Ehhez a reszhez ajanlom az i see red című zenét 😮💨😮💨
_______________________Dain visszavitt a faházba, ráfektetett az ágyra. És elindult volna ki de én megfogtam a kabátja ujját.
- Ne menj - motyogtam.
Meg akartam csókolni...
A szájához hajoltam, egy apró puszit nyomtam rá. Belement a játékba. Egyre hevesebben csókoltuk egymást. A nyakamhoz hajolt és tele lehelte csókokkal. Én meg csak sóhajtoztam.
Utána újra egymás ajkának esünk. Mélyen csókoltuk egymás ajkait.
Dain eltávolodott, én már nagyjából kijózanodtam a parti drogból, és elkezdtem levenni a fekete toppomat amit a felszerelés alá veszek fel. Már csak a melltartóm takart.
- Gia... nem kéne...
- Miért? - helyezkedtem az ölébe. A hátán feküdt én meg rajta ültem.
- Mert be vagy drogozva - simította a derekam.
- Nem is - duzzogtam. Elől keresztbe fontam a karom ami miatt még inkább felnyomtam a melleim.
- Ne csináld ezt velem... - mondta le sem véve rólam a szemét. - Tényleg nem lenne helyes.
- Lehet hogy holnap mindketten meghalunk, mikor ha nem most - suttogtam a fülébe majd nyomtam egy csókot a nyakára.
- Gia...
- Igen?
- Megőrjítesz... - mondta és elkezdte végigcsókolni a testem.
A számtól elindult lefelé, végig a nyakamon, levette a melltartóm és azokat is behintette csókokkal. Közben a kezével a fenekemet simogatta. Hátrahajtottam a fejem és halkan nyögdöstem.
Amíg levette a pólóját és a nadrágját addig én is megszabadultam a többi ruhámtól.
Végighúztam a kezem a kockáin, majd a kezembe fogtam. És lassú mozdulatokkal fel és le kezdtem mozgatni. Amire ő férfias morgással válaszolt.
Hirtelen megfogott és odahúzott magához.
- Nem bírom tovább - mondta zihálva. - Akarlak, jobban mint eddig valaha bárkit!
Erre sűrűn bólogatni tudtam csak mert elkezdett a kezével ingerelni majd 2 ujját belémvezette.
- Érezni akarlak, hallani ahogy sikítod a nevem - suttogta a fülembe.
Megfordította az állást, mostmár én voltam alul ő meg felül. Kis híján felsikoltottam amikor belém vezette magát. Először lassan csinálta hogy megszokjam de egyre gyorsabb tempót diktált.
- Ahh Dain - nyögtem. Amire elmosolyodott.
- Nem tudod - lihegett. - Milyen régen akarok ezt! Angel!
Egyszerre mentünk el, majd csak feküdtünk és bámultunk egymás szemeibe.
- Asszem elmegyek zuhanyozni - mondtam.
- Elkísérjelek? - kérdezte egy perverz mosollyal.
- Érje be ennyivel ma uram! - tettem csípőre a kezem.
- Vigyázz hogy ringatod a csípőd - feküdt el az ágyon. - Mert ezek után nem tudok uralkodni magamon.
Megforgattam a szemem és kimentem a zuhiba. Engedtem langyos, inkább hűvös vizet és felidéztem minden pillanatát.
Amikor törülköztem pillantottam meg hogy Sarah perverz fejjel bámul rám.
- Mi az? - kérdeztem.
- Milyen volt?
- Mi? - erre felhúzta a szemöldökét. - Jaaaaa, hallottátok?
- Az egész tábor hallotta - nevetett.
- De jó - vörösödtem el.
- Ne aggódj, csak viccelek - fésülte a haját. - Mellettetek vagyunk Thim- mel.
- Áá - öltöztem.
- Inkább bocsánatot kérek a nevében is, elég gázos ha kanos - erre félrenyeltem a vizet amit épp meginni terveztem.
- Ömm - fordultam felé.
Mindketten nevetésben törtünk ki. Boldogan slattyogtam vissza a faházba. Dain ekkor már aludt. Ezért befeküdtem mellé nyomtam a szájára egy puszit.
Fuuu ez a resz mar kellett nekem is. Nagyon vartam hogy megirhassam mert ahhh annyira imadom oket.
ESTÁS LEYENDO
Idevaló
AcciónEgyszer hagyatkoztam az ösztöneimre és hova lyukadtam ki? A maffia világában, csak pont a másik oldalon mint a bátyám. ~ Életem a MAFFIA- ból szerepelnek benne karakterek. Majd összefolyik a másik történettel ~