Már a helikopterben ültünk, a gép tömve volt emberekkel. Olyanokkal akiket még látásból se ismerek. Megszorítottam Dain kezét.
A mi helikopterünkön kívül még kettő jött. Az egyikben a bőröndjeink voltak a másikban pedig a többi zsoldos ( ahogy Dian fogalmazott. )
- Ne nagyon bízz meg itt senkiben Gia - suttogta a fülembe. - A kormánynak dolgoznak de az nem azt jelenti hogy tisztességesek.
Majd jól körbenéztem, velem szemben ült egy félszemű csaj és mellette egy elég zord külsejű csávó. Mindketten végig engem bámultak. Néha- néha suttogtak valamit egymásnak.
- Ők kik? - kérdeztem Dain- t a szememet le sem véve róluk.
- Ők? A legkeresettebb ügynökök, Sarah és Thim - mondta majd még halkabban folytatta. - Az osztályaikban legjobbként végezték, Sarah tartja a legtöbb sikeres küldetés rekordját. Fegyverhasználaton Mrs. Jill büszkélkedett azzal hogy egy évig tanította a legendás Thim- et. Az akadémián egy hibás találata nem volt.
- Ahaa.
- Mondjuk elég maguknak valók - vonta meg a vállát. Aztán a hangosabb felé bökött a fejével. - Ők a végzősök kiemelkedő csapata. Mindig együtt mennek küldetésekre. Nem kiemelkedően jó egyikük sem, de nagyon össze vannak hangolva a támadásaik.
A helikopter lassan közelített a cél felé. Nagyon lassan, a ruha szorított, a pisztolyom konkrétan beleállt a vesémbe és maga a felszerelés rohadt nehéz volt.
Soha nem esett ilyen jól sétálni. Mondjuk mondom ezt úgy hogy plusz 60 kiló volt rajtam. Pláne a kezembe nyomtam egy M16A4- est.
A táborban kis faházakba raktak minket. Mi egy csaj párral kerültünk egy sátorba akik szintén elvoltak magukban. Nem zavartam minket.
Éjszaka tartottak egy kis lelkesítő beszédet. Ami alatt Dain- nak el kellett ugrania jelenteni az apjának. Egy óra autóútra volt egy telefonfülke oda mehetett.
- Mindenki - üvöltött a fickó. - Holnap megrohamozzuk az amerikai maffia vezetőjének, Mark Smith- nek a házát. Nagy ellenállásra lehet majd számítani. Lehet hogy néhányan meghaltok, de nem érhet minket akkora veszteség mintha elkezdődne a maffiák háborúja!
Miután lenyomta ezt a lelkesítő beszédet. Leültem egy padra és csak bámultam magam elé.
Meghalhatunk. Ezt eddig nem is realizáltam. Ez már nem a vicces akadálypályák, nem a párharcok. Ez itt már véres csata lesz.
- Szia - odafordultam és Thim-et láttam meg felém közeledni két sörrel a kezében.
- Hello - mondtam halkan.
- Csak vészmadárkodnak, ha jól tudom nem lesz itt semmi komoly - mosolygott. Az arcát méregettem. Egy hatalmas vágás ment végig a szemén.
- Ja - kiszáradt a torkom az izgalomtól.
- Sört?
- Aha - fogadtam el.
Belekortyoltam, egy pár perc múlva sokkal nehezebbnek éreztem a testem. Megpróbáltam felállni de nem ment. Thim elégedett arccal nézett rám.
- Hogy vagy?
- Jól... - mondtam. Próbáltam magam ébren tartani.
- Akkor jó - mosolygott és az ölébe húzott. Erősen elkezdett csókolni, erőszakosan harapta meg a számat. Amire feljajdultam.
Ellöktem.
- Hagyjál - mondtam és kimásztam az öléből.
Elkezdtem elkúszni a földön, mert járni nem tudtam. Szerencsémre Sarah odaért és jól megszidta Thim- et.
- Te mi a faszt csinálsz? - pirított rá.
- Csak szórakozom - vigyorgott perverzül.
- Hagyjad szegény lányt, még gyerek - aztán rám nézett. - Hány éves vagy?
- 16 - motyogtam.
- Látod?! - felsegített és felültetett a padra.
Ekkor érkezett meg Dain. Ijedten nézett rám és dühösen a testvérpárra.
- Mi a faszt csináltatok vele?
- Mert? - mondta flegmán Thim.
- Mert a kibaszott barátnőm - sziszegte.
Erre nagyot dobbant a szívem.
YOU ARE READING
Idevaló
ActionEgyszer hagyatkoztam az ösztöneimre és hova lyukadtam ki? A maffia világában, csak pont a másik oldalon mint a bátyám. ~ Életem a MAFFIA- ból szerepelnek benne karakterek. Majd összefolyik a másik történettel ~