Miután leszálltunk egy ugyanolyan fekete autóval mentünk tovább. Még 45 perc kocsikázás és megérkeztünk egy szép régimódú épület elé.
Hatalmas udvar, foci, kosár, tenisz pálya. Szépen gondozott fű és kert. Üvegház és kis erdős rész.
Az épület állt egy barokk stílusú épületből és egy modernebb kampuszból.
Az igazgató irodája a földszinten volt. Oda küldtek be, egyedül, szerencsére eltévedtem.
- Jó helyen jársz?
- Őő nem tudom - vakartam meg a homlokom.
- Nem hiszem - jött közelebb a fiú. Sötétbarna haj, szemüveg amit egy laza mozdulattal a helyére csúsztatott. - Mert ez a fiú körlet.
- Bocs - fordultam meg.
- Hová akarsz menni?
- Az igazgatóhoz - forgattam meg a szemem.
Odakísért mielőtt bementem megfogta a karom.
- Hogy hívnak?
- Angel.
- Ez a kódneved?
- Nem.
- Akkor ne használd - nevetett. - Mert könnyen meghalhatsz.
- Kösz a tippet - bólintottam.
- Akkor?
- Gia.
- Én Hass.
- Viszlát Hass.
Bementem az igihez. Fuj de utálom ezt a helyet. Ugyanaz a könyvszag, a friss tankönyvek összetéveszthetetlen aromája.
- Ms. Smith - mosolygott. - Hogy van? Milyen volt az út?
- Jó és jól.
- Milyen bőbeszédű - mondta egy csöpp iróniával sem.
- Többet kellene beszélnem?
- Nem, nem - mosolygott. - Csak meglepődtem.
- Tehát, a 10 O osztályba fog járni - nézte az aktámat. - Beszél spanyolul és németül is.
- Aha - mondtam.
- Milyen szinten?
- Anyanyelvi.
- Szuper - mosolygott. - Akkor azokról az órákról eleve kihúzom. Ha szeretne bemehet a 11 A osztályosok oroszára és japánjára.
- Oké - vontam meg a vállam.
- És boxol is - csillant fel a szeme. - Dorris mindig jól választ.
Az igazgató utána odaadta a kulcsom. Vagyis a beléptető kártyám.
- Ja, és nem lehet csak az iskola által nyújtott gépeket és telefonokat használni.
- Okés - mondtam.
Utána elindultam a szobám felé. A szobám egy új stílusú az előző szobához képest nagyobb helyiség.
Négy ágy volt benne, és mindenből négy volt. A szekrényt kinyitottam, edzéscuccok, egyenruhák, egy pulcsik az iskola logójával (?), és melegítők. Azon kívül még estélyi ruhák, koktélruhák, farmerek és toppok is.
A saját cuccaim behajtogattam. Még szerencse hogy hoztam a 4 nadrágom mert itt csak skinny jeans van ami hát nem az én stílusom. Sokaknak jól áll, de hát nekem nem.
Aztán az íróasztalomon könyv halom és füzetek. Egy laptop és egy telo. Levágtam magam a gurulós székembe és felhajtottam a laptopom.
A gépre semmi újat nem lehetett letölteni és engedélyt kell kérni a wifi használatához!?! Alig volt letöltve bármilyen app is. Jegyzetek, tanórákra bontva.
A telóval ugyanez, csak telefonálni és sms- t küldeni lehetett.
Mi a rák?!
KAMU SEDANG MEMBACA
Idevaló
AksiEgyszer hagyatkoztam az ösztöneimre és hova lyukadtam ki? A maffia világában, csak pont a másik oldalon mint a bátyám. ~ Életem a MAFFIA- ból szerepelnek benne karakterek. Majd összefolyik a másik történettel ~