Dain.
Eltelt három hét, úgy érzem hogy mindig is ismertem. Sosem találkoztam olyannal aki ennyire megnevettet. Egyszerűen csak nem tudok rá haragudni, az a hülye feje. Majom.
Az a hülye feje... amin tökéletesek a vonásai, a mosolya ha meglátom nem tudom hogy elolvadjak- e vagy nevessek a buta arckifejezésein. Mégsem tudom nem észrevenni a gödröcskéit amik olyan aranyossá teszik.
Hiába veszi fel azt a bugyuta baseball sapkát minden reggel, nem tud kevésbé jól kinézni. Ha a szemeibe nézek elveszek. Kissé napbarnított bőre itt- ott szeplős. Pimasz vigyora pedig még inkább elősegíti kisfiús arcát.
Viszont ha edzünk, és az egyenruhánál kevesebb ruhát vesz fel. Megvillan kidolgozott teste, szálkás izmai. Néha csak nézek hogy mennyire tesz azért hogy így nézhessen ki.
- Hiába eszek nem hízok - mondta szomorúan.
- Sok lány örülne ennek - nevettem.
- Nekem inkább átok - vonta meg a vállát.
Tudom a fájdalmait, a démonjait. Azt hogy a célja hogy megfeleljen az apjának, a bátyjának.
Nem is tudja hogy mennyire vágyon arra hogy eljöjjön az orosz óra, vagy hogy csak megöleljen. Semmi különleges nincsen benne sose, nincs alkalom, csak úgy. Magához szorít. És olyankor mintha a lelkembe elzárt ezer meg ezer pillangó kiszabadulhatna csak egy ölelés erejéig.
- Az az a pick me csaj? - suttogják a hátam mögött.
- Ja aki folyton Dain- nal lóg.
- Olyan gáz - nevetnek.
- Ennyire nyomulni....
Mégis bennem van az az érzés hogy az emberek elítélnek ha vele vagyok. Úgy tekintenek rám mintha egyből rá akarnék nyomulni.
- Szard le őket - csengenek Hass szavai a fülemben.
De... én próbálkozok. Nekem tényleg tetszik, valóban szeretem Dain- t vagy azért szerettem bele mert mindenki aki körülvett utált...?
Őszintén? Nem ennek indult ez a rész... és gyakrabban akartam írni, de most szakítottunk a barátommal és emésztenem kellett ezt az egészet. Szóvaaaal ja, úgyhogy próbálok gyakrabban hozni részt. Plussz ez az egész Érzelmek? rész valszeg a belőlem feltörő érzelmi hullám szüleménye úgyhogy ja, bocsika. A kövi eskü normális lesz!Jaaa és ha viszont szeretnétek hogy Dain érzelmei Gia iránt is legyenek akkor írjatok és szakítok még valakivel 😉 jó nem csak viccelek... 😄😄
ESTÁS LEYENDO
Idevaló
AcciónEgyszer hagyatkoztam az ösztöneimre és hova lyukadtam ki? A maffia világában, csak pont a másik oldalon mint a bátyám. ~ Életem a MAFFIA- ból szerepelnek benne karakterek. Majd összefolyik a másik történettel ~