini kabul etti.

Ayzıt'ın İç Ses:

"Ailemi zor ikna etmeliyim ama Eren'i yanımda istiyorum."

Alper, kız kardeşi Ayla'ya, "Benimle gel, sana ihtiyacım var," dedi. Ayla, müzip bir gülümsemeyle, "Tabii ki lordum," diyerek eğilerek alaycı bir yanıt verdi.

Alper'in İç Ses:

''Onunla her şey daha kolay ve eğlenceli sayılır."

Nadiren gülen Alper, kız kardeşiyleyken fazla gülmeye ve neşelenmeye başladı.

İkizlerden Gürkan, Ayzıt'ı uzaktan izlerken, onun gülümsemesinin ne kadar hoş olduğunu fark etti.

Gürkan'ın İç Ses:

"Ayzıt'ın gülümsemesi, içimi ısıtıyor. Ama bu durum beni düşündürüyor."

Gökhan, kardeşinin yanına tilki gibi sessiz bir şekilde yaklaşarak onu korkuttu.

"Emeklerimizin boşa çıkmaması için dikkat etmelisin."

'' Zaten dikkatliyim''

''Buradan öyle gözükmüyor''

'' Ne ima ediyorsun Canı ikizim!!''

''Sevgili ikizim bana sesini yükseltme hele ki karşımızdaki rakip bir varis varken!''

''Sende sözlerine dikkat et''

kizler tartışmaya başladığında, anneleri bu duruma şaşırdı. Asla kavga etmeyen ikizlerini böyle görünce, onları ayırdı ve sert bir dille uyardı.

''Siz ikiniz!, birbirinize ne karşı böyle davranmamalı. Birbirinize destek olmalısınız."

İkizleri annesi ayırdı ve biraz ayrı kalmaların karar verdi. O sırada Dilay, abisinin sırtını okşayarak ona güven verdi. Bu durumu gören Ayzıt, içten içe kıskandı.

Ayzıt'ın İç Ses:

"Keşke Eren de onun yaşlarında olsaydı.

Eren, ablasına çiçek vererek ona kocaman gülümsedi.

"Ablamı mutlu etmek için her şeyi yaparım."

Ayzıt, bu düşünceden vazgeçerek, onun hep tatlı ve şirin kalmasını diledi. Onu bir kızla paylaşmaya hazır olmadığını anladı ve içten içe güldü.

Kralın verdiği bu haber, haftalarca varislerin hazırlanmasına ve yoğun bir tempoda geçmesine sebep oldu. Herkes, yeni gelen varislerle nasıl başa çıkacaklarını düşünmeye başladı.

Acımasız TaçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin