10

190 7 1
                                    

Órák után irány az edzés, gyorsan magamra kaptam a edzőruhámat, ami egy fekete sportmelltartó és egy rövid cicanaci.

Kiroppantottam a nyakam és elkezdtem melegíteni, rajtam kívül még senki nem volt bent. Mivel a többieknek az a nyelvórája volt amire nekem nem kellett bejárnom.

- Jézus hagyd abba - mondta valaki amikor kiroppantottam a térdem.

Hátranéztem, Dain állt egy szürke melegítőben és egy fehér atlétában. Szokták mondani hogy a szürke melegítő a fiúknak vagy nagyon nem előnyös vagy túlságosan is az. Mivel hát nem enged sokat a képzeletnek.

Az én szemem is egy másodpercig lekandikált arra a pontra. Amit ő észrevett és beharapta az alsó ajkát.

- Hagyjál - forgattam meg a szemem.

És egy egy határozott lépéssel közel értem hozzá. Megfogtam a karját, kicsavartam és a földre nyomtam.

Ő a másik kezével a csuklómat kapta el és lelökött magáról.

Így verekedtünk, mindketten szinte végig mosolyogtunk mint valami pszichopaták. Majd lerúgtam a földre és a csípőjére ültem. A kezeit pedig lefogtam.

- Nekem túlságosan tetszik ez a felállás - mosolyodott el perverzen.

- Tényleg? - kérdeztem és az arcába hajoltam. Kirántotta a kezét és fordított rajtunk.

- Mondjuk ezt a pózt jobban szeretem - az egész testével az enyémnek nyomódott.

A kezei a fenekemre tévedtek. Hiába tudtam hogy ez nem helyes, nem tudtam, nem arra az érzésre gondolni amit reggel éreztem. Hogy mennyire felizgultam az érintésétől, a hangjától.

De most is a józan ész győzött. Gyengén belerúgtam a tökébe amire összerándult az egész testé és végre a kezeimet is elengedte.

- Én ezt a pózt szeretem a legjobban - röhögtem.

Ő még mindig a földön fetrengett amikor visszajöttem két vízzel.

- Még fáj? - biggyesztettem le az alsó ajkam.

- Nem mondták még hogy ne rúgj bele álló farokba?! - morgott.

Erre félrenyeltem a vizet és majdnem megfulladtam. Mindketten nevetésben törtünk ki.

A matracra feküdtünk le hasra, egymással szemben. Dain durcás fejet vágott.

- Most komolyan miért nem fekszek le velem? - kérdezte morcosan.

- Mert nem akarok - válaszoltam egyszerűen.

- De tényleg, ki jobbat találsz erre a feladatra? - pattant fel. - Jófej vagyok és jól is nézek ki!

- És szerény is - nevettem. Majd elgondolkodtam.

Miért nem fekszem le? Őszintén szólva... nem tudom, egyszerűen nem vagyunk sose olyan helyen, olyan környezetben és olyan állapotban. Talán részegen a fiú körletben.... Na jó, mivan?! Miért gondolkodok ezen.

- Majd átgondolom - mondtam, már átgondoltad és a válasz igen volt hülye picsa...!

- Nem nagyon tudok figyelni - mondta miközben a melleimet nézte a sportmelltartóban.

- Hülye - ütöttem meg.

Megjöttek a többiek és elkezdődött az edzés. Ekkorra már Dain is eltűnt, az ő korosztályának egy óra múlva kezdődik az erősítés szakasz.

Az edzés három részre van bontva, 1 óra futás és erősítés, utána 1,5 óra edzés, harcolás és újabb technikák megtanulása, utána meg fél óra nyújtás.

IdevalóTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon