02

399 11 0
                                    

Egy zsákot húztak a fejemre amikor kiszálltunk a kocsiból.

- Lépcső.

Mondjuk későn szólt, màr elestem benne. Fasza. Utána még jó sok lépcső és lift(?) következett.

Aztán leültettek egy terembe, egy tipikusan egy nem átlátszó üvegablak volt oldalt. A falak feketék, és egy kis megvilágított asztalhoz ültettek, majd otthagytak.

Vártam vagy negyed órát. Utána a pufi nő jött be öltönyben. Leült és elővett egy aktát.

- Tehát Angel Smith, született 2008. 08. 13- an. Ugye?

- Igen - mondtam keserűen. Utálom a nevem.

- Maga nem jár gimnáziumba 13 hónapja, hanem egy kisboltban és különböző helyeken gürizik minimálbérért?

- Igen.

- És maga, egy iskolázatlan, alulfizetett alkalmazott hogy állított meg egy profi német bérgyilkost - vette le a nő a szemüvegét.

- Mi?

- Arnold Schwarz, fél éve keressük és még senki nem tudta elkapni, hogy? Hogy sikerült?

- Őő hát megláttam a kést és megfogtam a faszi kezét és megszorítottam.

- Ennyi?

- Ahaa - mondtam. - Maga mi?

- Mármint?

- Valami titkosügynök vagy ilyen?

- Valami olyasmi - törölte meg a szemüvegét. - Várj egy kicsit.

Kiment, majd fél óra múlva visszajött. A kezében egy akta volt. Ledobta az asztalra.

- Mi akarsz lenni?

- Mi?

- Ha "nagy" leszel, mi akarsz lenni?

- Nem tudom.

- Akkor én igen - bökött a papírra. - Legyél olyasmi mint én.

- És az mi pontosan?

- Olyasmi mint a kém vagy a titkosügynök, azon ügyködünk hogy maffiák elbukjanak, a világon mindenhol vagyunk, például Olaszba, vadászunk többek között az új maffiavezér Rosalie Marie Stefanelli- re és a családjára.

- Értem.

- Szóval, leszel örökre eladó egy halál faszán lévő kisboltban, vagy inkább aláírod a papírt és valami hasznosat is csinálsz?

Bólintottam. Bejött a terembe egy fickó és a falhoz állított. Ott lefotózott. A fotót kinyomtatta és belerakta az aktába.

Az ujjlenyomataimat leégették a kezemről. Utána kitöltötték az aktát.

Leültettek egy folyosóra egy rohadt kényelmes kanapéra.

Név: Angel Smith
Kódnév: Gia
Született: 2008.08.13 ( péntek )
Család: —
Hivatalos cím: —
Képzés: 07A
Osztály: 10O
Kéz: Bal kezes
Láb: Jobb lábas
Sportol: Box, síelés, kosár, foci
Nyelv: angol, német, spanyol

Olvastam volna tovább a csodás infókat magamról de a nő. Amúgy Dorris. Odajött és mosolyogva felrángatott.

- Elmegyünk a suliba.

- A cuccaim?

- Akkor először a Baker Street.

Otthon gyorsan összeszedtem a cuccom. A kettő bőröndből csak egy lett. Sok ruhát eladtam, amim volt.

- Ennyi?

- Mennyi?

- Egy bőrönd?

- Nem is kettő - vontam meg a vállam.

Laza fél óra múlva a reptérre mentünk, ott egy Wells- be tartó gépre szálltunk fel.

A repülőről néztem vissza Londonra.

IdevalóWhere stories live. Discover now