Megtörülköztem. Adtam neki is egyet, nem szóltunk egymáshoz. Amint kimentem a többiek még nem voltak itt. Mondjuk még csak hajnali 3 volt. Ilyenkor még bőven szoktunk bulizni.
- Mit szeretnél? - kérdezte miközben hátulról megölelt. - Maradjuk vagy menjünk le hozzájuk.
Ha a józan eszemre hallgattam volna akkor azt mondtam volna hogy maradjunk. Annál kisebb az esélye hogy Mrs. Thoms megtudja. De amúgy meg bassza meg. Nem parancsolhat nekem senki.
- Menjünk - fordultam felé.
- Biztos? - mondta majd kissé zavartan hozzátette. - Miattam nem kell!
A szájához hajoltam és leheltem egy apró csókot rá. Majd a szemeit fürkésztem.
- Nem, menni akarok - mondtam és a szekrényemhez léptem. Egy pulcsit vettem elő és egy cicanacit.
Dain visszavette az eddigi ruháját. Mondjuk a vizes alsóneműje kivételével. És elindultunk ki, az eddigi felforrósodott helyzet helyett ugyanolyan természetességgel beszélgettünk.
- Css - mondta amikor a kapunál voltunk. Pont Mrs. Thoms és a bizti őr beszélgettek. - Üres akkor a hátsókijárat.
Odalopakodtunk és kisurrantunk. Aztán a kinti őr meglátott minket de szerencsére csak hátulról. Úgyhogy futásnak eredtünk.
Dain megragadta a kezemet. És kézen fogva rohantunk az erdő felé. Aztán elvesztünk a sötétben és a biztonsági őr mát nem látott minket.
Ahogy elment nevetésben törtünk ki. Odasétáltunk a többiekhez, közben hétköznapi dolgokról beszéltünk.
- Tudod kik jöttek össze? - kérdezte kaján vigyorral.
- Kik?
- Háát lehet hogy csak pketyka de Hass és az a végzős csaj, tudod a szőke.
- Mármint Dorotie? - kerekedett ki a szemem. - Hass nem is mondta.
- Majd szólj ha megfejtetted a gondolkodását - röhögött és az izmaira mutatott.- Az agy és az erő?
- És te mi vagy?
- Kac, kac - forgatta meg a szemét.
- Jól van, be ne sértődj - mondtam és átugrottam egy fát. És kicsit előre mentem.
- Nem vagyok az a fajta - futott utánam. - De te hova sietsz?
- Hát előre - mondtam halkabban.
- Előlem fuss Piroska - vigyorgott.
- Mivan? - fordultam vele szembe. Az arcán pimasz mosoly volt.
- Én vagyok a Farkas - mondta. - Te meg a törékeny Piroska.
- Törékeny egy fenéket - mondtam. - Az én Piroska és Farkasomban max a nagymama lehetsz.
- Hogy lyukadtunk ide? - nevettük el magunk.
Odaérkeztünk a többiekhez. Soil ölében csüccsent a kis barátnője. Ők már becsiccsentve egymást ölelgették. Lia idegesen lépett oda Dain- hoz, benne talán egy kicsit több alkohol volt mint kellett volna.
- Hol voltál? Azt ígérted...
- Lia, nagyon részeg vagy - próbálta leültetni.
- De azt ígérted szeretni fogsz - fordult le a fáról. - De helyette ezzel a nőszeméllyel vagy!
Belőlem majdnem kiszakadt a röhögés. Sokszor eljátszottuk már ezt. Lia nem feltűnően odavan Dain- ért és minden alkalommal amikor lerészegedik akkor ennek jelét is adja.
- Lia - léptem oda hozzá. - Nem veszem el a te Dain- odat, ne aggódj. Viszont most aludj!
Lia engedelmesen lehajtotta a fejét a földre. Erre egy másik morcos fejet kellett megnyugtatnom.
- Mi az hogy?...- kérdezte, de én a szájára raktam az ujjam.
- Inkább gyere - mutattam az egyik fára.
Ott elkezdtünk inni és valahogy kikötöttem az ölébe. Ott beszélgettünk tovább.
- Ne mocorogj nagyon - figyelmeztetett.
- Mert? - kérdeztem. Jó én is be voltam csiccsentve már egy aprócskát.
- Nem akarod tudni - mondta.
- De - jelentettem ki.
- Csak ne - mondta él nekidőlt a fának.
Körbenéztem, mindenki el volt foglalva valakivel. Vagy kidőlt, senki sem figyelt. Ezért szembe fordultam Dain- nal és lassan elkezdtem fel - le mozogni az ölében.
- Mit csinálsz?
Upsz gyors kiegészítés, tehát a sztorika a másikban [ Életem a MAFFIA ] most folyt össze ezzel. Úgyhogy gatyába kell ráznom magam és nem lemaradni ezzel. Úgyhogy megpróbálok minél gyorsabban hozni ezt és behozni a lemaradást!
ESTÁS LEYENDO
Idevaló
AcciónEgyszer hagyatkoztam az ösztöneimre és hova lyukadtam ki? A maffia világában, csak pont a másik oldalon mint a bátyám. ~ Életem a MAFFIA- ból szerepelnek benne karakterek. Majd összefolyik a másik történettel ~