01

650 16 0
                                    

Ez a nap is pont úgy indult mint mindegyik másik. Leültem a lépcső aljára és rágyújtottam.

Ki. Be.

A nevem, nem is olyan fontos. Sose azt használom. A lényeg 16 éves vagyok lassan 17, 14 éves koromban felköltöztem vidékről. Összevesztem anyámmal és apám jól megvert. Leköptem és elköltöztem.

Két bőrönd és az összespórolt pénzem. Aztán feketén elkezdtem dolgozni. Voltam pincér meg minden akit el lehet képzelni. Megtanultam vezetni.

Van egy kis lakásom a Baker Streeten. Aranyos hely, bár sok a turista. A legérdekesebb az utcában szomszédom Iral egy világi tahó. A faszi indiai és rohadt jófej.

Vele járok boxolni, ami nem árt ha egyedül élek.

- Hm? - kérdeztem. Körbenéztem. Sehol senki.

Vállat vontam és felszálltam a buszra. Nyílván ma is dugóba kellett ragadni, tipikus. Jól el is késtem. Aztán most egy kis éjjel- nappaliban dolgozok.

- Hát itt vagy! - mondta a munkatársam Herry. - Kurvára falaznom kellett neked.

- Kurvára dugó volt - forgattam meg a szemem.

- Ez tudod mit jelent? - mosolyodott el. - Hogy el kell jönnöd velem vacsorázni!

- Őő nem - mondtam és felvettem a munkaruhám.

- Ne csináld - mondta.

- Tudod én 16, te 32, hallod amikor születtem akkor voltál annyi mint most én!

- Na nem is tűnik fel annyira az iskolázatlanságod! - nevetett gúnyosan.

- Ha összegyűjtöm a pénzt rá megyek - sziszegtem. - Paraszt.

- Tudod, édes mostantól old meg magad a késéseid! - viharzott el.

Ebédnél kimentem, a városban most ilyen felvonulások vannak. Meg kajás standok mindenfele. Vettem magamnak egy hot dogot és sétálgattam.

A koncert már elkezdődött. Hatalmas tömeg volt már így ebéd időben is.

Viszonylag a szélén megálltam. De így is olyan hering volt...

Ekkor valami villanást láttam. A nap megvillant egy éles tárgyon. Egy kés. Ugrott be rögtön.

Odakaptam az előttem álló faszi kezéhez és erősen megszorítottam. A faszi egy pufibb nőt akart leszúrni.

A nő hátrafordult, meglátott minket. A késre pillantott, odasétált és a vesébe nyomott egy pisztolyt.

Geci...

Egy fekete BMW- hez sétáltunk. Mellette egy ugyanolyan volt, csak sötétkékben. Szétválasztottak minket, engem a kékbe raktak. A csávót a feketébe.

Amikor beültem, egy öltönyös pali csüccsent be mellém. A kezében egy tompítós fegyver volt.

Mélyet sóhajtottam.

Már megint jó nagy gecibe vagyok. Éés megint el fogok késni. Szuper.

Haladtunk, még a rohadt ablakon se tudtam kinézni. Mivel el volt sötétítve. De az az érzés volt bennem hogy már nem a városban vagyunk.

IdevalóМесто, где живут истории. Откройте их для себя