08

287 9 2
                                    

Órák után, mennem kellett pszichomókushoz. Ott ültem, Dain jött oda, leült mellém. Majd halkan megszólalt.

- Figyu, én azt ajánlom hogy ne mondj el semmit - majd megveregette a vállam. - Nem bíznék benne, nem tisztességes ember.

Utána odajött egy szőke és beleült Dain ölébe.

- Itt megvárlak - mosolygott, majd lesmárolta a lányt.

- Szuper.

Bementem, s szoba tele volt növényekkel. Színes szőnyeggel, a falakon fura festmények voltak. Leültem a fotelbe.

- Szerbusz - mondta a nő. - Gia, ugye?

- Aha.

- Néha- néha lesz egy- egy alkalom amikor beszélgetünk egyet.

- Szuper.

- Szóval, hogy vagy? Hogy érzed magad a suliban?

- Jól.

Ezután még kérdezgetett amire hasonló kaliberű válaszokat adtam. Utána az egyiknél felkaptam a fejem.

- És mi van a szüleiddel?

- Mi lenne? - kérdeztem kicsit idegesebben.

- Miért nem velük éltél?

- Rohadtul semmi közöd nincs hozzá!

Pattantam fel, kimentem és meg sem álltam a szobámig. Azt hittem lesz ott 3 perc nyugtom de nyílván ott volt a a LOKH. Idegesítő vihogáshoz párosult a megvető tekintet.

- Igen.

- Ne máár! - mondta Katah.

- De, Dain elhívott ma az üvegházba "találkozni" - hangsúlyozta ki a szót.

Amire felnevettek, bocsánat, felvihogtak a lányok.

Eddig bírtam és az orosz könyvemmel kimentem a kertbe. Leültem a kinti focipálya mellé.

Aztán a felém repült a labda és levettem a lábammal.

- Nem is olyan szar - nevettek a fiúk.

Amire felnéztem a könyvből. Felálltam, dekáztam egy párat és után oldalról berúgtam a kapuba.

Utána visszaültem a helyemre.

- Nem jössz? - kérdezte egy másik srác. - Soil.

Beálltam játszani, egész jó voltam. Utána pedig néhány fiúval a park részre mentünk.

Nyílván előkerült a pia is. Én meg rágyújtottam.

- Miben vagy jó, Gia?

- Miben nem? - kérdeztem majd jól meghúztam a vodkát.

- Hát te? - kérdezte Dain aki most jött meg. Majd meglátta hogy félig Soil ölében fekszek.

- Én? - nevettem. - Mi van velem?

Dain ott ült Lia- val, aki ott adta magát a társaságnak. Aztán Soil a fülembe súgta.

- Ki ez a csaj?

- A szobatársam, jófej csak nagyon adja magát - mondtam majd a fiúhoz fordultam. A szánk kb. 3 centire volt.

Már majdnem lesmároltam amikor az egyik fiú megérkezett 4 másik csajjal. Után elkezdtünk felelsz vagy merszezni. Aki passzolt innia kellett.

- Gia - odanéztem Tailn volt. - Felelsz vagy mersz?

- Hm, merek.

- Gyere.

Odamentem, a fiú a fülembe súgta. Gyilkos pillantással válaszoltam. De nem fogok skippelni.

Szépen lassan odasétáltam Dain- hoz. Egy gyors mozdulattal az ölébe ültem és körbefogtam a fejét.

Kicsit megsimogattam a haját, aztán a nyakához hajoltam és adtam rá egy csókot. Kicsit kipucsítottam, olyan lehetett a mozdulat mintha meg akarnám lovagolni. Az arcába hajoltam.

- Mit csinálsz?

Nem mondtam semmit, csak a kezemet a mellkasán lefelé húztam. Aztán megkapta Tailn amit akart.

Kiszálltam az öléből.

- Na sikerült?

- Persze.

- Mi? - kérdezte Lia.

- Hát felállítani - nevettem. Majd visszaültem Soil- hoz.

Ezek után végig magamon éreztem Dain tekintetét.

Ezek után végig magamon éreztem Dain tekintetét

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
IdevalóWhere stories live. Discover now